Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » When Jrockers Meet... » My Punky Heart Leaps For M {Inleiding}

When Jrockers Meet...

5 sep 2009 - 21:40

271

1

188



My Punky Heart Leaps For M {Inleiding}

Nja dus even een kort inleiding op het eerste verhaaltje ^^

“Boys and girls, be ambitious, Boys and girls, keep it real boys & girls…”¯ Ik stond te dansen en te zingen op straat en was weer eens hyperactief. Ik keek naar mijn ticket voor het concert van vanavond en doe nog eens een vreugdesprongetje tot veel mensen me aan keken. Ik duw mijn haar snel wat meer in mijn muts als ik een meisje naar mijn knalblonde haren zie wijzen en loop snel verder tot mijn huis waar ik met mijn beste vriend samen woon. Hij doet de deur open en ik geef hem een knuffel van blijdschap.
“Ik heb een ticket! Kijk!”¯
“LM.C… alweer…”¯ zuchtte hij.
“Ik kan het niet helpen ze zijn gewoon zo goed! Ik ga vlug mijn outfit klaarmaken!”¯
“Maar, het concert… we moeten er zelf ook een geven morgen, we moeten oefenen!”¯
“Ja, maar… ik mag toch ook wel wat vrije tijd hebben en ik wil LM.C zien! Maya is zo fucking awesome!”¯
“Hé wij zijn bekender als hen, wat heb je er toch mee? Dit is nu al het 30ste concert ofzo?”¯
Maar ik luisterde al niet meer en rende de trap op. Ik pakte mijn grote zonnebril, mijn haar probeerde ik wat anders uit en ik zag er best onherkenbaar uit. Als ik me jongensachtiger kleed, herkennen ze me nauwelijks. Ik pakte mijn gitaar en wou wat oefenen voor morgenavond, we zouden immers een groot concert gaan geven. Maar mijn gedachten gingen stiekem weer naar maya en ik pakte een foto van hem uit de kast… Waarom was hij nou zo mooi? En waarom kreeg ik dat gevoel over een jongen…Nee, Ik vind hem gewoon awesome, nix meer! Toch…?


Reacties:


Oogje
Oogje zei op 7 sep 2009 - 4:52:
omg zoo cool!!