Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Drawn <-- afgerond » 33

Drawn <-- afgerond

8 sep 2009 - 16:50

2437

2

261



33

Henna:
Het huis van Simone en Gordon was erg leuk. Het was niet te modern ingericht maar zeker ook niet te oubollig. ‘morgen laat ik je wel de rest van het huis zien maar daar ben ik nu te lui voor.’ Zei Tom. Hij liep door de overloop naar twee deuren op het eind. ‘nou, links is van Bill en rechts is van mij.’ Zei hij en maakte de deur open. Ik stapte naar binnen.
Tom’s kamer was enorm gaaf vond ik. Precies mijn stijl. Er hingen wat posters op de muur en een bureau die helemaal volgebouwd was stond in de hoek. Een enorm twee persoonsbed stond in het midden van de kamer en aan weerszijde stonden een nachtkastje met lampje erop. Voor de rest lag hier en daar nog wat rommel. ‘welkom in mijn domein!’ zei Tom lachend en hij liet zich op zijn bed neerploffen. ‘aah… mijn fijne eigen bedje. Wat heb ik die gemist.’ Ik moest lachen en liet me naast Tom op het bed ploffen. ‘hmmm… inderdaad en lekker bedje.’ Zei ik. ‘misschien moet ik jou maar wegjagen dan heb ik lekker dit bed voor me alleen.’ Tom keek me nep beledigd aan en begon me te kietelen. ‘niemand verjaagd superTom uit zijn bedje!’ ik moest hard lachen en probeerde Tom terug te kietelen. ‘haha… o nee? Haha… ik durf te wedden haha… dat ik jou uit je bedje kan jagen haha… hoor Tom!’ Tom bleef kietelen en ik kwam niet meer bij. Ik besloot nu maar in de aanval te gaan en dook weg. Daarna sprong ik op Tom en begon hem te kietelen. ‘niet doen Henna!! Ik haha… kan haha… daar niet tegen!’ riep hij en al snel vielen we van het bed af. Een doffe bonk klonk en er werd vanaf beneden geroepen. ‘TOM, BILL, een beetje rustig graag! De lampen hoeven niet van het plafond af.’ Bill deed zijn deur open en riep terug. ‘Ik deed niets! Vraag het Tom en Henna maar!’ daarna hoorde wij zijn deur weer dicht gaan en barste wij weer in lachen uit. ‘wat voor een stel kleuter zijn wij?’ vroeg ik lachend. ‘tja, als ik thuis ben gedraag ik me altijd weer kleuterig.’ Antwoordde Tom. We waren weer een beetje uitgelachen en Tom kuste me op mijn mond. Speels deed ik mee en al snel lagen we weer op het bed. Na een tijdje maakte ik me los uit onze zoen. ‘Tom? Je hebt wel jeweetwel dingetjes bij je?’ vroeg ik. Tom klopte op zijn broekzak. ‘natuurlijk heb ik ze. Ik ben altijd overal op voorbereidt.’ Ik moest lachen en kuste hem weer. Niet snel daarna had Tom mijn shirt al uit gekregen. Dit zou een heerlijke nacht worden.

