Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 65 she is not satans daughter but an angel.

crazy little thing called love CB (gestopt)

6 sep 2009 - 17:33

549

1

206



65 she is not satans daughter but an angel.

jason pov.
ik zak naast jasper neer en leg hem op zijn rug. hij ademt steeds zwaarder en het bloed stroomt uit de wonden. sheyla komt aan rennen met kleine stapjes en komt naast hem staan. ze kijkt me aan en dan weer naar jasper.
''jasper blijven leven!'' zegt ze dan en ze legt haar kleine handjes op de twee wonden. het lijkt alsof er een helder ligt op hem schijnt maar niemand lijkt het echt te zien. het lijkt alsof er een terug spel knop is die alles terug spoelt. iedereen gaat terug naar binnen en de wonden van jasper helen helemaal. hij komt ineens overeind zitten en kijkt naar sheyla. hij glimlacht naar haar en neemt haar op zijn schoot.
''jasper blij?'' vraagt sheyla dan.
''blij met jou!'' zegt hij dan en geeft haar een knuffel.
''sorry van homo!'' roept ze dan.
''nee dat was terecht! sorry dat ik zo debiel deed.''
''broertje?'' vraagt sheyla dan schattig.
''zeker! en jij bent mijn zusje!'' glimlacht hij. we gaan weer staan en jasper geeft me nog een zoen.
''wat is er allemaal gebeurt?'' vraagt hij dan.
''alles jij denkt gebeurt is. alleen jij jason ik weten! ons heimpje!!!'' roept sheyla dan.
''je bent een schat! kom mee we gaan naar binnen.'' we lopen naar binnen toe en pleun komt meteen aan rennen.
''oh gelukkig! ik was haar al kwijt!''
''ja ze was buiten aan het spelen.''
''heb je gehuilt?'' vraagt pleun dan.
''kunnen we even onder 4 ogen praten, je moet me helpen.'' zegt hij dan. ik krijg sheyla in mijn armen geduwt en jasper gaat met pleun naar buiten. ik ga weer bij yu staan en hij kijkt me even aan.
''ik snap het niet meer hoe het no zit tussen sheyla en jasper.''
''hij heeft na gedacht en doet gewoon normaal tegen haar.'' zeg ik dan.
''oke dan!'' roept yu. kiro komt ineens blij aan huppelen en hij drukt een kus op yu zijn voor hoofd. een paar jongens grinniken maar stoppen als yu ze even aan kijkt.
''waarom ben je zo blij?'' vraagt yu dan. kiro grijnst en laat een doos zien.
''voor als het appartement weer klaar is! en dat gebeurt snel want er zijn extra troepen neer gezet en als wij terug komen van onze reis is het al helemaal af!
''dus jij bent blij met een hello kitty broodrooster?'' vraagt yu droog.
''hello kitty is gaaf!!!'' roept kiro dan. ik schiet in de lach en jasper komt net aan lopen. hij neemt sheyla over en geeft me een kus.
''plasje doen!!!'' roept sheyla dan.
''uhm, pleun!!!!'' roept hij dan.
''ja wat is er?''
''ze moet plassen...''
''oke dan, geef haar maar!'' zegt pleun en jasper geeft sheyla aan pleun. pleun loopt naar de wc en we worden afgeleid door kiro's blije gegil en gespring.
''aaah!!!! echt supper leuk!!!!'' roept hij dan. iedereen is op kiro gefocust en jasper trekt me mee naar de wc's en begint me dan te zoenen. de dag loopt ten einde en ik ga met jasper mee op de scooter naar het vliegveld op kiro en yu uit te zwaaien en daarna gaan we naar huis toe. als we thuis zijn ploffen we op de bank neer en zetten verveeld de TV aan.
''jullie gaan toch niet de hele avond TV kijken he?'' vraagt strify dan.
''waarom niet?'' vragen we tegelijk.
''omdat de after party hier gehouden wordt!'' roepen luminor en romeo en er komen allemaal mensen binnen.


Reacties:


Shinnie95
Shinnie95 zei op 6 sep 2009 - 17:37:
Wow.. Dat was juist coowl!! Ja je had gelijk, het is onrealistisch.. Maar wel coowl!!