Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 60 ,3 day befor the wedding

crazy little thing called love CB (gestopt)

3 sep 2009 - 23:41

2158

0

197



60 ,3 day befor the wedding

O MY GAY! ik kan nergens de achternamen van de jongens vinden! ik verzin ze gewoon zelf oke!

jasper pov.
*twee maanden later*
ik heb jason al een halve week niet gezien. over 3 dagen gaan kiro en yu trouwen en ze hadden afgesproken om een week van te voren alles appart te doen. de jongens zijn net 1.5 week terug van de tour en ik werdt daarna meteen door kiro uitgekozen om zijn getuige te zijn! jason is die van yu en dus moet ik bij kiro blijven en jason bij yu.
''ik wil naar jason toe!'' zeur ik voor de hondertste keer deze week.
''je ziet hem over drie dagen niet zeuren!''
''drie dagen is te lang! ik wil hem nu zien!''
''dat kan niet, het was geen contact tussen de getuige of geliefde dus nee!''
''echt oneerlijk! omdat jullie voor geen contact koezen mag ik jason niet eens smsen! ik mis hem!''
''ik mis yu ook en ik houd het toch ook vol! help jij nou eens met die broek! dat ding is veel te lang!''
''of jij bent gewoon veel te klein! weet je zeker dat je geen krukje nodig hebt om yu te zoenen?''
''haha heel grappig!'' dan gaat mijn mobiel af. ik kijk op het schermpje en zie dat ik een smsje van Jason heb.

lieve lieve lieve jasper! ik mis je vreselijk! kom vannacht naar ons plekje in het park om 3 uur. ik moet je zien! anders ga ik dood! love you so fucking much! 1000000x xjes jason!

ik grijns breed en stuur hem meteen een sms terug.

aller aller aller liefste leukste schattigste jason. ik mis jou ook echt fucking erg! k zie je vannacht! kan niet wachten! love you more! 1000000000x xjes jasper!

ik lees het nog een keer over en druk op verzenden.
''met wie sms je?''
''oh, met strify! hij vroeg vaar ik zijn lelijke baret heb gelaten.''
''haha, heb je die nog steeds niet terug gegeven?''
''nee, hij wil hem op doen bij de bruiloft en als zijn zoon moet ik dat zien te voor komen!''
''haha, waar heb je hem gelaten?''
''hier!'' roep ik en haal het lelijke rode baretje uit mijn broekzak.
''haha, wat ga je er mee doen dan?''
''hij komt hem morgen halen dus ik ga hem vannacht begraven in het park.''
''haha, kut streek maar het is nodig! hoe laat ga je?''
''vanaf 3 uur is er niemand tot 8 uur 's morgens dus dan heb ik tijd genoeg.''
''oke, neem wel je mobiel mee, dan kan je bellen als er wat is!''
''oke is goed.''
''oke dan, kom we gaan eten.''
''zou je je niet eerst omkleden?''
''goed idee!'' roept hij en hij trekt normale kleding aan. ik trek een schoon hemt aan en wacht op de gang.
''jasper moet jij nou weer een shirt aan doen dat door schijnt?''
''zo zie je mijn tattoo's!'' zeg ik simpel.
''oh fijn weer paparazie!'' roept kiro geirriteert. we zoen de flitsen al aan het eind van de gang hoe wel we nog met de trap naar benden moeten. frodo mickey en rickey komen al aan lopen.
''ik lijd ze wel af!'' roep ik en ik neem mijn skateboard dat ik heb meegenomen. ik spring op het skate boart en grind naar beneden. alle ogen zijn inderdaat op mij gericht en kiro rent de lift in en drukt op het knopje. ik let even niet goed op en val in de fontijn naast de trap. 2 van de bodyguards, mickey en rickey helpen me uit de fontijn. het is een tweeling en ze werken samen met hun vader die ik altijd frodo noem. hij zit helemaal aan kiro vast geplakt en vind dat ik niet geholpen hoef te worden omdat hij de bodyguard van cinema bizarre is en niet van mij of strify. strify is er wel eens boos over geworden dat hij mij altijd liet stikken als we allemaal geplet werden door de meenigte maar sinds de laatste tour zijn mickey en rickey
''Dude gaat het een beetje?''
''ja zachte landing!'' lach ik en pak mijn skateboard van de grond.
''dude! over afleiden gesproken!'' lacht kiro en we lopen lachend naar de eet zaal. ik plof neer op een stoel en neem de menu kaart. er komt een ober aan lopen en kijkt ons aan.
''willen jullie alvast wat te drinken?''
''doe maar een pilsje!''
''voor mij ook graag.''
''cola.'' horen we nog drie keer.
''oke, komt er aan.'' roept de ober en hij rent weg.
''echt klote dat jullie niet mogen drinken.'' zeg ik dan.
''valt wel mee hoor, wij worden niet met een enorme kater wakker!'' grapt mickey en rickey schiet in de lach. dan voel ik mijn mobiel afgaan in mijn zak. ik kijk op het scherm en heb weer een sms van jason.

wat dacht je ervan om gewoon te gaan stappen?

is goed, half 12 bij de extase?

kej ik zie je dan.

