Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WORDKILLER » Hoofdstuk 10

WORDKILLER

1 april 2010 - 10:17

410

6

357



Hoofdstuk 10

Als ik na 2 uur weer bij het appartement aankom zie ik een bandana die vastgeknoopt is aan de klink. Ahja, daar had Bill me voor gewaarschuwd, nu wil je het liefst niet daarbinnen zijn. Ik zet de kooi waar Speedy inzit naast de deur en laat me tegen de muur neerzakken. Als ik Bill moet geloven ben ik binnen een half uurtje wel binnen, dus dan wacht ik hier gewoon. Ik haal mijn mp3-speler uit mijn zak, steek mijn oortjes in mijn oren en laat het ene na het andere liedje van Linkin Park door mijn hoofd gaan.

Pff, het is nu 2 uur later en ik zit hier nog steeds. Mijn mp3-speler is leeg, maar nu kan het toch echt niet meer lang duren! Ik leg mijn oor tegen de deur en kan de zetel horen piepen. Djeezus! ik zit hier dus nog zeker een half uur! Ik zucht en zet me weer neer naast de kooi van Speedy. Speedy is nogal stil, wat niet normaal is. Ik kijk in de kooi en zie dat ze in slaap gevallen is. Goed idee, ga ik ook proberen. Ik leg me neer op de grond en versper zo de hele gang. Ik vouw mijn handen achter mijn hoofd en laat mijn ogen dichtvallen.

"Studeer jij tegenwoordig voor vluchtheuvel?" Zijn de woorden waar Bill me mee wakker maakt. Ik reageer niet en hou gewoon mijn ogen dicht. "Weet je trouwens dat vluchtheuvels goed zitten?" vraagt hij net voor hij zich met zijn volle gewicht op mijn benen laat neervallen.
"Bill ga van mij af!" Hij lacht en ik hoor en voel hoe hij naast me komt liggen.
"Hoelang wacht je hier al?" Ik kijk op mijn horloge en zie dat het 20 na 2 is.
"4 uur en 23 minuten." zeg ik zuchtend.
"Dan moet het wel een hele goede zijn." Bill heeft de zin nog geen 5 seconden geleden gezecht of de deur gaat open.
"EINDELIJK!" roep ik terwijl ik rechtspring. Ik neem de kooi van Speedy en ga naar binnen. "Waar is het meisje?" vraag ik terwijl ik rondkijk.
"Welk meisje?"
"Je hangt toch een pet of bandana aan de deur als je seks hebt?"
"Daarom niet met een ander persoon."
"Ah! Tom! Geen details!" roept Bill uit.
"Ik heb UREN daarbuiten gewacht!!" roep ik uit.
"Tja, ik kom traag op gang en ik knuffel achteraf nog graag." Zegt hij grijnzend. Ik zucht kwaad en ga dan maar naar de logeerkamer.

[reacties??]


Reacties:

1 2

Sanctuary zei op 29 sep 2009 - 20:16:
Geweldig!
Alleen zou ik niet zoveel geduld hebben gehad hoor!


cocoloco
cocoloco zei op 5 sep 2009 - 17:25:
ik snap het niet...


MCRx30STM
MCRx30STM zei op 3 sep 2009 - 8:22:
ahw.. gemeen van tom dat hij haar laat wachten
leuk geschreven


snoezepoez
snoezepoez zei op 2 sep 2009 - 21:37:
ahaha, Lijkt me nogal koud, 4 uur en 23 minuten lang stilzitten
Ik zou in de auto zijn gaan zitten, aargoed, dat ben ik
Weiters <3


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 2 sep 2009 - 21:08:
whahahah XD
laat me weten als je verder bent