Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Antic Cafe » NL goes to Japan (saved by the bell) » hoofdstuk 30

NL goes to Japan (saved by the bell)

2 sep 2009 - 19:05

430

0

304



hoofdstuk 30

gemaakt door ladysas

Ik loop vrolijk het huis in. Gelukkig is alles nu goed. "Wat drinken?" vraag ik als ik naar de de keuken loop. Ik krijg allemaal soorten drankjes naar mijn hoofd geslingerd. Ik lach en vul de glazen met de gevraagde drankjes. Plots voel ik twee armen om mijn middel en een zoen in mijn nek. "ik heb je gemist." fluistert hij. Ik draai me om in zijn armen en sla de mijne om zijn nek. "Ik jou ook." en geef hem een zoen, die uitloopt tot een tongzoen.
"Hé...doe dat maar in Sas d'r slaapkamer ofzo!" roept Yu-ki van uit de woonkamer.
"En ik wil mijn drinken!" roept Kanon.
IK laat Takuya langzaam los. "Ja ja, stelletje ongeduldige klojo's!" roep ik naar de woonkamer. Ik zet alle glazen o peen dienblad en loop naar de woonkamer waar ik het dienblad op tafel zet. Ik ga naast Teruki op de bank zitten en takuya ploft er naast, slaat zijn arm om me heen en drukt een kus op mijn weg.
"Ga alsjeblieft niet flikflooien waar ik naast zit!" zegt Teruki.
"Jaloers?" vraag ik lachend.
"Ja hij moet nodig is een vriendin zoeken!" roept Miku uit.
"Zoek er eerst zelf een Miku....en touwens, wanneer is de trouwdag nou!"
"We moeten nog een datum prikken" zegt Takuya.
"Doe dat snel dan, ik heb wel zin in een feestje!" zegt Yu-ki.
"Dan ga je er een geven" zeg ik lachend.
"Dat is een goeie, ik ga er wel een geven als we het wat rustiger hebben"
"Hebben jullie eigenlijk plannen voor kinderen?" vraagt Kanon.
Ik voel me rood worden en kijk Takuya aan.
"Nou...uh...." begint Takuya
"Daar hebben we eigenlijk nog niet echt over nagedacht, Kanon" zeg ik beschaamd.
"Zo beschamend is die vraag toch ook weer niet?" vraagt Fenna plots.
"Heb jullie wel al plannen dan!" roept Miku verbaasd.
"Nou....nee...niet echt..."
"We kennen elkaar pas!" roept Kanon.
"ja en!" vraagt Teruki onschuldig.
"Nou dan gaan we toch nog geen kinderen nemen!"
"Waarom niet?"
Kanon zucht. Ik lach "ja Kanon je begon er zelf over!"
"Jammer genoeg wel"
"Dat gaan we nog lang horen zeker?" vraagt Fenna.
Kanon knikt.
"Blijven jullie eten?"vraag ik aan Takuya.
"mij best, als Hikari het goed vind."
"Vast wel, ze houd wel van gezelligheid."
"Oké dan" hij wendt zich tot de jongens en Fenna "we blijven hier eten, goed?"
Instemmend gemompel volgt. "ja dus" zegt Takuya lachend.
Ik hoor een deur dicht slaan. "dat zal Hikari wel zijn."
en ja hoor de deur gaat open en Hikari komt tevoorschijn. "Hé, wat een gezelligheid!" zegt ze vrolijk. Ze pakt wat drinken voor haar zelf en gaat tussen Yu-ki en Miku in zitten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.