Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 62 we want candy!

crazy little thing called love CB (gestopt)

5 sep 2009 - 16:01

1807

0

217



62 we want candy!

oke ik heb niet zo veel inspiratie meer voor dit verhaal dus zal niet meer zo heel veel schrijven kej! yeay!!! ik ben een piraat!!!!! trouwens het leven is emo!

kiro pov
''hey kiro!''
''hey schat! sorry als ik je wakker bel!''
''nee jasper en jason hebben daar al voor gezorgt!''
''haha, dronken zeker?''
''niet alleen dronken, ook helemaal stoned en high!''
''sirieus?! sinds wanneer gebruiken hun drugs?''
''geen idee, we weten ook niet wat ze hebben gedaan maar ze zaten onder het zand en modder toen ze terug kwamen.''
''oh, dat is omdat ze de rode barret van strify hebben begraven in het park! jasper vond dat ding voor schut!''
''haha oke, maar me vader heeft ze toen onder de douche geholpen! wat ben ik blij dat ik dat niet hoefde te doen zeg!''
''ja dat snap ik!''
''ik mis je kiro.''
''ik jou ook maar nog 3 dagen en we zien elkaar weer.''
''dat klopt! dan wil ik de hele nacht alleen met jou zijn! zonder mobieltjes!''
''is goed liefje!''
''wanneer komt shin trouwens terug van dat met zijn ouders gedoetje?''
''uhm, vanavond geloof ik!''
''oke, kun je er trouwens voor zorgen dat jasper zijn tattoo's niet zichtbaar zijn op de bruiloft? niet echt gepast vind je niet?''
''ja klopt! maar ik zie je dus over 3 dagen he!''
''tuurlijk! ik laat jou daar echt niet staan!''
''je bent lief!''
''alleen voor jou!''
''ah! oke maar ik ga jou weer laten slapen oke?!''
''is goed liefje! hou van je!''
''ook van jou!'' en ik hang op. het is nu 7.30 en ik ben klaar wakker! ik sta op en loop naar de kast. ik trek er willekeurig wat kleding uit en trek het aan. ik kijk in de kamer van de security die allemaal nog liggen te slapen. ik sluit zachtjes de deur en ga de gang op. heel even zonder security 'n stukje lopen kan toch wel? ik ga het hotel uit en loop naar het park toe. dan gaat mijn mobiel ineens af.
''met kiro!'' roep ik zonder op het schermpje te kijken.
''ey man! met mij! ik ben wat eerder terug van mijn ouders dus ben er al om 9 uur!'' roept shin.
''oke, welke 9 uur? over 1.5 uur negen uur of vanavond negen uur?''
''over 1.5 uur negen uur!''
''oke dan! zie ik je zo om negen uur!''
''ja tot zo om negen uur!''
''wow! niet op hangen! waar om negen uur?''
''muahhh kan wel koffie gebruiken eigenlijk! naast de mangashop in het koffie huis?''
''ja is goed tot zo!'' en we hangen op. kan wel koffie gebruiken? die gast was supper hieper! maarja als hij nog meer koffie op kan! ik sta op van het bankje waar ik was gaan zitten en slenter naar de stad toe. ik heb steeds het gevoel dat er iemand zit te kijken! ik kijk even achter om en zie een fotograaf.
''weer wat nodig van dat klote blaadje van je?'' roep ik en slenter verder. de fotograaf komt naast me lopen en kijkt me aan.
''waarom geen bodyguarts?''
''dude! het is vroeg! die denk ik niet nodig te hebben als ik normaal niet voor 12 uur op straat rond loop.''
''jah dat klopt ook!''
''en bodyguards zijn voor fans die zich aan me vastklampen en niet voor fotograven! maar zulke fans heb ik geen last meer van!''
''hoezo niet?''
''meisjes houden niet van getrouwde of verloofde mannen!'' zeg ik slim en laat hem de ring zien die ik van yu heb gekregen. hij maakt er een foto van en zucht.
''geen scherp beeld?'' vraag ik. hij knikt.
''oke, ik zal voor een keertje mee werken omdat ik in een goede bui ben! maar laat het uit je hoofd dat te vermelden!'' zeg ik. hij knikt en schiet een paar foto's. ik show mijn ring lekker vaak en lach op elke foto.
''mag ik ook een paar vragen stellen?''
''tuurlijk! vraag maar raak!''
''oke, hoe heeft yu je gevraagt of je wilde trouwen?''
''hij vroeg het heel subtiel, bond een touwtje rond mijn vinger en liet zo de ring afdalen en vroeg toen om bevestiging en ik kon toen onmogelijk meer nee zeggen!''
''oke, en wanneer is jullie bruiloft?''
''over 3 dagen! op zaterdag de 12de.''
''oke, en jullie hebben alles al geregelt?''
''volgens mij wel! onze ouders hebben geholpen en jasper de pleegzoon van strify gaat gitaar spelen op de ceremonie en dan gaat yalee een van zijn vriendinnen zingen. eigenlijk wilde we dat hij zelf ging zingen maar hij durfde niet.'' vertel ik.
''oke, dus hebben jullie een gesloten bruiloft of komt er ook media?''
''het wordt wel opgenomen maar en tijdens de receptie is de media welkom maar we hebben tijdens de ceremonie er liever niemand bij. misschien dat we nog iets van die film laten zien ofzo maar dat weten we nog niet zeker!''
''oke en heb je er zin in?''
''ja echt heel erg veel zin! ik ben echt fucking zenuwachtig maar yu heeft verzekert dat hij me nooit zou laten staan!''
''dus yu is een romanticus inplaats van de stoere gast zoals hij eruit ziet en zich meestal gedraagt?''
''ja eigenlijk wel! hij ziet er heel stoer uit en hij is ook best stoer alleen heel diep van binnen heeft hij een hartje van goud!''
''oke dank je wel voor het beantwoorden van de vragen en het mee werken!''
''een malig he! maar het is goed! succes met je verhaal! en een fijne dag nog!''
''ja dank je! jij ook!''

