Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Broken-hearted » #3

Broken-hearted

8 sep 2009 - 17:19

642

3

223



#3

Als het beeld opeens stil staat schrikt Gaby op uit haar gedachten.
Ze gaat recht zitten en merkt dat dennis de film op pauze heeft gezet.
‘Wat doe je’ vraagt ze terwijl ze de deken van zich af gooit.
‘Drinken pakken’ grinnikt hij terwijl hij zijn glas bij schenkt.
‘En daarvoor moest je de film pauzeren?’ vraagt ze verbaast.
‘Ja , straks mis ik iets of zo’ Dennis kijkt Gaby serieus aan en draait dan de dop weer op de fles. Gaby glimlacht zwakjes en laat haar ogen dan door de kamer glijden.
Bij Se7en staan ze stil. Het valt Gaby nu pas op hoe lekker hij eigenlijk is.
Niet dat dat verschil zou maken. Zelfs als hij haar boven Maya of een ander zou kiezen dan nog zou Gaby het zichzelf nooit toe kunnen staan.
Ze is niet het type dat haar hart laat breken.
Of zelfs maar open zet om iemand binnen te laten, niet echt tenminste.
Ze heeft zichzelf wijsgemaakt dat de beste manier om liefdesverdriet te vergeten , er voor zorgen dat het nooit ontstaat.
Als Gaby merkt dat Se7en ook naar haar kijkt draait ze vlug haar hoofd weg.
‘Klaar?’ vraagt ze aan Dennis die ondertussen rustig haar voedsel vooraad aan het opschransen is. Dennis mompelt iets , met volle mond , wat ja moet voorstellen en gaat weer achter over leunen. Gaby trekt opnieuw de deken over zich heen , en Dennis haalt de film van pauze af.
Als ze bijna weer in de film ziet , doet een soort gestommel boven haar weer opschrikken. ‘Hoorden jullie dat ook?’ vraagt ze dan bezorgt.
‘Wat?’ vraagt Se7en dan aangezien Dennis haar waarschijnlijk niet gehoort heeft omdat hij de volume zo achterlijk hoog heeft gezet.
Gaby haalt haar schouders op. ‘Het zal wel niets zijn’ stelt ze zichzelf dan gerust.
Se7en knikt en richt zijn blik weer op het beeld. Een gek gevoel vult haar lichaam.
Was het de angst die ze nog steeds voelde door het gestommel? Of was het zijn stem die tegen haar praatte. Snel schud ze de gedachte van zich af. Ze kan niet verlieft worden. Dat mag gewoon niet. Het zal vast het eerste zijn.
Ze gaat weer tegen Dennis aanliggen, maar echt bij de film krijgt ze haar gedachten niet meer.
Als de aftiteling in beeld verschijnt gaat Gaby weer recht zitten.
Dennis staat op om de dvd terug in zijn hoesje te doen , als het gestommel opnieuw Gaby’s gehoor binnen komt. Het zal wel de wind zijn , verteld ze zichzelf als ze zich herrinert een open raam gezien te hebben toen ze eerder die dag boven was geweest. Wat is ze eigenlijk toch ook een laffaard.
Gaby staat op om de laptop te pakken en drukt deze aan.
De lader douwt ze aan 1 kant in de laptop , en het andere eind drukt ze in een stopcontact achter de bank. Dennis heeft alweer een nieuwe film in de dvd-speler gestopt en met het woord ‘Filmavond!’ begint ook deze te spelen.
Gaby heeft geen zin meer om films te kijken en wanneer de laptop volledig is opgestart logt ze in op msn.

-> [K]ayleeeee[y] <- zegt
GABY!! Schatje <3
GabyEatsYou zegt
Kaaay!!
-> [K]ayleeeee[y] <- zegt
Alles goed?
GabyEatsYou zegt
Jaa. Met jou??
-> [K]ayleeeee[y] <- zegt
Yaaay. Keep it that way.
GabyEatsYou zegt
I will. Nog wat gedaan vandaag?
-> [K]ayleeeee[y] <- zegt
Not yet. Haha ik ga zo naar Elias :wbw:
GabyEatsYou zegt
Lekker. Get him girl ^.^
-> [K]ayleeeee[y] <- zegt
Whaaa. Hij is echt zí² leuk.
GabyEatsYou zegt
Good luck.
-> [K]ayleeeee[y] <- zegt
Dankje honney. Dan ga ik nu. My future lover is waiting ;p
GabyEatsYou zegt
HouVanJou!
-> [K]ayleeeee[y] <- is afgemeld.

Gaby laat haar blik even van de laptop afglijden en richt haar blik op de tv.
‘Fragile?’ vraagt ze. In haar ooghoeken ziet ze Dennis knikken.
Gaby grinnikt even en kijkt dan door haar lijst met online contact personen.
Geen intresante mensen online. Ze zet de laptop op de bankleuning en laat haar blik door de kamer glijden opzoek naar iets leuks om te doen.
Opnieuw blijft deze hangen bij Se7en , maar deze keer als hij terugkijkt went ze haar blik niet af.


Reacties:


Kayley
Kayley zei op 8 sep 2009 - 20:07:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
IK GA NAAR ELIAS!!!!!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Damn Girl, I love your story.
En niet alleen om Elias.
Gewoon leuk! Geweldig! Geniaal! Kelseyaal!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Maar serieus, Elias? *Braincrash heartcrash*
Weet je hoe snel mijn hart nu klopt enkel door dit te lezen?
Mwhehe, me and Elias.
Maar euhh... Het is serieus goed!


MyReflection
MyReflection zei op 8 sep 2009 - 19:33:
snel verder
xx


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 8 sep 2009 - 19:19:
gaat hij knipogen, glimlachen of komt ze erachter dat hij geen tanden heeft
Just kidding :3
Maar wat is Fragile?
snel verder gaan!!