Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Alex Evans » How to servive a life with Alex evans as your brother </3 ? » Op naar Walibi deel 2.

How to servive a life with Alex evans as your brother </3 ?

1 nov 2008 - 17:29

399

1

360



Op naar Walibi deel 2.

Toen Michelle in de auto stapte begon de reis naar Walibi pas echt.
Daphne.&Alex lagen nog steeds in een deuk om hoe Michelle er uit zag.
-Haar allekanten op,
-In pyama,
-Zonder schoenen,
-Make-up van gisteren half uitgeveegt over haar gezicht.

Vader zei dat jullie moesten ophouden met Michelle uit te laggen ookal was het haar eigen schuld. Jullie zeiden dat jullie je wel probeerden in te houden.
Toen jullie aankwamen, stapten jullie uit en renden jullie naar de ingang. Michelle zag al gelijk dat er een groepje meiden naar alex zaten te kijken. 'Alex' riep je en hij kwam naar je toe, 'wat heb je met die grieten gedaan man?'Vroeg je. 'weet ik veel, haha ze vallen gewoon voor me..' Zei Alex Plagerig. 'Okè.. Snel doorlopen dan' zei Michelle overduidelijk jJalours omdat Alex naar ze knipoogde =.='

Toen jullie de kaartjes hadden gekocht mochten jullie naar binnen. Michelle had al helemaal in haar hooft gezet waar ze als allereerste in zou gaan. De 'Express'

Michelle pov.
Je wou der heen rennen maar Alex had andere plannen en die botste tegen je omhoog. Je trok hem mee naar de Express, Daphne zag je.. en rende achter jullie aan. Halleuw zei ze en ging snel naast Alex zitten ^^ Waardoor je Behoorlijk jaloers werd.

Daphne pov.
Je keek naar achteren en zag Michelle jaloers keek, je keek met en grijns terug en keek daarna weer heel lief naar Alex :3

Hij lachte om je, en toen jullie werden gelanseert in die donkere tunnen wert je [sogenaamt] bang en vroeg je aan hem of je tegen hem aan mocht kruipen.. Hij vond het niet erg.

Michelle werd facking jaloers.
Ze deed haar armen over elkaar, en keek sjaggie..
Je vroeg aan der of ze der zin in had?
'JAH !! EN JIJ???!!' Vroeg ze behoorlijk sjaggie.

'Ja hoor ^^'Antwoorde je grijnzend omdat JIJ je zinhad en ZIJ niet x]

En daar gingen jullie.
* WHOOOOOOOOOOOOEEEM*

Michelle voelde dat er iets mis ging..Toen jullie klaar waren, keek Michelle heel erg Beschamend.
Daphne en Alex keken naar agteren en zagen dat Michelle een paar knoopjes van der pyama los had en dat ze die probeerde dicht te krijgen.. En haar haar recht overeind stond.

Alex keek snel de andere kant op, en jij lag helemaal in een deuk. Michelle werd knal rood. En peerde um. jij .& Alex gingen agter der aan.. want het was toch best wel sneu..


w.v


Hoe vonden jullie het en moet er nog een vervolg komen? xx

Reacties??<3


Reacties:


BitchXTH
BitchXTH zei op 1 nov 2008 - 17:11:
verder!!!!!!!!! HVJ

x