Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Kronieken van Narnia » De Magische Ringen » De terugkeer van..

De Magische Ringen

6 sep 2009 - 14:17

236

2

352



De terugkeer van..

De volgende ochtend, heel vroeg, ging ik kijken in de kamer of hoe je het ook zegt van Caspian. 'Hé' zei hij toen ik binnenkwam en gaf een teken dat ik naast hem op het bed moest komen zitten. Hij gaf me een kus en ik keeek hem aan. Ik had zo veel geluk. 'Ik heb honger' zei hij en legde zijn hand op zijn buik. 'Dan gaan we ontbijten' antwoordde ik. We stonden recht en gingen naar de gangen. 'Prins Caspian!' zei Nickabrick. 'Wat is er?' zei hij en ging er naartoe. 'Ik weet een manier waarmee je Miraz kunt verslaan, je hebt 1 methode geprobeerd maar er is nog een andere!' zei hij. Zijn ogen glinsterden. 'Maar ik zou deze dochter van Eva er liever niet bij hebben' ging hij verder. 'Oké oké ik weet wanneer ik te veel ben' zei ik boos deels omdat het ochtend was en deels op de manier hij het zei. Dus ging ik weg. De rest was waarschijnlijk al aan het ontbijten. Ik ging naast Ellen zitten die op haar beurt naast Edmund zat. 'He wat is er?' vroeg ze. 'Nickabrick had nog een "methode" om Miraz te verslaan' antwoordde ik. 'En daar mocht ik niet bij zijn.' ging ik verder. Peter spitste zijn oren. 'Maak je gereed Edmund! Snel er naartoe!' Edmund en Peter stormde de grot in. Dus ik, Ellen en Lucy liepen achter hen.


Reacties:


Emerald
Emerald zei op 7 sep 2009 - 21:27:
Peter is lekker


SpamTijger
SpamTijger zei op 6 sep 2009 - 19:48:
'Ik heb honger' zei hij en legde zijn hand op zijn buik. 'Dan gaan we ontbijten' antwoordde ik.

Logish. :'D