''ik ga vanavond trouwens met martin uit is dat goed? ik doe die baret daarna wel en dan blijf ik bij hem slapen.'' vraag ik aan kiro.
''is goed hoor, maar morgen voor 12 uur 's middags thuis. hoe laat ga je weg?''
''rond 11 uur.'' zeg ik snel. eigenlijk lieg ik maar ja dat maakt niet uit.

ik blijf bij jou slapen kej? stuur ik snel naar jason.

is goed lekkerding, tot straks! krijg ik snel terug

de ober geeft ons onze drankjes al en vraagt naar onze bestelling.
''ik neemmmmmmmmmmmmmmm, danm it! uhm hamburger zonder die gezonde dingen!'' roep ik droog. de rest schiet in de lach.
''ja ik heb al een keer 3 maanden gezond moeten eten! no fucking way dat ik dat nog een keer doe he!'' roep ik histirisch en overdreven dramatisch met mijn armen zwaaient waardoor ze nog harder lachen.
''en nu lachen jullie mij ook nog uit!'' roep ik zwaar overdreven zielig. de jongens lachen nog harder en de ober schiet ook in de lach. ik besluit er nog een schepje boven op te doen.
''en als jullie denken dat dit goed is voor mijn zelfvertouwen dan hebben jullie het mis! ik denk dat ik weer hetro ga woorden hoor!'' roep ik nog dramatischer.
kiro houd zijn buik vast van het lachen en mickey ligt op de grond. de ober ligt ook echt strijk en frodo houd het echt niet meer. van alle kanten worden we aan gestaart en er worden foto's genomen door paparazo's.
''jongens even kappen met lachen! de meneer wil onze besteling opnemen!'' zeg ik dan supper droog. de rest besteld en de ober loopt weg.

ober pov
ik heb net de bestelling op genomen en loop terug naar de bar. ik voer de bestelling in en kijk weer naar de tafel. die jongen is wel erg leuk! lekker ruig en vooral sexy.
''zeg sebastian, niet op de klanten geilen!'' roept cindy.
''ik geil niet op de klanten! op een klant!''
''welke?''
''tafel 68 die met die tattoo's.''
''dude! weet je niet wie dat is?''
''uhm nee!''
''dat is jasper gimbrere. de pleeg zoon van strify, je weet wel de zanger van cinema bizarre!''
''nee, nooit van gehoord!''
''OMG! en dat is kiro! de bassist! hij gaat trouwen met Yu de gitarist van cinema bizarre! maar ik wilde zeggen! die jongen is bezet door jason, het broertje van kiro's toe komstige man! k heb alleen geen idee wat hun hier samen doen!''
''nou dan vraag je het!''
''ik ga niet op een beroemtheid afstappen! toe regel een handtekening!''
''best!'' roep ik. ik loop terug naar de tafel en de jongens kijken me aan.
''uhm, mijn collega cindy wil een handtekening!'' zeg ik rustig.
''tuurlijk waar is ze?'' ik wenk naar cindy dat ze moet komen. ze loopt moeilijk deze kant op en giegelt irritant.
''oke, ga maar bij hem opschoot zitten, dan heb je een foto!'' roept jasper. cindy doet wat hij zegt en hij haalt een ouderwetse zelfontwikkelingscamera te voorschijn. hij maakt een foto en zwaait er even mee.
''hier en een stift!'' roept hij en geeft het aan kiro. kiro zet een krabbel en geeft cindy de foto.
''oh danke shön!!!'' roept ze blij en geeft hem een knuffel.
''is goed hoor!'' lacht hij.
''cindy komen! we mogen de klanten niet lastig vallen!'' roep ik en ik loop al weg. cindy neemt nog afscheid en ze huppelt vrolijk achter me aan. ik zucht diep en ga weer achter de bar staan.

