Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Will your voice smile again? TC (House M.D. Ft. TH) (Afgelopen) » *5*

Will your voice smile again? TC (House M.D. Ft. TH) (Afgelopen)

5 sep 2009 - 11:24

247

7

380



*5*

[Cameron pov]

"Zijn gevoel in zijn lippen, wangen en kaken is weg, hij voelt er niets meer." zeg ik terwijl ik de vergaderruimte binnenwandel. "Cameron, geef me je pieper." "Mijn pieper? Waarom?" "Gewoon, geef hem gewoon!" Ik haal het zwarte machientje uit mijn zak en geef het aan House. "Goed, over dagen heb je hem terug. Doe een bioptie van zijn kaakspieren." "Misschien is het Lupus." Merkt Foreman op. "Auto-immuun, interessant. Doe de bioptie." "Hij heeft geen hoofdpijn dus het is geen hersentumor." "Interessant, doe de bioptie." Ik en Chase zuchten en gaan het materiaal halen om de bioptie te doen.

[Tom pov]

Bill en ik zijn wat aan het praten, nuja, Bill schrijft, wanneer Dr. Cameron en een andere dokter binnenkomen met een karretje vol rare dingen. "We moeten een bioptie doen." Ik knik en hoor dan achter me geklop. Ik draai me om en zie dat Bill zijn bordje omhoog houd. 'Kan Tom blijven?' Hoopvol kijk ik naar de dokter en hij knikt. Ik lach dankbaar en neem zijn hand vast. Ze gaan naast Bill staan maar nog voor ze iets doen begint hij te kokhalzen. Zijn hartmonitor begint te piepen en enkele zusters komen de kamer ingelopen. "Wat gebeurd er?" Vraag ik lichtjes in paniek terwijl 1 van d zusters me uit de kamer haalt. "U moet gewoon rustig blijven. Van zodra ze hem onder controle hebben mag u weer bij hem." Ik knik en ga bang aan zijn venster staan. Als alles maar goedkomt met hem....

[reactiess??]


Reacties:

1 2

Eliros
Eliros zei op 13 juli 2010 - 9:21:
Aboeeeh, niet doodgaan Bill!


SunShine
SunShine zei op 21 dec 2009 - 15:52:
Oh hemeltje! Ö
Wat gebeurt er nou? Ö
ArmeArme Bill =(
xx.


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 8 dec 2009 - 16:15:
Wauw..
Ik kan niks meer typen..


chiboebel
chiboebel zei op 6 sep 2009 - 20:14:
House is gwn geweldig
schrijf snel verder meid.


jorinloveth
jorinloveth zei op 5 sep 2009 - 22:42:
gaaaf verhaal
echt wieleren

laat me weten als je verder bent!