Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » From normal to popstar » 2. Roger`s keus

From normal to popstar

7 sep 2009 - 21:20

477

1

208



2. Roger`s keus

Hier een deel van de andere kant van het verhaal, vanuit Roger`s kant. Enyoj

Roger liet zich op een stoel vallen. ‘Man, misschien moet je gewoon een keer luisteren naar wat ze te zeggen heeft.’ Zei Roy. Roy was een goede vriend van Roger. Roger reageerde niet op wat Roy zei, dus herhaalde Roy wat hij zei. Weer reageerde Roger niet. Roy liet het voor wat het was en pakte het pakje Taxi dat hij mee had genomen. Roy zoog rustig het drinken uit zijn pakje. Hij verfrommelde het pakje en gooide het in de prullenbak. ‘Waarom luister je niet gewoon wat ze te zeggen heeft?’ Roger mompelde iets terug. Roy herhaalde zijn vraag. Dit keer gaf Roger een beter antwoord. ‘Ik weet gewoon dat het negatief is. Je moet eens kijken in haar ogen dan.’ Roy keek zijn vriend verbaasd aan, niet wetend wat die bedoelde. Hij schudde zijn hoofd en richtte zich op zijn Drumstel. Hij speelde een stukje van het nieuwe liedje en Roger viel hem vanzelf bij met zijn gitaar. Maya kwam binnen gelopen en luisterde naar de 2 spelende jongens. Maya was een goede vriendin van de tweeling, Fay en Lisa.
Toen de jongens klaar waren met spelen -en doorhadden dat Maya er was- keken ze haar verwachtingsvol aan, klaar voor commentaar. Maya liet haar blik van Roy naar Roger glijden. Bij Roy liet ze als eerste haar blik stilvallen. ‘Goed gespeeld.’ Zei ze als eerste tegen hem. Roy liet zijn adem ontsnappen. Als Maya iets goed vind is het meestal wel goed. Daarna wende ze haar blik af naar Roger. Deze slikte even en Maya keek hem strak aan. Van binnen wist hij niet wat te verwachten. ‘Roger.’ Begon Maya. Dit kan nooit iets goeds betekenen, dacht Roger. ‘Je moet iets doen aan de noten, ze zijn niet mooi. Is je gitaar wel goed gestemd?’ zei Maya en keek van Roger naar Roger`s gitaar. Roger haalde zijn schouders op. ‘Geen idee. Ik vind hem wel mooi klinken zo.’ Maya zuchtte even. Wat moest ze beginnen met die jongen? ‘Wí­j dus niet.’ Maya legde de nadruk op “wij”ť en keek Roy streng aan. Twí­jfénd had hij geknikt. Roger keek Roy boos aan. ‘Nooit gedacht dat jij tegen mij zou kiezen. Je hebt altijd gezegd dat je hem goed vond zoals hij was!’ riep Roger tegen Roy. Maya probeerde Roger te kalmeren, maar hij wou -zoals altijd- niet luisteren. ‘Probeer niet te doen alsof je alles weet.’ Snauwde hij tegen Maya. ‘Bekijk het maar, ik ben hier weg.’ Zei Roger en baande zich een weg naar de deur. ‘Zoek maar een andere gitarist.’ Boos gooide Roger de deur achter zich dicht. Versuft liet Roy zich op een stoel vallen. Maya ging naast hem staan. ‘Het komt wel goed.’ Probeerde ze hem te sussen, maar ze wist zelf ook dat Roger niet terug zou komen en dat de band met een probleem zou komen, want zonder gitarist geen band.


Reacties:


VampireFangs zei op 8 sep 2009 - 16:49:
Go a Head <3
Ik vind m leuk <3