fotograaf pov
kiro stapt het koffie huis in en gaat bij shin aan een tafel zitten. nooit gedacht dat hij zo aardig zou zijn! of dat yu zo romantiesch zou zijn! wel raar! twee homo's die er zo chil over doen! maar ik denk dat diana het geweldig zal vinden dat ik van haar lievelings ben een paar foto's heb! geweldig om een dochter te hebben die je werk waardeerdt! ik loop het kantoor binnen en begin aan mijn verslag.

yu pov
nog 2 dagen tot de bruiloft! het is donderdag en zaterdag is de bruilofd! ik kan niet wachten! ik loop met jason naar de suppermarkt omdat we fucking veel zin hebben in chips.
''ook een tijdschift?'' vraagt hij dan. ik knik en loop door naar de chips afdeling.
''YU DIT GA JE NIET GELOVEN!'' roept hij en komt aan rennen.
''wat is er?''
''kiro staat er in!'' roept hij, ik grits het tijdschrift uit zijn handen en lees het artikel.

zo als velen weten gaan yu en kiro van cinema bizarre binnen kort trouwen, de bruilofd vind 12 september 2009 plaats in het stadshuis van berlijn. op de bruiloft zelf is geen media toe gelaten maar wel op de receptie. stralent verteld kiro het volgende:''yu vroeg heel subtiel of ik met hem wilde trouwen en bond een touwtje rond mijn vinger en liet een ring (zie afbeelding 3) naar beneden glijden en vroeg het toen nog een keer. hiermee bedoelde hij dat onze relatie niet zou breken net zoals het touwtje niet gebroken was!'' hij heeft nog steeds een glimlach op zijn gezicht en verteld verder. ''wat veel mensen niet weten is dat yu zo lief is als dat hij zich stoer gedraagt! hij ziet er dan wat stoer uit hij is mijn teddy beer!'' met deze woorden gezegt te hebben wenst hij ons persooneel nog een fijne dag en vertrekt weer.

