Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Eragon » Hero is deep inside your heart... » >2< The Answer is a dragon egg, but now?

Hero is deep inside your heart...

1 nov 2008 - 18:43

374

1

286



>2< The Answer is a dragon egg, but now?

Waarom hebben Eragon en haar oom er geen zin meer in?
Wat is er gebeurd waarom ze geen zin meer hebben om te gaan werken? wat is er zo bijzonder?

"Wat is dat?"vraagt ik verbaasd."Het lijkt wel een ei?!"zegt oom nog verbaasder dan mij."Dan is dat ei wel heel groot,of zou het met vannacht te maken hebben?""Dat zou best eens kunnen"zegt oom."Wat gaan we er mee doen?"vraag ik aan oom"We kunnen het hier niet laten verwaarlozen,er zit maar een ding op, het ei mee naar binnen nemen en onder een lamp houden,natuurlijk wel in een doos met kranten.""Goed idee zeg ik tenslotte."Met z'n tweeën tillen we het ei op en brengen het voorzichtig naar de woonkamer.Oom haalt een doos op en ik doe krantensnippers in de doos,we hangen er een lamp boven en kijken wat er gebeurd.
Ondertussen luisteren we naar het nieuws."Op dit moment zijn er vreemde dingen aan de hand in verschillende dorpe"klinkt het door de stereo"Er zijn grote voetsporen van een wezen gevonden de mensen van die dorpen worden verzogd om zo veel mogelijk binnen te blijven tot dat we weten dat het is! Verder het koninklijke nieuws, op dit moment is het vrij rustig met de koningklijke familie, er zijn geen....."klink het door de boxen.
"Kijk wat gebeurd er?!"oom kijkt verschrikt naar mij en dan weer naar het ei, ik volg zijn blik en zie dat er iets gebeurd, maar wat? We blijven staren en staren, op dit moment gebeurd er niets meer!Jammer maar ook wel gelukkig dat er niets meer gebeurd.
We gaan even naar de keuken en gaan wat drinken en wat eten, ik ga vannacht bij oom slapen om dat hij het alleen niet meer aan kan, als die draak weer komt. Zelf ben ik best wel zenuwachtig als de draak weer komt.
Hoe zal hij er uit zien? Wat gaat hij allemaal doen?Wat moeten wij allemaal doen. Eén ding wet ik zeker, we moeten kalm blijven als hij weer komt.Maar er bestaat maar een kleine kans dat hij weer komt.Als hij komt dan hebben we afgesproken dat we elkaar door dik en dun steunen en niet in de steek laten als we elkaar nodig hebben, we zijn tenslotte familie.Maar we wachten eerst af wat ons toe komt waaien.Misschien komt hij niet eens.


Reacties:


WhippedCream
WhippedCream zei op 2 nov 2008 - 15:24:
Mooi,,
OEHAAH,, als er een draak komt,, kun je maar beter zenuwachtig zijn