jasper pov
''ik vind die ober heel raar.'' fluister ik zachtjes als het meisje ook weer weg is.
''ja ik ook!'' fluistert kiro.
''misschien vind hij je leuk en komt hij er net achter dat je bezet bent!'' grinnikt mickey. ik kijk hem even spottent aan en dan gaat mijn mobiel af.
''jij hebt geluk!'' drijg ik en loop het restaurant uit.
''met jasper!'' roep ik door mijn mobiel.
''hey schat met mij!'' hoor ik jason vrolijk.
''hey! hoe is het?''
''goed! met jou?''
''nu geweldig! waarom bel je?''
''ik heb yu verteld dat je vannacht hier blijft slapen en hij vind het goed! we liggen toch op apparte kamers dus je kan er makkelijk bij!''
''oke, gelukkig! maar moeten jullie niet eten?'' vraag ik terwijl ik terug loop.
''nee, hebben we net gedaan! was echt fucking smerig! wist je dat sushi rauwe vis is?!''
''wist jij dat niet dan?''
''nee, maar ik moet hangen iets met yu zijn pak, ik zie je vanavond! k hou van je he!''
''haha is goed, ik ook van jou!'' zeg ik en ga weer zitten. kiro kijkt me aan en dan opzij. ik kijk ook maar en zie de ober even raar kijken.
''en dat was??'' vraagt kiro dan.
''jason. en hij belde mij en yu vond het goed dus klep dicht!'' roep ik meteen. hij kijkt me aan en belt yu op.
''met yu!'' horen we hem roepen.
''klootzak! wat hadden we nou gezegt niemand contact! ook jason en jasper niet!'' roept hij meteen.
''danm! hij heeft het gezegt! jason jij eikel!'' roept hij meteen. ik schiet in de lach en om ons heen kijken weer mensen ons aan.
''danm! schreeuw niet zo hard!'' roep ik lachend.
''yu bek houde! jij hebt niet gezegt dat ik me smoel moest houde dus eigenschuld!''
''kinderachtige loeder!'' roept yu dan.
''je hebt het wel over mijn vriendje he!'' roep ik lachend.
''jasper bek dicht! het is ook jou schuld!'' roept hij boos.
''aarg man doe niet zo over reacted! nu kun je kiro spreken! bedank me maar!''
''dat is ook het enige wat je goed doet!'' roept hij dan.
''yu! het is wel mijn zoon he!'' hoor ik strify dan roepen.
''ja, ja! iedereen is weer eens tegen mij!'' zucht hij. ondertussen komt ons eten en hangen we uit eindelijk op.
''danm! er zit geen mayonaise op!'' roep ik uit en de rest schiet weer in de lach.
''jasper! niet zeuren!'' roep kiro. ik kijk hem even spottent aan. cindy loopt dan ineens langs en ik grijns.
''cindy! heb je mayo voor mij!''
''tuurlijk! komt er meteen aan!'' roept ze vrolijk en na 5 minuten staat het al voor mijn neus.
''danke shön!!!!!'' roep ik en ze huppelt vrolijk verder. ik schrok alles naar binnen en als ik het toetje op heb zie ik dat het al 23.00 is.
''ey, ik ga me omkleden en dan stappen en dan strify's baret begraven!''
''oke, bye!'' roepen ze en ik loop weg. ik ga de kamer in en trek de kast open.
ik neem een zwarte broek en een rood hemt dat jason altijd leuk heeft gevonden. ik pak een tas en prop daar van alles in. ik neem mijn auto sleutels en ga op weg naar jason.

*half uur later*
ik parkeer mijn auto en loop naar het hotel. als ik binnen kom loop ik naar de balie.
''ik kom voor jason en yu Harsper.'' vraagt ik.
''oke, kamer 476 op de 3de verdieping. ze zijn nu in hun kamer!''
''dank u wel!''
''alst u blieft.'' zegt ze vriendelijk. ik stap in de lift en ga naar de 3de verdieping. ik loop de gangen af en kom bij de deur van jason. ik klop aan en na een tijdje doet strify open.
''hey! je bent er! kom binnen! jason staat te douchen! die deur daar is jason zijn kamer.'' ratelt hij.
''ook hallo strify!'' zeg ik droog en loop richting jason zijn kamer.
ik smijt mijn tas op de grond en laat me op het bed vallen. jason komt na 10 minuten helemaal aangekleed en op gemaakt binnen.
''hmmm, are you an angel or am I dreaming?''
''I think your dreaming but I wanna be your angel if I could!'' hij glimlacht lief en geeft me een kusje.
''kom we gaan voordat yu terug komt!'' roept hij.
''oh wacht ff.'' roep ik. ik haal de baret van strify uit mijn tas en prop hem in mijn zak.
''wat moet jij met dat lelijke ding?''
''leg ik je later wel uit!'' roep ik en ik trek hem mee. we staan in de lift en wanneer de deuren nog maar net dicht zijn krijg ik een overheerlijke lange tongzoen. we houden op wanneer de liftdeuren open gaan.
''maar wat moest je nou met dat lelijke ding?'' vraagt hij wanneer we het hotel uit lopen.
''die is van strify en ik vind hem lelijk en als zijn zoon ben ik er toe verplicht hem weg te doen! ik ga hem een complete begrafenis geven!'' lach ik. we lopen naar de extase en gaan naar binnen. daar komen we martin zac en yalee tegen.
''hey jasper! jou heb ik al 3 dagen niet meer gezien man!'' roept martin dronken.
''danm! je bent bezopen man!''
''naaah!!! helemuaal niej!!!'' roept hij. ik zucht diep en ga met jason naar de bar. we bestellen beide een biertje en praten eerst wat....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.