Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » My lost brother:'[ » 16

My lost brother:'[

1 nov 2008 - 19:30

447

2

176



16

J werd wakker en keek naar eht plafond. vandaag zoou je opzoek gaan. Hopend dat je ehm egt vinden zou.
Je stond op en kleede je aan.
Hopend dat de dag snel om was.
Je deed je haar en amke up en ging snel naar benede waar ej meoder al lkkr een ontbijtje voor je kalar had staan.

J schoof aan tafel en at het op. 'Wrm so veel haast?' Vroeg je moeder.l 'Wrm niet? zei ej terug.

Jre ging op de bank sitten tv kijken de progamma's vlogen voorbij en steeds meer tijd ging voorbij. Tot het 3 uur was. Je vriendinnen kwamen stuk voor stuk. Hun wiasten van eht oplan en kwamen vooral voor afscheid maar wle voorzichtig.

ook familie kwam. het was ebstsaai amar goed,, Je had nu al 450 euro o.O en nog neit iedereen was er. Je ging naar bove met Annemiek en Marit.

Eenmaal boven knuffelde julie elkaar zowat dood.

'sgaat dit word de laatste knuffel in een lange tijd' zei je. 'Jkaa'Zei Marit. De tranen stonden in ahar ogen. Jouw Bf. Samen met Anemik. Je moest best huilen wnat het was wel moeilijk je sou u voor een tijdje op eige benen staan.

Je pakte je portemone een deed alles erin. het was nu ongeveer 7 uur. Marit en Annemiek bleven eten en julie sitten opn ieuw op je kamer. Je hebt 670 euro gehad. de hele buurt klwam zelfs nog loangs. Je opa zou nog wat opstuuren amarja dat had je nu nix meer aan.

Je pakte alle spullen en keek eens op de klok. Je giung samen met je vriendinnen op bed sitten omt e bespreken wat je nu zou gaan doen.

'nou?' Vrtoeg Annemiek. 'Ik ga vanavond om 12 uur weg. en dan sie ik wel veder' Zei ej. 'Sgaat,, ga anders vrooeg slapen en rond 5 uur. Dan akn je eerst gewoon soeken en kan je savonds gewoon in een hooiberg slapen. Dan overkomt je nix, anders meot je die midde in de nacht soeken enz.' Zei Marit. Je knikte. 'ja das beter' zei je. Je keek op de klok. Jullie prate nog wat ovr hoe eht sou gaan. maar op een gegeve moment was hert half 10 en gingen se weg. je maakte je klaar enb wou gaan slkapen.

'Wat ga je den?'Vroeg je meoder. 'Slapen'Zei ej. 'Nu al?' vroeg je moeder. 'Ja, ik ben moe' Zei je. 'Hahah, ook voor het eerst'Zei ej meoder. Je glimlachte en ging naar je akmer.Je zette je wekker zahtjes om 5uur. Toen ging je in ebd liggene n al denkend ovr strax viel je in slaap...


reacties??<3

Ik heb me best gedaan tog so veel mogelijk neer te sette dese dag maar njaa was nii so belangrijk


Xxx
Michelle


Reacties:


MaritCupCake
MaritCupCake zei op 1 nov 2008 - 21:01:
MEEEEEEEER <'3


vleermuisje
vleermuisje zei op 1 nov 2008 - 19:31:
tdaaa deel 2 <3