Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 59 its my birthday!!!

crazy little thing called love CB (gestopt)

3 sep 2009 - 17:56

615

0

192



59 its my birthday!!!

jasper pov
*twee weken later*
morgen is jason jarig en hij is net een week terug uit het ziekenhuis. hij zit nu op zijn kamer, hij vermijd echt iedereen. we weten nog steeds niet wat hij heeft maar de doktoren denken dat het niet ernstig is. ik klop op zijn deur en wacht op antwoord.
''rot op!''
''jason! komaan!''
''wat wil je?''
''met je praten!''
''best!'' hij haalt de deur van het slot en gooit zich weer in zijn bed. ik ga naast hem zitten en streel zachtjes door zijn haar.
''waarom sluit je je steeds op?''
''iedereen zegt dat ik bezeten ben! alleen maar omdat ik bloed huil!''
''er is gewoon iets met een van je aderen meer niet! je moet ze gewoon laten praten.''
''weet ik ook wel maar ja, hoe denk jij er over?''
''ik? mij kan het niet schelen dat je bloed huilt! al sloeg je huid paars uit met oranje stippen dan zou ik nog van je houden! jason, je bent alles voor me omdat je lief aardig en dapper bent, niet omdat je toevallig ook een leuk frontje hebt! en dat je bloed huilt wordt heus wel opgelost en zo niet dan wil ik nog bij je blijven! en denk nooit dat ik om die reden bij je weg zou gaan ok?''
''oke!'' glimlacht hij en hij spreit zijn armen. ik druk een kus op zijn mond en kijk hem even aan.
''jasper?''
''ja?''
''ik weet dat we steeds afspreken om geen ruzie meer te maken maar steeds als we dat doen dan krijgen we hoe dan ook toch weer ruzie.''
''en hier wil je mee zeggen?''
''laten we gewoon niet meer dingen afspreken die we toch niet na komen!''
''goed plan!'' hij trekt me naast zich en begint me te zoenen. we liggen verwikkelt in een kus als er geroepen wordt.
''jason, jasper? willen jullie chips?'' horen we corry roepen. ik en jason kijken elkaar aan en schudden van nee.
''nee mam hoeft niet!'' roept hij en we beginnen weer te zoenen.

yu pov
ik zit met kiro op mijn schoot op de bank en strify en shin zitten naast ons. tegen over ons zitten mijn ouders rustig te lezen en aan de tafel zit pleun met sheyla.
''weet iemand hoe het nu tussen jasper en jason zit?'' vraag ik dan.
''uhm... nee eigenlijk niet.'' zegt strify, dan komt jasper met een grijns binnen.
''je staat eindelijk niet meer droog zeker?'' geint strify.
''dat wel maar ik en jason spreken niet meer ag om geen ruzie meer te maken want dat komen we toch niet na!''
''wow, dus jullie ruzieën voortaan WEL!'' roept kiro dan.
''geen idee, zien we nog wel!'' roept hij.

*volgende dag*

jason pov.
ik voel allemaal kleine lieve kusjes in mijn gezicht en open langzaam mijn ogen.
''happy bithday my sweet love!'' fluistert jasper in mijn oor.
''danke schön! meine liebe'' fluister ik terug en ik krijg een knuffel.
''kom, kleed je aan, beneden is alles al klaargezet.'' fluistert hij. ik sta op en hij komt al meteen met mijn kleren aan zetten. ik kleed me snel aan en we lopen hand in hand naar beneden. iedereen feliciteert me en rond 5 uur staan er als mensen aan de deur. ik lig nog steeds met jasper te klooien en mijn kamer dus komt mijn moeder ons halen.
''jongens kappen met dat geklier er zijn al veel mensen.''
''ja mam!'' we staan op en lopen naar beneden. er is veel familie en heel onze klas is gekomen. we zitten met z'n allen in de tuin omdat we binnen niet mogen roken.
''wow jason! je ogen bloeden!'' roept samira dan.
''oh, kom maar!'' roept jasper meteen en pakt een zakdoek.
''hoe kan het dat je bloed huilt?'' vraagt nabila meteen.
''geen idee, het begon 2.5 week geleden.'' vertel ik kort af. jasper kijkt me even glimlachend aan en geeft me een vlugge kus.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.