Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » When Jrockers Meet... » My Punky Heart Leaps For M

When Jrockers Meet...

6 sep 2009 - 22:01

1031

4

155



My Punky Heart Leaps For M

Okey, ik weet dat de datums totaal onmogelijk zijn, maar beeld je in dat Bou nog steeds in Antic Cafe zit ok? xD [en dat Takuya en Yuuki er gewoon bij zijn gekomen dat zou pas perfecte an cafe zijn ^^] Van deze is maar een deeltje ^^

“shot away shot away…”¯ In de andere kamer hoorde ik Miku oefenen, maar ik had geen zin om te oefenen. Ik had zo een zin in vanavond! Ik oefende nog wat, maar al snel stond ik weer te dansen op Punky Heart, tot Miku de kamer binnenkwam en ik vlug de muziek uitzette
“Bou… Alsjeblief, wat is er nou zo aan LM.C?”¯ Maya Maya Maya! Dacht ik,
“Als je ze live ziet dan… echt super!”¯
“Nou ik moet er niet van weten”¯ zei Miku. Het leek even of hij jaloers was ofzo, want hij rende boos de kamer uit. Ik vond hem toch ook een goede zanger? Arme Miku…

Rond 18:00 vertrok ik naar de concertzaal en verstopte mijn hoofd een beetje in mijn sjaal. Soms keek er wel is iemand naar mijn haar, maar gelukkig herkenden ze me niet. Het was een koude regenachtige dag in November, maar ik straalde, altijd als ik Maya zou zien! Ik keek op mijn gsm… Nog een halfuurtje!
Eindelijk, we mochten de zaal binnen en het was er superwarm, maar ik kon mijn sjaal niet uitdoen. Ik zette me aan de kant op een plaatsje waar ik toch nog goed het podium zag. En toen was het zover…
De lichten dimden, ik sprong op en neer samen met de gillende fangirls, om toch maar een glimp van hem te zien… Mijn hart maakt weer even een sprongetje, ik voelde het weer warm worden en kreeg superveel vlinders in mijn buik als Maya zich naar mij toe draait en naar mij leek te lachen. Ik voelde me knalrood worden maar gelukkig kon niemand dat zien. Aiji speelde zo goed gitaar, maar ik kon mijn ogen toch niet van Maya afhouden…

Ze sluitten het concert af met Punky Heart en liepen het podium af. Ik zuchtte… nu was het alweer gedaan en zou ik Maya weer enkele weken niet kunnen zien. Ik liep met mijn hoofd gebogen naar buiten tot er een meisje naar mij kwam en mijn sjaal naar beneden trok “Bou!?”¯ riep ze en iedereen keek mijn kant op. Overal hoorde ik geschreeuw van meisjes die me rond de hals vlogen en me wilde aanraken. Shit, dit had echt niet mogen gebeuren! Ik rende weg de zaal in en verstopte me achter een deur die op slot ging. Daar bleef ik 10 minuten staan, maar het lawaai aan de andere kant bleef duren dus liep ik voorzichtig de donkere gang door...

Ik zag door een raam dat ik er verschrikkelijk uitzag, mijn haar in de war en mijn tshirt van mijn lijf gescheurd. Mijn sjaal en mijn schoen was ik ook kwijtgeraakt in de fangirlmassa. In de verte zag ik licht brandden, en rende voorzichtig naar daar. Shit, wat als ik backstage ben? Ik werd al zenuwachtig van de gedachte… Zou ik nu Maya ontmoeten? Wat zou hij zeggen? Straks is hij kwaad omdat ik hier ben…
Verzonken in mijn gedachten liep ik plots tegen iemand aan
“Auw kan je niet ff beter uitkijken!”¯ Riep een stem die wel heel bekend klonk… Ik keek omhoog en zag hem staan. Zijn make-up was al uitgelopen, zijn haar in de war, maar hij zag er in mijn ogen zooooo mooi uit van dichtbij. Plots werden zijn ogen groot en hij nam zijn lolly uit zijn mond.
“Hé… jij bent.. bou!?”¯ Maya buigde “Konnichiwa!”¯
Ik keek terug naar omhoog… wat was hij groot! Ik voelde het bloed weer naar mijn hoofd stijgen, en had nog nooit zoveel kriebels in mijn buik gehad toen hij zijn arm op mijn schouder legde…
“Gaat het wel? Jij bent toch bou hé?”¯ Hij pakte mijn hoofd zachtjes vast met een hand zodat ik recht in zijn ogen keek.
“Je ziet er verschrikkelijk uit! Kom mee dan kunnen we je hoofd verzorgen…”¯ “Arigatou”¯ Zei ik. Het eerste wat ik tegen hem zei. Hij wreef zachtjes over mijn hoofd en nam toen mijn hand vast naar de kleedkamer…