Bill:
Ik stapte naar binnen en sloot de deur toen Debio binnen was. Ze keek even goed om zich heen. Mijn kamer was over het algemeen ingericht met zwarte en rode spullen. Mijn twee persoonsbed stond in een hoek van mijn kamer en in een andere hoek stond mijn zwarte bureau met wat spulletjes erop. Boven mijn bed aan de muur hingen een aantal planken met daarop spullen en boeken. Aan de linker kant van mijn deur stonden een laag tafeltje met twee poefen. Ik liet me op een poef neerploffen en Debio liep wat rond in mijn kamer. Ze streek met haar vingers over de zijdes van de boeken en bekeek de spullen die er stonden. ‘je hebt een mooie kamer.’ Zei ze en ze kwam bij me zitten. Ja, ik vond het zelf ook een mooie kamer. Het was altijd heerlijk om zo je eigen plekje een beetje te hebben. ‘joehoe? Bill? Hallo, aarde aan Bill!’ ik schudde even met mijn hoofd. Debio zwaaide met haar hand voor mijn gezicht. ‘sorry, ik was even ergens anders met mijn gedachtes. Wat vroeg je?’ Debio lachte even. ‘ik vroeg of dit nu je plekje was waar je meestal je nummer schreef.’ Zei ze. Ik schudde mijn hoofd. ‘niet helemaal. Hier heb ik ook wel wat nummers geschreven maar ook op andere plekken hoor. Het was maar net waar mijn inspiratie opdook. Debio glimlachte.
Vanuit de kamer naast de mijne kwam enorm veel gelach. Niet veel later klonk er een doffe bonk. Gordon riep iets van beneden af en ik stak mijn hoofd even om de deuropening. ‘ik deed niks! Vraag het Tom en Henna maar!’ daarna trok ik mijn hoofd weer terug en sloot de deur. Vanuit de kamer van Tom klonk nu weer gelach en even later werd het stiller. Ik ging weer op de poef zitten en keek naar Debio. Ze begon na een tijdje te giechelen. ‘Bill kappen! Ik kan niet tegen dat eeuwige gestaar van jou.’ Ik had nu pas door dat ik maar had zitten kijken. ‘sorry. Ik was even ver weg met mijn gedachtes.’prevelde ik. Debio giechelde weer. ‘je bent de laatste tijd wel heel vaak van aarde.’ Zei ze. We keken elkaar weer aan en bogen ons iets naar voren. Een lange innige kus volgde.
Na een tijdje weken onze hoofden weer iets uiteen. ‘ik heb mijn koffers nog beneden staan. Ik ga even degene met mijn slaapspullen halen ben zo terug.’ Zei ze en sloop zachtjes de kamer uit. Na een paar luttele secondes was ze al weer terug met een koffer in haar hand. Over haar schouder hing nog een tas en ze zette de spullen naast de deur. ‘zullen we ons even omkleden?’ zei ze en ik stond op. ‘even mijn pyjama pakken.’ Zei ik. ‘waar vandaan?’ vroeg Debio. Ik wenkte haar mee. Ik liep mijn kamer uit en liep naar de deur tegenover de mijne. ‘hiernaast is de deur van de badkamer maar omdat ik teveel kleding had en heb hebben we dit kamertje maar omgebouwd tot inloopkast van Tom en mij.’ Ik klikte de deur open en liep naar binnen en Debio volgde me. ‘wauw, Bill ik wist dat je een kledingfreak was maar zo erg?’ ze liet haar hand langs een rek met jassen gaan. Ik grinnikte en pakte een pyjama die ik open vouwde. ‘het lijkt veel doordat onze mam nog steeds niet weet dat we al bijna negentien zijn. Ofwel ze… nou kijk maar eens hier naar.’ Ik hield de pyjama die ik had gepakt voor me uit. Debio moest een lach onderdrukken. ‘ben jij ooit zo klein geweest?’ vroeg ze giechelend terwijl ze naar de pyjama in mijn handen wees. Ik knikte. ‘deze was van mij toen ik… denk ik dertien was. Zoals je dus kunt zien gooit mam nog steeds niet kleding weg ook al is het al zeker vijf jaar oud.’ Ik vouwde de pyjama weer op en zocht naar een die wel op mijn huidige maat leek. Na drie stapels te hebben doorgespit vond ik er gelukkig een. ‘dit is nog erger dan shoppen.’ Zei Debio. Ik moest lachen en sloeg snel mijn hand voor mijn mond om mijn geluid te dempen. We liepen naar de badkamer waar ik alvast begon met mijn make-up af te halen. Debio liep eerst nog even naar mijn kamer waar ze haar nachtjapon uit haar koffer haalde. Nu stonden we onze tanden te poetsen en de andere dingetjes te doen. Eenmaal klaar liepen we weer naar mijn kamer waar we ons gingen om kleden. Met de ruggen naar elkaar toe. ‘Bill, kun je even helpen? Ik krijg mijn bh niet los.’ Zei Debio op een gegeven moment. Ik had al mijn pyjama broek aan en gooide mijn pyjama shirt die ik net wilde aan doen op de grond. Ik draaide me om en liep naar Debio die nog met haar broek aan en haar rug naar mij toe stond. ‘waarom krijg je hem niet los dan?’ vroeg ik. Ze wees naar de achterkant van haar rug. ‘de bandjes zitten kruislings over elkaar aan de andere kant van het slotje bevestigd. Als ik hem dan wil loshalen zitten mijn schouderbladen wel heel erg dubbelgevouwen.’ Ze haalde haar haren weg en ik frunnikte wat met het slotje. ‘wat is dit idioot bedacht.’ Zei ik. ‘wat zei je? Ik verstond je niet.’ Zei Debio. ‘niets.’ Antwoordde ik en het slotje klikte gelukkig los. Ik streelde nog even met mijn hand over haar rug. Ik moest me heel even bedwingen om me niet teveel te laten leiden door mijn mannelijke hormonen. Dit was absoluut niet het juiste moment. Ik liep weer terug naar de plek waar ik mijn shirt had neer gegooid en pakte die op.

