Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » You're my obsession. » I need you

You're my obsession.

7 sep 2009 - 12:04

399

6

471



I need you

Ik lig in Strify's bed.Morgen ga ik terug naar Belgie,want ik hou het hier niet meer langer.Ik kijk even naar zijn telefoon die nog steeds kapot op de grond ligt.Ik grinnik even,maar dat houdt gelijk weer op als ik bedenk waarom die daar ligt.Ik zucht en zet me rechtop.Ik wil naar Strify.Hij was express op de bank gaan liggen omdat ik niet bij hem wilde slapen,tenminste dat dacht hij.Ik verlang naar hem,ondaks dat hij al zoveel pijn heeft veroorzaakt in me.Ik sta voorzichtig op en loop op mijn tenen naar de woonkamer toe,want ik ben bang om iemand wakker te maken.Ik knip voorzichtig het licht aan en zie dat Strify schrikt."Sorry,heb ik je wakker gemaakt?"."Nee,ik was al wakker" zegt hij met een trillende stem.Damn,wat heeft hij?Zoveel spijt?.Ik ga naast hem zitten en leg voorzichtig mijn hoofd op zn schouder.Even schrikt hij maar dan voel ik hem zuchten.Hij slaat zn arm om me heen en drukt me tegen zich aan."Strify,ik mis je,ik mis de Strify die ik ken.Waarom ben je vreemd gegaan,je weet dat ik van je hou,maar je doet vaag de laatste tijd,je hebt een andere blik,alles is gewoon anders aan je,en ik maak me zorgen".Hij zegt niks,ik voel hem alleen maar trillen en hoor hem snikken.Ik draai de rollen om en zorg dat hij nu in mijn armen ligt.Ik kan dit niet aanzien,Strify is gebroken,en dat is mijn schuld.Ik voel dat de tranen ook weer in mijn ogen komen,maar huilen doe ik niet.Ik kan het niet,ik moet me sterk houden voor Strify heb ik het idee.Ik duw hem iets van me af en pak zijn handen."Strify,zeg het me,wat is er met je?"."Ik wilde niet vreemd gaan,helemaal niet,maar het leek alsof ze me in haar macht had,en ik liet me mee sleuren doordat jij in coma lag"."Dat zeggen ze allemaal Strify...en hoezo liet je je mee sleuren doordat ik in coma lag?"."De dokter zei dat het niet meer goed zou komen,dus ik ging drinken,al mn verdriet weg drinken,en ik vond troost bij dat meisje.Toen je toch wakker werd had ik niet meer in de gaten dat ik haar nog 'had'...Alsjeblieft lieverd je weet dat je me enige bent,ik was te overstuur en vond toen troost bij haar,maar ik voelde verder niks voor haar".Ik zucht eens diep.Ik moet weten hoe ver hij is gegaan,anders moet ik voor mijn eigen bestwil weg gaan bij Strify."Hoe ver ben je gegaan met haar?".


Reacties:

1 2

Kyoru
Kyoru zei op 9 sep 2009 - 18:28:
Whoah 0,o
ik ben het eens met cocoloco 0,o
en dan nog niet eens XD
MAAAAAAR
please snel verder?
xxx


CherryXMoon
CherryXMoon zei op 7 sep 2009 - 21:18:
VERDER! NU!

o.o

Oe jonge ik denk dat ik verslaafd ben


xxxx Moon


LiekeLithium
LiekeLithium zei op 7 sep 2009 - 19:13:
noh.. Strify heeft mij ook nog

hij liegt me wat bij elkaar ;p

snel verder
Xx


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 7 sep 2009 - 17:25:
omg omg omg snel verder tis zoow goed geschreven <3<3

xoxo linsoo


dms136
dms136 zei op 7 sep 2009 - 14:50:
VEDER VEDER
laat hyem niet te ver zijn gegaan

plzzzzzzz ze3 moeten veder gaan

I LOVE YOU