Maya liep actief naar de deuropening en liet snel mijn hand los
“Aiji kijk eens wie ik gevonden heb!”¯ Aiji keek over zijn tijdschrift mijn richting uit “Bou?!”¯
“Yep!”¯
“Konnichiwa”¯ buigde Aiji voor mij. Het was echt een vreemd zicht, ze keken zo naar me op, maar dat was weird! Want IK vond HUN fantastisch! En ze waren zoveel groter. Nadat Aiji mij begroet had concentreerde hij zich weer op zijn boek en pakte Maya mijn hand weer en gaf me een een pull met roze streepjes en een nieuw paar schoenen.
“Zo, het is hier al zo koud…”¯
“Arigato, Maya”¯ Zei ik weer, ook al had ik het eigenlijk wel warm… Maar hij was zo lief!
“Wat doe je hier eigenlijk bou? Ik bedoel, op een concert van ons?!”¯
“Ik… ik vind jullie gewoon zo goed enzo.. maar toen fangirls en..”¯ Ik wist niet goed wat zeggen en werd nog roder maar Maya wreef weer even lief over mijn schouder.
“Wat een eer voor ons dat dé Bou naar onze concerte komt hé Aiji?”¯
“Hmm…”¯ Reageerde die van achter een boek. Maya draaide met zijn ogen
“Wat is hij weer beleefd zeg.”¯ Fluisterde hij en ik moest lachen. Toen ik dat deed smilde Maya superlief naar me dat ik het weer overal voelde kriebelen.
“Nou, zullen we je dan maar naar buiten smokkelen? ^^”¯ Zei maya.
“ehm… jah als het lukt…”¯ Antwoordde ik, maar ik wou nog niet weg! Ik wou bij Maya blijven… Toen pakte hij mijn hand weer vast en trok me mee. We liepen de gang door tot we aan een stuk kwamen waar het weer donker was en plots stopte Maya
“Wat is…?”¯ Maar voor ik antwoord kon geven voelde ik plots zijn hand over mijn gezicht gaan. Hij gooide zijn armen om me heen en duwde me dicht tegen zich aan.
“Maya?”¯ fluisterde ik, maar maya duwde me alleen nog dichter tegen hem aan en ik werd gek van de kriebels in mijn buik!
“Ga je hier blijven, bou, alsjeblief…”¯ fluisterde Maya in mijn oor. Ik keek naar boven recht in zijn mooie ogen en hij lachtte zo lief naar mij.
“Ik wil alleen maar bij jou zijn, maya”¯ antwoordde ik zachtjes terug, en op dat moment voelde ik zijn warme lippen de mijne raken en wou alleen maar, voor eeuwig, in zijn armen blijven…


Reacties:


Oogje
Oogje zei op 11 okt 2009 - 16:19:
ga nou verder AJB AJB AJB!!!!!!


Kyoru
Kyoru zei op 22 sep 2009 - 19:50:
OMG KAWAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
omg omg omg omg 0,o
en Aiji, Doe niet zo stom
dat is niet lief XD
en please snel verder?
Me loves it!
XD
xx>3


Oogje
Oogje zei op 7 sep 2009 - 5:00:
en ik vind die titel egt zo geweldiG! my punky heart leaps for m! omg hoe kom je erop?x D


Oogje
Oogje zei op 7 sep 2009 - 4:58:
en ik wil voor eeuwig bou zijn whahha OMG dit verhaal is zoo goed!! :o omg snel verder. ik BEVEEL het je!