Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Onbereikbare liefde (gestopt) » hoofdstuk 13: een nieuw begin (deel 1)

Onbereikbare liefde (gestopt)

7 sep 2009 - 15:35

711

2

274



hoofdstuk 13: een nieuw begin (deel 1)

we love horror :D

Onder de film hebben Fenna en ik de popcornbak voor onszelf in opgeëist. Soms graait Michelle met haar hand in de bak. Als het echt eng begint te worden en er allemaal doden mensen met over hun hele lichaam littekens tevoorschijn komen, pakt Fenna mijn hand en trekt die tegen zich aan. Ik grinnik. 'Bang?' Vraag ik. Ze knikt. 'Ik weet wat er gaat gebeuren, maar toch is het eng.' Zegt ze. Ik glimlach. 'Het is ook weer eens zo'n typische film voor Kiro. Als ik mocht kiezen koos ik toch voor iets andere horror.' Zeg ik. 'Sst! Ik wil het horen.' Zegt Kiro die een kussen samenknijpt. We kijken verder en zien hoe het jongetje die kanker heeft wordt gevonden tussen de kast en een paar meubels. Hij heeft zijn nagels kapot gekrapt op de kasten. Ik schud met medelijden mijn hoofd. 'Hij moet weg uit het huis.' Fluister ik in mezelf, helemaal tot de film gericht. De film word me even teveel als het jongetje de 100 vermiste lijken heeft gevonden en het huis plus de lichamen en de oogleden van de lijken in de brand steekt. Zonder te beseffen druk ik mijn hoofd tegen de rug van Fenna

Na de film staat Kimberley gapend op. 'Zullen we maar weer eens naar ons hotel gaan?' Vraagt ze. 'Waarom zo vroeg? Het is pas 12 uur.' Zegt Fenna, die blijkbaar nog niet weg wilt. 'Pas 12 uur? Morgen moeten we er weer vroeg uit. Of wil je niets van Berlijn zien?' Vraagt Saskia. Fenna mimpeld iets en leund voorzichtig naar achteren. 'We zijn hier nog 3 dagen.' Zegt ze als ze goed zit. 'Berlijn is groot hoor.' Zegt Kimberley. 'Wat vindt jij Michelle?' Vragen ze alledrie tegelijk. 'Ik vind dat we nog wel even hier kunnen blijven. Gewoon voor een paar uurtjes ofzo.' Zegt ze, die zich helemaal thuis voeld. Ik kijk opzij en zie nog net dat Shin naar me aan het staren is. Zijn wangen worden rood en hij kijkt snel weg. 'Jullie kunnen toch ook blijven slapen?' Vraagt Kiro. 'Hebben we wel genoeg bedden?' Vraag ik, Shin's rode hoofd negerend. 'We gaan wel naar ons hotel.' Zegt Kimberley. 'Even kijken. We hebben 2 logeerbedden en een bank, maar één logeerbed neemt Romeo al in beslag.' Zegt Yu, tie op zijn vingers mee telt. 'Ik kan ook bij Kiro in bed slapen. Dan missen we nog één bed.' Zegt Romeo. Kiro krijgt een glimlach op zijn gezicht. 'Nee, joh. We gaan wel naar ons hotel.' Zegt Saskia. 'Maar misschien blijven wij wel slapen, toch Fenna?' Vraagt Michelle. Fenna knikt. 'Blijven jullie echt niet?' Vraagt Kiro. 'We gaan naar het hotel en pikken jullie morgenochtend wel op.' Zegt Kimberley. 'Hoe vroeg?' Vraag Michelle. '10 uur.' Zegt ze. 'Zo vroeg!' Zegt Fenna. 'Maar dan moeten we er om 8 uur uit.' Klaagt Michelle. 'Maar wij gaan naar het hotel. Welterusten.' Zegt Saskia. We zeggen ze gedag. 'Ik ga ook maar eens.' Zegt Shin, staat op en loopt richting de deur. 'Shin?' Vraag ik. 'Ja.' Zegt hij. 'Is er iets?' Vraag ik. 'Nee, niets.' Zegt hij, maar bedenkt zich. 'Kan ik even met je praten?' Vraagt hij. Ik knik en loop naar de gang. Shin loopt achter mij aan. 'Shin, wat..?'Ik kan mijn zin niet afmaken, omdat Shin zijn lippen op de mijne drukt. Ik probeer me los te trekken, maar hij is te sterk. Als hij eindelijk los laat, kijkt hij me verlegen aan. 'Waarom, Shin. Waaorm?' Vraag ik overstuur. 'Ik ben verliefd op je. Het werd me vanavond helemaal duidelijk, maar jij niet op mij. Ik zag hoe je met Fenna om ging. En weet je, ik vind het helemaal niet erg.' Zegt hij. 'M.. maar waarom zoende je me dan?' Vraag ik nog meer overstuur. 'Ik wilde gewoon weten hoe het was.' Zegt hij dromerig en loopt dan weg zonder iets te zeggen. Ik loop verward naar de badkamer, maar wat ik daar aantref maakt me niet vrolijker. Romeo en Kiro, zoenend en half uitgekleed. Even sta ik aan de grond genageld, maar dan ren ik naar de woonkamer. 'Strify, wat is er? Je ziet er overstuur uit.' Zegt Yu. Ik loop naar hem toe en sla mijn armen om hem heen. 'Waarom moet iedereen mij hebben?' Vraag ik.


Reacties:


TwinVampire
TwinVampire zei op 26 okt 2009 - 15:08:
Ik wist het^^ Shin is in love^^
Heel goed verhaal maar ik hoop dat Strify het zelfde gaat voelen voor Shin,
ze passen heel goed bij elkaar<33
Xxx


Shinnie95
Shinnie95 zei op 7 sep 2009 - 16:07:
Goed!!