Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 61 alcohol drugs and rock 'n roll!

crazy little thing called love CB (gestopt)

4 sep 2009 - 21:10

799

1

199



61 alcohol drugs and rock 'n roll!

martin pov
als ik richting de bar kijk zie ik jason en jasper zoenend tegen de muur staan. die hebben elkaar echt wel gemist! al was het maar voor 3 dagen. ik voel ineens twee warme lippen op de mijne en merk dan dat ik tegen een muur geduwt wordt. wie het ook is of doet! hij of zij is goed!

Zac pov
ik sta met yalee aan de bar een beetje rond te kijken en zie martin dan nergens mee.
''waar is martin?'' vraag ik dan aan yalee.
''daar! staat met joey te zoenen!''
''welke joey?''
''van de skatebaan!''
''oke! en jasper en jason?''
''tegen de muur daar!'' roept ze en ze wijst ze aan.
''dan wil ik ook een kusje!'' roep ik en ze glimlacht. ze begint me te zoenen en we vergeten alles om ons heen.

jasper pov.
ik en jason hebben even gedanst en daarna hebben we zeker een uur staan zoenen wat ik natuurlijk echt niet erg vind. dan weet iedereen hier dat hij van mij is! ik kijk op mijn horloge (dat ik ineens heb) en zie dat het 2 uur is.
''kom we gaan die baret begraven!'' roep ik naar hem. we halen martin en joey uit elkaar en trekken zac en yalee mee. we lopen naar het parkje en graven met z'n allen een gat.
''wil iemand nog iets zeggen?'' vraag ik dan lachend.
''alleen dat we eerst in de goede mood moeten komen!'' roept martin en haalt 2 party joints te voorschein.
''wat zit er in?''
''wat denk je? marihuana natuurlijk! we verlagen ons echt niet tot wiet.''
''klopt! en we hebben ook... paddo's!'' roept zac dan. we zijn te bezopen er wat van te zeggen en we gaan rond het 'graf' zitten. we blowen een joint eten de paddo's op en blowen dan nog een joint. met allemaal een sigaret in onze mond beginnen we de barret te begraven. we lopen stoned en bezeten van de paddo's terug naar ons hotel. we komen luidruchtig en lachend aan op onze verdieping en strify doet slaperig de deur open.
''wat the fuck hebben jullie uitgevreten!'' roept hij boos. jason zijn ouders en yu komen nu ook kijken en ik en jason liggen lachend op de grond.
''wat is er met jullie aan de hand?!'' roept corry dan. roy komt op ons af en hij kijkt in mijn ogen.
''paddo's gegeten en mariuhana geblowd.'' zegt hij dan.
''naaah!!!!! alleen een biertje op!'' roep ik met dubbele tong en jason giert het uit van het lachen.
''een nacht rust zal jullie goed doen!'' roept hij en hij gooit mij en jason over zijn schouders.
''yeay!!!! we kunnen vliegen!!!!'' roept jason lachend en hij spreid zijn armen.
''haha je bent blauw!!! je ben een smurf jason!'' roep ik lachend terug. we beginnen beide welkom in smurven land te zingen en gieren het uit van het lachen dan worden we op het bed gedumped en vallen we beide inslaap.

*volgende ochtend*
ik wordt wakker met fucking erge koppijn en twee warme armen om me heen geslagen. waar de fuck ben ik? ik kijk naast me en kijk in het gezicht van jason die nog steeds ligt te slapen. ik glimlach en geef hem een kus.
''wat de hell is er gebeurt?'' vraagt hij moeilijk.
''geen idee lekker ding! ik weet alleen dat we elkaar niet genomen hebben!'' grijns ik en we schieten in de lach.
''dan moeten we daar eens verandering in brengen hea!''
''denk je dat ze het goed vinden om 6 uur 's ochtends?''
''maakt niet uit! ik wil je!'' ropet hij simpel en we hebben na 3 dagen eindelijk weer sex.

yu pov.
ik wordt wakker van gekreun en gehijg.
''what the fuck!'' roep ik en kom overeind.
''godver!'' hoor ik strify in het bed naast me schelden en hij komt een stuk omhoog.
''zijn die twee nu al weer bezig?''
''dat ze al wakker zijn!''
''dat ze geen hoofdpijn hebben.''
''heeft jasper niets op tegen voor hem is sex gewoon sex, hoofdpijn of niet.''
''hmmm, jason vind het volgens mij ook altijd goed als jasper hem neukt.''
''ongelofelijk! wat zouden ze allemaal wel niet op hebben?''
''geen idee, ze zaten helemaal onder de modder!''
''wat ben ik blij dat roy ze onder de douche heeft gedaan.''
''haha, ja ik zou niet willen dat ik dat had moeten doen!''
''hij heeft toch koud water gebruikt?''
''ja en ze merkte het niet eens!'' lach ik dan. ineens is het gekreun op gehouden en horen we een diepe zucht.
''zouden ze klaar zijn?'' vraagt strify hoopvol.
''hopelijk!'' zeg ik en dan horen we jason kreunen.
''niet dus!'' zuchten we tegelijk en laten ons weer terug vallen op onze bedden.
''mis je kiro?'' vraagt hij dan.
''vreselijk!'' zucht ik.
''weet je nog dat jullie op het podium hadden gezoend voor dat jullie wat hadden?'' vraagt hij dan.
''oh ja, voor waarheid of durf toch?''
''ja klopt, ongelofelijk dat je het nog deed ook!''
''we waren toen al stiekem op elkaar!'' fluister ik. dan gaat mijn mobiel af. ik zucht en kijk op het schermpje, kiro belt!


Reacties:


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 4 sep 2009 - 22:42:
verdereeeeen echt leuke stukiees