Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 63 day of the wedding: makeing ready

crazy little thing called love CB (gestopt)

6 sep 2009 - 13:19

1121

0

167



63 day of the wedding: makeing ready

jasper pov
ik kijk verveeld naar kiro die door de kamer heen spurt.
''gestressed!'' roep ik voor de zoveelste keer.
''niet waar en dat weet jij net zo goed als ik!'' roept hij terug. ik zucht diep en kijk op mijn mobiel hoe laat het is. het is nu 10.30 en de bruiloft is pas om 13.00! ik tik het nummer van jason in.
''met jason!'' hoor ik geirriteert aan de andere kant van de lijn.
''hey liefje! ook al schagreinig?''
''oh schatje ik ben zo blij dat je beld! ik ga echt dood!''
''ja ik ook man! kiro is helemaal aan het stressen!''
''ja sirieus! yu ook al! als wij gaan trouwen dan blijven we gewoon bij elkaar hoor! geen minuut dat ik je nog alleen laat!''
''ik jou ook niet!''
''jasper, ik mis je zo!''
''ik jou ook jason! ik wou dat ik nu lekker tegen je aan kon liggen!''
''hmmm, jammer! zonder jou slapen is ook zo klote! dan voel ik me zo allen!''
''ja ik ook! als of ik helemaal niemand heb!''
''uhu! ik zal er voor zorgen dat we wat eerder komen oke?''
''is goed! lekker stiekem zoenen van te voren!''
''hmmja! en knuffelen!'' lach ik en dan hoor ik kiro zingen.
''wat is dat voor lelijk gekrijs?'' lacht Yu dan.
''oh ja ik moest je op speaker zetten.'' roept jason lachend.
''uhm yu? dat lelijke gekrijs is jou aanstaande man onder de douche!''
''hahaha zit je daar mee opgescheept!'' lacht jason.
''wie krijst er lelijk?'' vraagt kiro dan.
''yu vroeg wie er zo lelijk krijste toen jij onder de douche aan het zingen was en TREK ALS JE BLIEFT MINSTENS EEN ONDERBROEK AAN!'' roep ik als ik om kijk. jason en yu schieten in de lach en kiro loopt poedelnaakt zonder handdoek droog verder.
''oh jason! ik MOET een pak aan met lange mouwen!'' roep ik dan.
''aah kan ik niet naar je sexy armen kijken!''
''jasper hang nou eens op!''
''het is toch niet jou bel tegoed?''
''nee maar wie moet er voor betalen?''
''strify! die heeft mee nieuwe mobiel gegeven!'' antwoord ik slim.
''nee, onze manager!''
''sirieus?''
''ja strify is hem mee gaan uit zoeken op de kosten van onze manager!''
''deh is kut!'' lach ik dan.
''nou misschien moeten we maar luisteren! tot straks he!''
''ja tot straks! love you!''
''love you more!'' roept hij en we hangen op. ik kijk naar kiro die moelijk staat te doen met zijn pak dat hij nu al aan trekt.
''jullie trouwen pas over 3 uur!''
''nee, over 3 uur lopen we de kerk in! over 4 uur zijn we getrouwd!''
''hoe lang gaat deze dag nog duren!!!'' zeur ik en zak onderuit in de auto.