Ik stapte in bed en Debio stapte over mij heen. Ze ging liggen en steunde met haar hand onder haar hoofd. Ik ging met mijn vinger langs haar kaaklijn. Een glimlachje sierde haar mond. ‘ga je mijn hand nu niet wegslaan?’ vroeg ik plagend. ‘nee, ik heb nu de rust gevonden.’ Antwoordde ze. Mijn vinger ging naar de holte tussen haar sleutelbenen en vandaar weer naar haar kin. Ze bleef rustig liggen steunend met haar hoofd op haar hand. Mijn vinger ging over haar wang en neus, over een wenkbrauw en daarna naar haar lippen. Haar mond ging een stukje open toen ik daar kwam. Ik boog me iets neer haar toe en beantwoorde de open lippen met een kus. Heel zacht en teder. Ze sloot rustig haar ogen en mijn tong gleed zacht naar binnen. Voorzichtig legde ik mijn hand op een van haar borsten en wreef gerust stellend. Heel even voelde ik haar verstijven maar daarna ontspande ze zich weer. We lagen een hele tijd lang te zoenen en te strelen. Uiteindelijk werd Debio moe en kroop dicht tegen mij aan. Ze verbrak onze zoen en legde een hand op mijn zij. Ze sloot haar ogen en slaakte nog een diepe zucht.
Zelf merkte ik ook al dat mijn oogleden zwaar werden dus liet ik mijn hoofd maar op mijn kussen rusten en sloot mijn vermoeide oogleden. Heerlijk, thuis, mijn eigen bed, mijn geliefde in de buurt. Een heerlijke slaap overviel me.

Debio:
Ik werd wakker van Bill die zich naast mij omdraaide. Ik rekte me uit en stapte voorzichtig het bed uit. Ik pakte schone kleding uit mijn koffer en begon me aan te kleden. Daarna liep ik naar de badkamer met mijn toilettas. Niet veel later toen ik bezig was met mijn haren kammen kwam Henna binnen. Ze had een glazen potje in haar hand. ‘wat is dat?’ vroeg ik en Henna moest giechelen. ‘ik ga iets bewijzen tegenover Tom. Kijk.’ Ze wees op het potje en ik ging iets dichterbij staan om te zien wat erin zat. ‘bah, wat moet je met drie vieze spinnen?’ zei ik. Henna moest weer giechelen. ‘Dat zul je zo zien oké?’ Bill kwam ook de badkamer in. ‘wat zien… gadverdamme!!! Wat doen die vieze dingen hier!’ Bill sprong achteruit. Ik kon nog net een lach onderdrukken. ‘wil je echt weten wat ze hier doen? Zoals jij wilt!’ Henna pakte het potje en liep de badkamer uit. Ik was nieuwsgierig geworden en liep haar achterna. Ze liep naar de kamer van Tom en zei ons voor de deur te blijven staan. We keken dus mee vanuit de gang.
Henna liep naar Tom toe die lag te ronken in zijn bed. Ze gaf hem een kusje op zijn wang en pakte het potje met de spinnen. Daarna pakte ze een groot exemplaar uit het potje en zetten het potje zelf vlak voor Tom’s gezicht. De grote spin zette ze op zijn neus. ‘o mijn god! Wat is hier de bedoeling van?’ fluisterde Bill tegen mij en hij wilde bijna de kamer ingaan om dit rare tafereeltje tegen te gaan.
‘ssssttt, wacht nu maar even.’ Zei ik terwijl ik hem aan zijn arm terug trok. Bill werkte gelukkig mee en we keken toe wat er zou gaan gebeuren.

