Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 66 back to school

crazy little thing called love CB (gestopt)

8 sep 2009 - 21:48

673

1

174



66 back to school

jasper pov
ik hoor een irritante piep naast me en geef een klap tegen de wekker aan. ik zucht en merk dat ik vreselijke hoofdpijn heb. ik kreun en druk mijn gezicht in mijn kussen. ik kijk dan naast me en zie jason liggen en glimlach dan.
''wake up sweet heart, the sun came to see you.'' fluister ik in zijn oor en hij komt moeizaam maar glimlachend omhoog.
''the sun have to wait, first I'm going to give you a morning kiss.'' fluistert hij en hij begint me zachtjes en teder te zoenen. ik kijk hem glimlachend aan en geef hem nog een kusje. hij rolt boven op me en begint me te zoenen.
''dude! nu vraag in me af wat er gisteren is gebeurd!'' roep ik dan.
''haha, dat is een hele goede vraag ja!'' lacht jason dan.
''en ik vraag me af wat jullie nog in bed doen want jullie moeten naar school!'' roept de moeder van jason dan.
''mam? wat doe jij nou weer hier?'' vraagt jason verward.
''ik kom helpen opruimen aan gezien de rest van de jongens een kater heeft.''
''ik ook!'' roep ik en ren (naakt!) naar de badkamer.
''RUN HONEY! RUN!'' roept jason me lachend na. ik kots van alles uit en zie dan schone kleding op de badrand liggen. ik haal mijn schouders op en jat de bokser die waarscheinlijk van strify is en loop terug naar mijn kamer.
''hoe kom je aan die bokser?''
''van strify gejat... denk ik...'' zucht ik en ga terug liggen.
''dude, dadelijk moet ik ook nog kotsen!'' roept jason dan en ineens springt hij op en rent weg. ik grijns breed en rek me uit. corry komt terug met twee emmers en zet ze naast het bed neer. ook heeft ze flessen en glazen met water mee genomen. ze loop weer naar beneden en daar blijft ze even. jason komt terug naast me liggen en geeft me een klein kusje op mijn wang.
''hmmm, k voel me echt zo fucking klote!'' kreun ik en neem zijn hand vast.
''je bent niet de enige liefje.'' fluistert hij en geeft me weer een klein kusje.
''dat snap ik, jullie hebben wel een paar flessen wodka op en ook wel wat bier.'' roept corry dan vanaf de gang. we draaien ons op onze buiken en we leggen onze kussen op onze hoofden. dan komen strify en shin binnen wandelen en trekken de dekens weg. gelukkig heeft jason net een bokser aan getrokken anders was het wel erg genant voor hem geweest!
''hmmm, rot op!'' roep ik en trek het kussen strakker om mijn hoofd.
''sta gewoon op man jullie moeten naar school!''
''k moet helemaal niks!''
''JASPER! opstaan! of ik trap je in je onderbroek naar school!''
''durf je niet!''
''oh nee?'' roept hij en strify trekt het kussen weg. ''opstaan!'' roept hij boos en hij sleept me uit het bed. moe, misselijk en met fucking erge koppijn doe ik maar wat hij zegt. ik trek willekeurig wat kleding uit de kast en ga onder de douche staan. na nog geen 5 minuten komt jason me al gezelschap houden en voel ik zijn lipen in mijn nek.
''dude, normaal kan ik het echt niet afslaan maar ik wil je niet onderkotsen.''
''hmmm, en je kunt niet eens meer zoenen?'' fluistert hij. ik grijns breed en draai me naar hem toe. ik begin hem langzaam te zoenen en te strelen.
''jongens! jullie moeten ook nog naar school vandaag!'' roept strify dan.
''die bruiloft was toch op een zaterdag?'' vraag ik dan aan jason.
''hoe fucking veel heb jij gisteren wel niet gezopen? dat was ook zo! gisteren zijn we weer gaan zuipen!''
''danm! ik heb echt veel op he?''
''jah man!'' roept hij droog en ik zucht diep. danm echt irritant wanneer je te veel op hebt! we gaan de douche uit, kleden ons aan en eten wat voor zo ver we het binnen houden en gaan naar school. we lopen de school in en gaan naar het meld punt.
''kan ik jullie helpen?'' vraagt de receptioniste aan ons.
''ja we zijn 3 uur te laat voor de les.'' roept jason droog en de vrouw kijkt ons ongelovig aan. oeps...


Reacties:


Shinnie95
Shinnie95 zei op 9 sep 2009 - 17:20:
Droog!