Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » The Vampire Ball [Romeo] » Chapter Five

The Vampire Ball [Romeo]

26 okt 2009 - 18:29

458

0

158



Chapter Five

Rustig loop ik de veranda op, zachtjes hoor ik de vogels tsjirpen. De natuur is net weer ontwaakt. Het is zondag, morgen weer naar school helaas. Alsof je niks anders te doen hebt, dan allen maar leren. Je hebt dan wel een goede baan later maar toch blijft school saai. Mijn gedachtes denken weer terug aan gisteren, toen ik met Romeo aan het dansen was. Het lijkt wel net of hij mijn gedachtes betoverd heeft, constant denk ik aan hem. In de klas kan ik ook echt niet meer anders denken dan aan hem. Hoe meer ik hem zie hoe vaker en meer ik aan hem denk. Je kunt zeggen, ik ben verliefd heel erg verliefd, als ik hem zie dan voel ik kriebels in mijn buik die vervolgens mij hele lichaam laten tintelen. Als ik in zijn ogen kijk, dan zie ik niks anders dan mysterieus, alsof hij niet wilt laten merken wie hij van binnen is. In zijn ogen verdrink ik haast, zodra ik in de zijne kijk word ik warm van binnen. Ik loop weer naar binnen en loop weer naar mijn kamer, weer een hele week vervelen, het enig wat ik wil is naar dat bal toe en naar Romeo. Zuchtend zet ik de tv aan, op een saaie zender. Weer vult het gepraat van de tv de ruimte. Ik ga rustig weer op mijn grote bed zitten, een tijdje staar ik om me heen en naar de tv maar wat er op is boeit me niet veel. Beelden van gisteren schieten voor mijn netvlies langs uren heb ik op bed gelegen of gezeten zonder iets te doen alleen denkend aan hem en aanstaande zaterdag avond. Weer ging ik een lange week en trage week tegemoet, dinsdag kwam een vriendin langs, hopend wat los te krijgen van waarom ik zo stil ben. Veel loslaten doe ik niet want ik wil niet hebben dat ze hem gaan zoeken en dat ze hem dan inpikken. Ze mogen hem pas zien als hij mij vriendje is. Maar dat zal niet zo snel gebeuren want we kennen elkaar pas net. Over een paar dag ga ik weer een nieuwe jurk laten maken of kopen want ik wil dat Romeo me wel herkend en natuurlijk met me danst. Donderdag avond ben ik bezig met mijn jurk te laten stellen voor zaterdag. Want anders is die me te groot en dat wil ik niet. Na een uurtje staan zit de jurk eindelijk perfect. Ik loop naar de spiegel en bekijk me zelf, werkelijk wat ik me voorstelde. Voorzichtig doe ik mijn jurk uit en leg hem voorzichtig over een stoel heen. Ik trek mijn pyjama aan en poets mijn tanden. Ik kruip in bed en val met een glimlach inslaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.