''dude! mijn reputatie! wat heeft hij gedaan!''
''ach man! zijn teddybeer? dat zijn kiro's woorden toch niet? het is allemaal gelogen!'' roept jason.
''niet waar, het is zo precies gebeurt, zo heb ik kiro ten huuwlijk gevraagt! ik moet hem bellen!'' ik neem mijn mobiel en bel hem meteen op.
''met kiro!'' roept hij.
''DUDE! wat heb je gedaan!''
''huh? waar heb je het over?''
''dat wat er in de bravo staat!''
''ik heb verteld zoals het is!''
''je hebt gezegt dat ik je teddybeer ben?'' vraag ik geirriteert.
''dat heb ik dan weer niet gezegt! ik zei dat je veel liever bent dan hoe je eruit ziet!''
''de gasten hebben er teddybeer van gemaakt!''
''ja daar kan ik toch niks aan doen!''
''klopt! k hou van je he!''
''ik ook van jou teddybeer!'' lacht hij en hangt meteen op.
''eikel!'' lach ik.
''hoe veel zakken mag ik?'' vraagt jason die er al 7 vast heeft.
''niet meer dan.... 20!'' roep ik dan. hij grijnst en pakt er nog 3.
''oke wacht even ik haal wel een karretje!'' lach ik dan en jat een leeg karretje bij de groenten afdeling weg.
''hoe heb je dat zo snel gedaan?'' vraagt jason als hij alles erin gooit.
''mensen moeten beter opletten!'' grijns ik. hij schud lachen zijn hoofd.
''oke, dit zijn er tien welke heb ik allemaal?''
''maakt niet uit, pak alles wat je nog niet hebt!''
''haha goed idee! oke, deze en deze en deze, en heb ik nog nooit op, en deze en deze en deze niet, en deze is ZO lekker!'' roept hij door de winkel.
''oke, snoep afdeling!''
''oke, uhm die kant op!'' hij springt voor op het karretje en we rennen door de winkel. ik stop net optijd voor een vrouw en we zijn meteen bij de snoep afdeling.
''oke, welke?''
''dude? ik ben rijk! alles pakken wat er bij kan!'' roep ik. we trekken vanalles uit de rekken en gooien het in het mandje.
''nog iets?''
''uhm, frisdrank!''
''dat past er nooit bij!''
''zal wel! we hebben ook nog chocolade nodig! ga jij naar de frisdrank dan haal ik nog een karretje!'' roep ik en ren weer door de winkel. ik zie weer een (bijna) leeg karretje staan en kijk even om me heen. ik ren met het karretje terug naar jason en we schieten in de lach.
''weet je dat er net een paparazzo foto's stond te maken toen je dat ding jatte?'' lacht hij.
''ja maar kan mij niet zo veel schelen!'' roep ik, we laden het karretje vol met frisdrank, bier en snoep en we rennen naar de kassa.
''je kunt kiro een playgirl op sturen voor het geval hij zich verveeld!'' roept hij dan lachend.
''ik denk dat we die dan in jasper zijn koffer terug zullen vinden!''
''echt niet! die heeft zijn mobiel vol staan met naakt foto's van mij!'' lachd hij.
''sirieus?''
''hoe denk je dat die erop zijn gekomen?''
''OOOhhhhh!!! viespeuk!'' lach ik dan. de kassierre kijkt ons vragend aan.
''oh hey samira!'' roept jason dan.
''ag gut! jullie zijn op dieet!'' lacht ze en kijkt naar de boodschappen.
''tja, de chocolade is voor mij, ik heb jasper zeker sinds gisteravond niet meer gezien!'' lacht hij.
''hmm, misschien een playgirl nodig?'' vraagt ze bijde hand.
''busted!'' lach ik dan. ineens komt er een man in een pak aan die boos naar samira kijkt.
''val je de klanten weer eens lastig samira?'' vraagt hij boos.
''oh nee hoor meneer! ze zit bij mij in de klas en ik had haar al een tijdje niet gezien! he lieferd!'' roept jason als haar redding.
''uhm, ja klopt!'' roept ze.
''oke dan, weer aan het werk!'' roept de vent en loopt weg.
''wat een engert!'' zegt jason dan.
''dat is dus mijn baas!'' zegt ze zuchtend.
''maar ik dacht dat jij styliste wilde worden?''
''wil ik ook maar voor die opleiding is wel geld nodig! en ervaring!''
''dan doe je mijn make-up toch zaterdag ochtend? ik heb nog niemand!'' roep ik. ze kijkt me helemaal vrolijk aan.
''nou dat zou ik heel graag willen!''
''oke dan, geef je nummer dan bel ik je vanavond om 10 uur!''
''oke, is goed hier.'' ze schrijft haar nummer op en geeft het aan mij. we rekenen af en ik en jason gaan terug naar het hotel met de twee karretjes.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.