Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Eragon » Hero is deep inside your heart... » >3< Our little baby dragon...

Hero is deep inside your heart...

4 nov 2008 - 12:18

419

5

308



>3< Our little baby dragon...

Midden in de nacht is er iets bizars gebeurd! Wat er gebeurd ga ik nu beschrijven...
Het was vijf voor half één 's nachts toen we iets hoorden, we besloten om maar naar beneden te gaan.We lagen te denken over wat er ging komen, toen we plotseling iets vreemds hoorden, we gingen naar beneden en deden alle lampen aan.We zagen iets onder de lamp bij de doos bewegen, het ei riepen we uit. we gingen kijken en zagen dat het ei heen en weer bewoog.
Eragon en haar oom bleven er maar zitten en wachten af wat er ging gebeuren.
"Kijk oom er komt een scheur in het ei!" allertwee keken we naar het ei en zagen dat de barst steeds groter en groter werd.Het hele ei zat nu onder de barsten en scheuren. We keken vol spanning en zagen dat er een gat in het ei kwam. Er kwam een klein draakje te voorschijn zo klein als je hand.We keken en zagen dat hij naar ons keek."Oom mag ik hem vast houden?"ik vroeg het zo lief mogelijk."Oké zei oom maar als er iets met je gebeurd is het je eigen schuld!"Ik pakte het draakje en aaide hem over zijn kopje, hij deed z'n ogen dicht, waarom weet ik niet, ik denk dat hij het lekker vond dat ik hem aaide.
Ik keek naar hem en hield hem de hele tijd vast.Het was een super schattig en lief draakje.Ik voelde iets in m'n hand glijden."Het zal toch niet waar zijn!" zei ik tegen oom, hij keek me aan en ik gilde dat het arme beestje in m'n handen had gepoept. Ik keek het beestje aan en het draakje deed net of hij niet wist wat er gebeurd was.Snel zette ik het draaakje terug in de doos en ging m'n handen schoon maken.Het kleine draakje keek me na. Oom hield het niet meer uit van het lachen hij schaterde het uit, in al die tijd dat ik oom ken heb ik heb nog nooit zo hard horen lachen.Ik kwam terug uit de keuken waar ik net m'n handen had gewassen en zag dat het draakje oom na deed, hij krijsde het uit en nu lag ik ook dubbel.Zo is het de hele nacht gegaaan, het draakje probeerde ons na te doen, maar het leek er totaal niet op. Maar toch ik voelde nu al een hele sterke band tussen ons groeien.Op het laatst zijn we toch maar weer naar bed gegaan en heb ik het draakje meegenomen naar de logeerkamer waar ik slaap.


Reacties:


DarkAngel
DarkAngel zei op 8 nov 2008 - 14:31:
veder!!!!!


WhippedCream
WhippedCream zei op 5 nov 2008 - 15:41:
,,hihi,, je hebt hem al langer gemaakt , toen ik die vorige reactie zette waren het 3 regels


WhippedCream
WhippedCream zei op 2 nov 2008 - 15:25:
Wel erg kort XD ,, snel verder hea...


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 2 nov 2008 - 15:15:
VERDERR FLOWER VRIENDIIN!!!!!


devil666
devil666 zei op 2 nov 2008 - 13:35:
verder gaan ^^