Tom’s geronk hield op. ‘Henna kappen met dat gekriebel.’ Mompelde hij. ‘ik doe niks hoor Tom.’ Zei Henna schijnheilig. De spin op zijn neus begon nu wat te lopen en Tom zuchtte. ‘Henna! Ik wil slapen. Kietelen is niet leuk.’ Henna hield haar lachen in. ‘Tom, ik sta naast het bed hoor! Hoe moet ik anders bij je neus komen?’ Tom fronste zijn wenkbrauwen en opende zijn slaperige ogen. Zijn ogen werden groot toen hij naar het potje voor zijn neus keek. Maar nog groter werden ze toen hij scheel naar het puntje van zijn neus keek. ‘AAAH!!!’ riep hij toen hij door had dat het een spin was. Hij sloeg het beestje van zijn neus af. Met een sierlijk boogje belande de spin op zijn hoofdkussen en Tom wist niet hoe gauw hij uit zijn bed moest komen. Henna barste in lachen uit en ook Bill en ik proestte het uit. ‘IK ZEI HET JE TOCH?!’ riep Henna door het lachen heen. ‘ik had het je gezegd dat ik je uit je bedje kon jagen! Je had je kop moeten zien!’ Tom zat een beetje overrompeld naast zijn bed. ‘ze heeft gelijk broertje lief.’ Zei Bill. ‘ze heeft je eruit gekregen en hoe! Ik heb je nog nooit zo snel naast je bed zien staan.’ Tom krabbelde nu overeind en keek vol afschuw naar de spin op het hoofdkussen en het potje met de overige twee spinnen. Henna pakte de spin van het hoofdkussen en deed hem weer terug in het potje. ‘nooit meer doen!’ stamelde Tom. Henna knikte braaf. ‘nee meneer Tom. Ik zal het alleen nog maar doen als ik je uit bed wil hebben oké?’ ze trok een onschuldig lachje. Bij Tom verscheen er gelukkig nu ook een grijns. ‘ik pak je nog wel eens terug. Dit ga ik zeker niet vergeten.’ Zei hij. Henna haalde onverschillig haar schouders op en liep naar het raam in de kamer van Tom. Ze deed die open en gooide de spinnen die in het potje zaten naar buiten. Ik huiverde van de koude windvlaag die naar binnen blies. ‘nou, en jullie twee nu opmuggen uit mijn kamer, ik wil me in rust kunnen omkleden en ik moet deze dame nog even spreken over dit incidentje.’ Tom liep naar de deur en gooide die voor onze neus dicht. Ik keek Bill aan en we moesten beide lachen. Een slaperige Simone kwam uit een kamer aan de andere kant van de hal. ‘jongens? Wat is dat kabaal ’s ochtends?’ Bill grinnikte nog. ’niets mam, Henna leerde Tom een les biologie meer niet.’ Simone keek ons raar aan. ‘meestal is het Tom toch die meiden over voortplanting leert?’ zei ze en liep weer haar kamer in. Ik keek Bill weer aan en nu lagen we helemaal dubbel. ‘jullie mam heeft een verkeerde opvatting van biologie zo te horen.’ Zei ik tussen het lachen door en Bill duwde me zijn kamer in.


Reacties:


dreamerangel
dreamerangel zei op 4 feb 2010 - 21:19:


sterretjhu
sterretjhu zei op 27 sep 2009 - 11:58:
^^