Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TC] Still waiting for someone that will never take my hand. » Things left unsaid

[TC] Still waiting for someone that will never take my hand.

21 juli 2010 - 16:59

613

3

197



Things left unsaid

Dit deel is langer, maar wel weer saai ;D ^^

[De volgende dag]

Ik word rustig wakker en open traag mijn ogen. Ik knipper er nog een aantal keer om te wennen aan het ligt en draai me dan om. Op mijn nachtkastje ligt er een foto van mij en Bill. Eigenlijk al lang, want het is nog een oude foto. Ik heb hem nooit weggezet omdat ik echt van die foto houd. Bill staat er met een raar gezicht op omdat er een papegaai op zijn schouder zit. En ik? Ik kijk naar Bill met een glimlach. Maar geef toe, Bill met een papegaai op zijn schouder dat is toch altijd schattig? Ik slinger mijn benen over het bedrand en sta vermoeid op. Ik wandel in mijn boxer de trap af, als ik in de woonkamer kom zie ik Bill nog steeds lief slapen in de zetel. Ik glimlach bij het zien van zijn gezichtje en ga dan verder naar de keuken. Ik neem een doos met cornflakes en zit die op tafel. Ik neem een bord, de melk en een lepel en zet me aan tafel. Ik schud met de doos cornflakes boven mijn kom zodat de stukken eruit komen. Als er naar mijn mening genoeg korrels inzitten, neem ik de melk en doe er wat bij. Daarna begin ik gulzig mijn cornflakes op te eten terwijl ik met mijn gedachten afdwalen naar de voorbijen dagen. Ik weet nog altijd niet wat er met Bill is en ik maak me nog altijd zorgen.. Ik word uit mijn gedachten verstoord als Bill plots in de keuken staat. 'En waar is mijn bord?' vraagt Bill nep-geschrokken. 'In de kast' antwoord ik lachend. 'Egoïst' zegt Bill nog lachend terwijl hij zichzelf ook een kom en lepel gaat halen. Hij zet zich over mij en begint net zoals mij van de verukkelijke cornflakes te eten. Bill zit er wat moetjes bij, maar met zijn warige haar ziet hij er best sexy uit. Wow, Tom. Deed ik het nou weer? Zei ik weer over mijn broer dat hij sexy is? Man, ik moet echt oppassen met mijn woorden.

Bill pov

Terwijl ik aan het eten ben van de cornflakes voel ik gewoon dat Tom me de hele tijd aan het aanstaren is. Ik geniet best wel van de aandacht en begin zonder dat ik het besef breed te glimlachen. 'Waarom lach je nou?' vraagt Tom lachend. 'Binnenpretje' antwoord ik lachend terug. Even kijken we elkaar recht in de ogen en smelt ik bijna. Jammer genoeg draaide Tom meteen zijn hoofd terug naar zijn, ondertussen al lege, kom. 'Is er iets?' vraag ik dan aan Tom. 'Nee hoor' zegt hij nog en gaat van tafel. 'Ga je me hier alleen laten?' vraag ik dan plagerig. 'Ja' zegt Tom lachend en steekt zijn tong uit. 'Oh, als het zo zit. Ga dan maar, ik blij hier wel ALLEEN' zei ik nep-verdrieitg terug. Tom lachte nog eens, en ging dan toch terug over mij zitten. 'Zo goed?' vraagt hij dan weer. Ik knik blij en drinkt nog het laatste van mijn overblijvende melk op. 'Tom?' vraag ik dan. Hij doet een instemmend geluidje wat ik opvang als een ja. 'Hoe komt het dat ik in de zetel lag?' vraag ik dan weer. 'Je was in slaap gevallen bij de film' antwoord Tom lachend. 'Ow, sorry' zei ik dan verlegen. 'Is niets hoor, je hebt niet veel gemist' antwoord Tom en staat weer op. Ik sta ook op en volg Tom naar de woonkamer. 'Wat gaan we vandaag doen?' vraagt Tom plots als we in de zetel zitten. 'Geen idee, kies jij maar' 'Uhm, zullen we eens gaan zwemmen?' stelt hij dan voor. 'Is goed' antwoord ik nog en zet de tv aan.


Reacties:


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 7 nov 2009 - 14:06:
verder?<3


jorinloveth
jorinloveth zei op 6 sep 2009 - 21:28:
verder!


LoveTwincest
LoveTwincest zei op 6 sep 2009 - 15:40:


snel verder ??

xxx