yalee pov
het is nu half 12. kiro, jasper en shin zijn net aan gekomen. ik loop naar de kamer waar kiro hyper zit te doen. ik klop op de deur en jasper doet hem op een kiertje open.
''is er iets?'' vraag ik dan.
''kom vlug binnen er is iets heel ergs gebeurt!'' roept hij en hij sleur me naar binnen.
''hoezo wat is er... O MIJN GOD!'' roep ik uit. jasper heeft een grijs pak aan met rode naden maar de mouwen zijn kapot gescheurt.
''vraag niet naar hoe ik het gedaan heb!''
''hoe ga je het oplossen is een betere vraag!'' roep ik en dan hoor ik geklop op de deur. jason komt binnen en schiet in de lach als hij jasper ziet.
''dude! niet grappig!'' roept jason boos.
''wel waar maar ik kan helpen, mouwen eraf of eraan?''
''ik zou zeggen eraf, maar kiro?'' vraagt jasper.
''haal er maar af, je moet nog spelen.''
''oke!'' roep jason en hij pakt een schaar. hij knipt de mouwen er van af en neemt dan naald en draad. hij maakt de kantjes netjes dicht en het lijk net alsof het zo hoort.
''wow! thanks!'' roept jasper dan.
''sinds wanneer heb je die tattoo?'' vraag ik dan. hij heeft een enorme draak op zijn arm staan die ik nooit eerder heb gezien.
''oh ja die heb ik laten zetten toen kiro shin op ging halen.'' roept hij net wanneer strify binnen komt. strify grijpt zijn arm en kijkt hem boos aan.
''ben jij gek! straks word je in een internaat geplaatst omdat ik niet op kan letten!''
''echt niet! ik ben 18! ik mag doen wat ik wil!''
''dit is de laatste die je ooit nog hebt laten zetten!''
''en als ik er nou meer wil!''
''dan pas als je het huis uit bent of ik dood!'' roept strify boos.
''ja, ja, ja! zeur niet zo!'' roept jasper geirriteert en loopt de kamer uit. jason schiet hem achter na. ik zucht en kijk naar kiro. samira heeft hem net opgemaakt en ze is nu met yu bezig.
''ik ga even naar yu toe!'' zeg ik dan. ik loop de gang op en zie jason en jasper in elkaars armen staan. ze zijn echt supper schattig samen. ik loop naar de kamer waar yu zit en ga naar binnen.
''hey yalee!'' roept martin die op de bank zit toe te kijken naar samira. zac zit er onderuit gezakt naast en kijkt geirriteerd.
''waarom doe ik dit ook al weer?'' vraagt hij terwijl hij op zijn pak wijst.
''omdat ik dat je heb gevraagt!!'' roep ik vrolijk en geef hem een kus. ''trouwens, jasper is uit zijn pak gescheurt en heeft nu blote armen.''
''hoe bedoel je?'' vraagt yu dan.
''gewoon, volgens mij spande hij aan ofzo en toen scheurde de mouwen kapot. we hebben ze afgeknipt en netjes afgewerkt.''
''danm it! dan zie je die tatoo's!''
''hij heeft een nieuwe! een enorme draak op zijn arm!''
''fijn! hoe reageerde strify?''
''boos, hij is woedend!''
''eindelijk! hij opent zijn ogen zonder roze zonnenbril!''
''tja, strify wilde gewoon dat jasper hem aardig vind! dat deed jasper zo wie zo al maar hij is iets te ver gegaan!''
''eigenlijk is het ook de schuld van mij en mady, wij hebben ervoor gezorgd dat hij er zo uit ziet.'' jasper en jason komen de kamer in en kijken ons even aan.
''heb je het warm?'' vraagt yu dan lachend. jasper grijnst en kijkt dan naar de grond.
''vind je het niet erg van die tattoo's?''
''nou ik heb het liever niet maar veel valt er niet aan te doen he?''
''oh! jawel hoor!'' roept samira dan.''ik heb er wat voor, ik ben bijna klaar met jou dan zorg ik wel voor die tattoo's! oke?''
''oke, is goed!'' roepen jasper en yu tegelijk. ze glimlacht even en gaat dan verder met yu.
''jij epileert je wenkbrauwen niet he? kiro doet dat wel.'' roept ze dan.
''hij heeft het te druk met dansen!'' lacht jasper dan.
''ha-ha!'' zegt hij sarcastiesch! samira rolt met haar ogen en haalt de handoek van yu zijn schouders. ze checked yu zijn make-up nog eens en knikt dan goed keurent.
''oke, je bent klaar! dan nu die tattoo's nog!'' roept ze.
''pas op he! hij heeft hele zachte armen! dat moet zo blijven!'' lacht jason.
''haha, komt wel goed!'' lacht ze. ze pakt twee potjes foundation en smeert het op zijn armen uit.
''danm! wat een rotzooi!'' roept hij meteen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.