Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » DROP DEAD OLI! » hoofdstuk 2.

DROP DEAD OLI!

1 nov 2008 - 15:13

469

0

204



hoofdstuk 2.

Na een tijdje piept de oven en ik neem de pizza's mee naar de kamer. Als die op zijn blijven we nog een tijdje tv kijken en daarna ga ik naar bed. Ik moet morgen weer naar school, en ook nog een kado kopen voor Bjorn.. Al snel val ik in slaap.



next day.



Ik zit in de les Engels, net in had ik een tussenuur en ben ik snel even een kado voor Bjorn gaan halen. De leraar is nu een of andere grammatica regel aan het uitleggen maar ik let niet echt op. Het is het laatste uur voor het weekend, wat wil je? X'D Als dan eindelijk de bel gaat loop ik met Ylja naar de kluisjes toe en dan snel de school uit! “Hoe laat gaan kom je me vanavond ophalen?”¯ vraag ik. “Uhm.. het feestje begint om tien uur, ik kom wel om 8 uur bij je dan kunnen we samen opmaken enzo.”¯ “Oke is goed, tot vanavond dan!”¯ “Tot vanavond!”¯ Ik stap in mijn auto en rijd naar huis.

Als ik thuis ben ligt Quinty languit op de bank te bellen met zijn vriendin Rochel. Ik zeg hem even gedag en loop dan naar boven toe en maak alvast wat huiswerk voor maandag. Ik kijk op de klok, al 6 uur. Ik hoor een auto de oprit oprijden. Mijn moeder.. Ik loop naar beneden. “Hoi mam!”¯ “Hoi schat!”¯ ze geeft me een kus op mijn wang. Ongezien veeg ik met het uiteinde van mijn mouw langs mijn wang. Ik hou niet zo van moeder kusjes.. “Sorry dat ik laat ben ik begin meteen met het eten hoor, we eten spaghetti, je vader eet niet mee..”¯ ratelt mijn moeder. Ik loop naar de woonkamer en ga naast Quinty zitten tv kijken. Na een tijdje is het eten klaar en gaan we met zijn drieën aan tafel.



8 uur!

De bel gaat en Ylja staat voor de deur. “Haaaj!”¯ “Hoi kindtie!”¯ We lopen naar boven en gaan ons klaarmaken voor het feest. Ik poets me tanden, kleed me aan, maak me op en doe mijn haar. En als ik klaar ben staat Ylja nog steeds met 2 doosjes oogschaduw in haar handen. “Welke moet ik nou nemen?”¯ “Ik zou.. de blauwe doen”¯ “Oke de blauwe”¯ Ik zit een beetje op mijn bed te wachten en met Ylja te praten tot ze dan eindelijk klaar is. Ze is helemaal zenuwachtig! We stappen in mijn auto en Ylja wijst me de weg naar het huis van Bjorn. Ik druk op de bel en even later gaat de deur open. Een jongen met blond haar staat in de deuropening; “Kom binnen!”¯ We lopen naar binnen. “Ik ben Bjorn”¯ zegt hij tegen mij. “Ik ben Emy”¯ we hangen onze jassen op en lopen

de woonkamer in waar ik iets heel interessants zie... →


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.