Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Alex Evans » How to servive a life with Alex evans as your brother </3 ? » Op naar Walibi deel 3.

How to servive a life with Alex evans as your brother </3 ?

1 nov 2008 - 17:52

377

2

354



Op naar Walibi deel 3.

Snel gingen Daphne.&Alex agter Michelle aan.
Toen ze bij haar waren zagen jullie dat ze ook best wel moest laggen, en dat het haar helemaal niet veel uit maakte..

Michelle:

'Laten we nog ergens ingaan :'D !'

Alex:

'Weet je dat heeel zeker?? haha'

Daphne:

'Alex niet so flauw'

Alex:

'Haha sorry sis'


- Toen kwam michelle op het idee om in de goliath te gaan. De grootse achtbaan van NL. Ze vonden het allemaal goed, toen gingen jullie er heen..

Na 2 uur in de rij te hebben gestaan, en lamme poten gekregen te hebben. Mochten jullie eindelijk in de 'Goliath'

Tot Daphne's verbazing bleken het hele kleine zitjes te zijn.. net zoiets als waar een kleuter in zit al die achter in de auto zit.

Alex:

'Niet seuren, kommee sis ! *WOOOHHHHOOOOOOO*'
'T is helemaal niet eng..'

Daphne:

'Nou Het is wel even de grootste van heeell NL'


-Michelle volgde al snel en ging gauw zitten. Jullie zaten alle 3 naast elkaar.
Soals je misschien al denkt zit Alex in 't midden :'D

En daar gingen jullie. Eerst helemaal omhoog en daarnaa stijl naar beneden !!
Daarna weer een paar kurkentrekkers en toen jullie weer aankwamen keek Michelle behoorlijk groen..

Daphne:

'Omgosh ..Gaat het wel Mich??'
'Laten we even ergens gaan zitten?!'

Alex:

'Ja, goed idee..'

Michelle liep voorop .. zoekend naar een plekje om te zitten.
Eindelijk een gevonden te hebben ploffen jullie neer..

Daphne:

'Het valt je ook niet echt mee he vandaag mich..' Eerst die pyama.. en nu dit.'

Michelle:

'Achja.. hoelaat is het nu btw??'

Alex:

'Kwart over 4'
'Damn dat gaat snel'

Daphne:

'Dat kwam vast door de wacht-rij bij de goliath..'


-Na wat gedronken te hebben liepen jullie de kant weer op.
Want jullie hadden afgesproken met jullie ouders om half 5 bij de uitgang, want dan waren we mooi weer op tijd terug.

Gelukkig stonden ze er al en liepen jullie naar de auto. Stapten jullie in en reden naar huis.. Onderweg vroeg mama wat er met Michelle was.

Michelle:

'Nou.. Ik voelde me misselijk toen ik uit de 'Goliath' kwam'

Mama:

'Oei.. Nja we zijn so thuis dan gaa je maar even lekker rustig op de bank liggen ok?'

Michelle:

'Goed idee'


-Toen jullie thuis waren ging Michelle gelijk even op de bank liggen.
Daphne.&Alex ging naar hun kamer. Daphne vroeg hoelaat we aten..
Moeder zei dat we dat deden om half 7.. dat we even pizza gingen bestellen.


w.v



Op naar deel 4?? ^^


xxx MaritCupCake


Reacties:


vleermuisje
vleermuisje zei op 1 nov 2008 - 18:08:
Op na deel 4 sgaat,, Maar ik kan heel goed tege die 8banen hoor njaa blijkbaar hier neit


BitchXTH
BitchXTH zei op 1 nov 2008 - 17:57:
JAAH op naar de 4