Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Alex Evans » How to servive a life with Alex evans as your brother </3 ? » Op naar Walibi deel 1.

How to servive a life with Alex evans as your brother </3 ?

1 nov 2008 - 15:50

379

2

379



Op naar Walibi deel 1.

Het is ochtend, de ochtend voordat jullie naar Walibi gaan.
Het is pas 7 uur, maar togh voel je je hartstikke opgewekt.. waarscheinlijk door dat Energy-drink van gister avond [wat helemaal niet veel was hoor ]

Je stond op en keek in de spiegel. 'Gatver ! wat een zwarte kringen rond mijn ogen' dacht je. Je deed je kleren aan die je gisteren al had klaargelegt, en je ging naar Michelle haar kamer.. *BOEMBOEMBOEM* 'JAAAA' riep ze al vanuit bed.

Jij maakte Alex wakker maar die zei dat je hem moest laten slapen. Als we weg gaan zonder jou is dat niet mijn schuld, en je liet je broer slapen. Toen ging je naar beneden [Via Trap] toen je halverwegen was.. *BENG* daar lag je.. Je rolde verder naar beneden en toen je beneden aankwam stond je dood normaal op.

En liep je naar de eet-tafel. Je ouders zaten al aan de tafel te eten en je vroeg of je een pannekoek mogt. Ja zeiden ze als je wel binnen 20 min klaar was. Is goed zei je en je at snel dat ding op en maakte je klaar. Toen je weer beneden kwam om te vertrekken had je Michelle.&Alex nog steeds niet gehoord.. Maarja dacht je die zien het wel.

Even later ging je naar de auto toe. Toen je in de auto zag je Alex al in zitten, What thefuck dacht je.. Pa vroeg of iedereen der was, Ja zeiden jullie en jullie begonnen te rijden. Je keek naar Michelle's kamer, toen zag je dat ze met een slaperie kop uit het raam keek. Niet veel later kwam se de deur uit en ging se achter de auto aan rennen.

Jij lag helemaal in een deuk. Toen Alex zag wrm je lachte lag hij ook helemaal plat. Je vader stopte en vroeg waarom julie zo lachte. Toen hij Michelle nog in Pyjama achter de Auto aan zag rennen moest hij wel lachen. 'Wil je mee?' Vroeg je Vader aan Michelle.

'Ja tuurlijk' Zei Michelle.'OKee ik geef je een keuze, Of je gaat thuis zitten en je omkleden en ziet self hoe je erkomt. Of je gata mee in je Pyama'Zei je Vader. Je zag Michelle met grote ogen kijken. Ze bleef 5 minuten staan en ging toen in de Auto zitten.


Reacties:


MaritCupCake
MaritCupCake zei op 1 nov 2008 - 16:30:
Deel 2 komt er nu aan <'3


BitchXTH
BitchXTH zei op 1 nov 2008 - 16:03:
verder LOVE ALEX EVANS