Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You know that voice in your head? Well, it's not yours, it's mine. » Sweet dreams are made of this...

You know that voice in your head? Well, it's not yours, it's mine.

1 nov 2008 - 15:53

295

3

205



Sweet dreams are made of this...

's Nachts lag ik te woelen in mijn slaap. Ik weet niet waarom, maar ik zag constant Tom Kaulitz in mijn dromen. De jongen waar ik zeker twee jaar helemaal weg van was geweest en nu een plekje had gevonden in mijn gedachten, maar niet echt heel erg meer. Jackie en ik waren er allebei nog steeds hartstikke gek op. Maar... ik snapte niet waarom ik hem nu zag en ook zo raar. Normaal gesproken droomde ik niet.
'Help me, het spijt me! Ik weet dat het mijn schuld was, Bill! Maar, alsjeblieft! Vergeef me...' Ik zag Tom's lippen daarna nog bewegen, maar ik was te moe om te horen wat hij zei, maar het maakte me bang. En op een gegeven moment werd ik wakker met een luide schreeuw. Ik schudde mijn hoofd en begon te huilen. Ik hoorde voorzichtige voetstappen op de gang en even later ging de deur open. Jackie kwam bezorgd binnenlopen en sloot de deur weer achter haar.
'Lieverd wat is er?' vroeg ze op een voorzichtige fluistertoon. Ik snikte.
'Ik weet het niet, ik... ik... Jackie... Ik ben bang.'
'Waarvoor dan? Had je een nachtmerrie?'
'Nee, ja, soort van. Maar ik droom nooit en... dit was veel enger... veel echter...'
'Vertel het me dan. Wow... je zweet helemaal,' zei ze. Ik hoorde het bijna niet.
'Ik zag... ik zag...' En opeens was het weg. Ik kon me alleen maar zijn gezicht herinneren en het was doodstil. Alsof er nooit geluid was geweest. Ik snapte het niet.
'Wat zag je?'
'Ik weet het niet meer...' Het bleef stil.
'Zal ik bij je blijven?' vroeg Jackie. Ik knikte. Jackie schoof bij me in bed en snel viel ze in slaap, maar ik niet. Ik bleef wakker. En opeens begon het op zijn plaats te vallen...


Reacties:


xRainbow
xRainbow zei op 12 nov 2008 - 19:06:
OMG !
Ze weten gewoon wat Tom en zoo doen !
Zo chil man ! Maar snel weer de volgende hoofdstuk hé?
Wil je me dan iets laten weten ?

xx


SimplyQueen zei op 3 nov 2008 - 19:47:
egt vet goed!

snel verder^^

xxx


LiekeLithium
LiekeLithium zei op 2 nov 2008 - 14:55:
oehh tommi komt erin voor..

hopelijk bill ook snel ^^


Xoxo