Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » The Vampire Ball [Romeo] » Chapter Four

The Vampire Ball [Romeo]

26 okt 2009 - 18:29

335

0

155



Chapter Four

De volgende ochtend wordt ik gewekt door licht dat mijn kamer binnenkomt. Zachtjes gaat de deur open en het kamermeisje komt voorzichtig binnen lopen, ze ziet dat ik wakker ben en glimlacht. “Het ontbijt staat klaar” zegt het kamermeisje. Met een slaperig hoofd knik ik. Ik leg de dekens van me af. Rustig stap ik uit mijn bed. Ik loop naar mijn kast en begin te zoeken naar een spijkerbroek en een leuk bijpassend truitje. Als ik ze gevonden heb loop ik naar mijn badkamertje, voorzichtig trek ik mijn pyjama uit. Langzaam trek ik mijn spijkerbroek aan en doe de knoop dicht. Ik doe een riem om. Daarna trek ik mijn bh aan. Ik pak mijn shirt en trek hem over mijn hoofd heen. Ik breng een klein beetje make-up aan. Als ik klaar ben loop ik naar beneden, ik loop rustig naar de keuken toe. Zachtjes galmt er een liedje door de ruimte heen. Als ik binnenkom kijk ik meteen naar de radio die zachtjes een liedjes speelt. De tafel staat vol met eten en drinken. Zonder enig lawaai te maken ga ik op een stoel zitten. Mijn ouders merken mij nog niet op en gaan rustig door met eten. Het gesmak vult bijna de hele ruimte. Ik pak een broodje uit de mand. Ik pak een mes en ga ermee door de boter heen. Ik smeer het op me broodje. Ik doe er hagelslag op, ik vouw de boterham dubbel en begin er hapjes van te eten. Nadat ik mijn boterham op heb maak ik er nog 1 en eet hem op. Ik drink nog wat melk en sta op en ga naar de woon kamer toe en ga op de bank zitten. Ik zet de tv aan, gepraat van de tv vult de ruimte. Ik zap door de programma’s heen, er is haast niks op tv. Tsja vind je het gek het is zondag haast nooit wat op tv. Ik doe de tv uit. Ik sta op en loop naar buiten toe.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.