Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Broken-hearted » #4

Broken-hearted

8 sep 2009 - 22:41

833

3

274



#4

Even verliest Gaby zichzelf in zijn ogen , maar dan merkt ze hoe Se7en zijn blik afwenkt.
Ook Gaby richt haar blik weer op haar laptop.
‘Ey Gaab , weetje al waar je ouders zijn trouwens?’ hoort ze Dennis dan vragen.
Gaby knikt , ‘Mijn tante heeft een ongeluk gehad en ze zijn naar New York gegaan om haar op te zoeken of zo’ verteld ze zonder haar blik van het scherm af te halen.
Gaby merkt dat Dennis moeite heeft met haar uitleg. Ergens begrijpt ze het ook wel.
Gaby zou zelf ook niet weten wat ze zou moeten zeggen als iemand haar vertelde dat diegene’s tante een ongeluk heeft gehad. ‘Maar het gaat al weer goed met haar hoor. Mama en papa komen morgenavond terug’ vervolgt ze haar verhaal vlug.
‘Oke’ antwoord Dennis dan. Gaby hoort twijfel in zijn stem.
Ze klapt de laptop dicht , aangezien er toch niemand boeiend online is en staat op.
‘Moet er iemand nog wat cola?’ vraagt ze als ze de lege fles ziet staan. Die heeft Dennis net vast opgezopen. Se7en knikt en Gaby antwoord met een glimlach.
‘En jij, dennis?’ vraagt ze dan. Dennis schud zijn hoofd en haalt de film weer van pauze af.
Ze loopt de keuken in en opent de koelkast. Damn. ‘Ey , de cola is op. Is Sinas ook goed?’ roept ze net hard genoeg zodat ze het in de woonkamer horen.
‘Ja’ krijgt ze als antwoord. Gaby haalt de fles uit de koelkast en pakt 2 nieuwe glazen uit het keukenkastje. Ze neemt gelijk een zak chips mee en begint haar wandeling terug naar de woonkamer. Gaby zet alles op tafel neer en gaat dan op een zwart beklede stoel zitten.
Ze trekt haar benen op en zet haar voeten ook op het stof. Haar handen slaat ze om haar knieën heen. ‘Zit dat nou echt lekker?’ vraagt Dennis dan verbaast.
Gaby knikt. ‘Niet waar!’ roept Dennis dan uit.
‘Wellus’ gilt ze terug terwijl ze speels haar tong uit steekt.
Dennis lijkt even na te denken maar zet dan ook zijn voeten op de bank.
‘Ey doe je wel eerst je schoenen uit!’ lacht Gaby.
‘Ohja’ antwoord Dennis droog terwijl hij zijn voeten weer op de houten vloer neer zet.
Even prutst hij aan de veters van zijn Vans en trapt dan sijn schoenen de kamer door.
Opnieuw zet hij zijn voeten op de bank en slaat zijn armen om zijn knieën heen.
‘Hmm’ mompelt hij. Hij wiebelt wat heen en weer en likt dan bedenkzaam met zijn tong over zijn bovenlip. Even is het stil , maar dan krijgt Dennis een ‘big smile’ op zijn gezicht waardoor Gaby in de lach schiet. ‘Ey se7en! Dit moet je ook proberen man’ schreeuwt Dennis dan uit terwijl hij opnieuw heen en weer begint te wiebelen.
Nu schiet ook Se7en in de lach. Dennis gaat weer stil zitten en kijkt zijn vrienden beledigent aan. ‘Jullie zitten me gewoon uittelachen ,niet?!’ wil hij dan weten terwijl hij Gaby en Se7en beledigent aankijkt. ‘Nee hoor. Hoe kom je erbij’ reageert Se7en sarcastisch.
Dennis zet een pruillipje op. ‘Awh’ Gaby gaat recht staan en loopt op haar beste vriend af.
Ze gaat op haar hurken voor hem zitten en met haar voorhoofd leunt ze tegen de zijne aan.
‘Kleine dennis verdrietig?’ vraagt ze alsof ze tegen een klein kind staat te praten.
Dennis begint overdreven te knikken. Gaby glimlacht even geeft hem dan een klein duwtje.
Dennis valt achterover , en omdat hij zijn voeten nog steeds op de bank had staan kan hij zichzelf niet zittende houden. Op dat moment prikt Se7en hem in zijn zei en Dennis vliegt omhoog , waardoor hij van de bank afvalt.
Nu springt ook Se7en van de bank af en hij sleurt Gaby met zich mee de kamer door.
‘Rennen’ gilt Gaby als dennis overeind krabbelt.
Met zn tweeën rennen ze de trap op gevolgt door Dennis die halverwege de trap over zijn eigen broek struikelt waardoor hij weer 4 treden naar beneden valt.
Veel tijd om te lachen heeft Gaby niet want ze word al weer het huis doorgetrokken door Se7en. Hij duwt haar haar eigen kamer in en smijt dan , voor Dennis’ neus , de deur dicht.
Gelukkig heeft gaby sins enkele maanden een slot op haar deur en snel draait hij deze dicht.
Gaby laat zich lachend op haar bed vallen.
Se7en kijkt de kamer even door. ‘Is dit joun kamer?’ wil hij weten.
Als Gaby uitgelachen is gaat ze recht zitten, en knikt.
‘Nice’ grinnikt hij terwijl hij met zijn vingers over wat spullen op een plankje aan de muur glijd. Bij een foto blijft hij staan. ‘Wie is dit?’ hij wijst naar een klein meisje met bruine haren en blauwe ogen dat naast gaby op een grasveldje zit.’Mijn nichtje’ Gaby staat op en gaat naast Se7en staan. Hij knikt. ‘Heb je geen broers of zussen?’ vraagt hij.
Gaby schud haar hoofd. ‘Jij?’ vraagt ze dan.
Se7en knikt. ‘Ik heb een zusje, Kol’.
‘Kol?’ herhaalt Gaby vragend.
‘Naja, Nicole , maar zo wil ze liever niet genoemt worden’ legt Se7en uit.
Gaby glimlacht en knikt dan. Op dat moment word er hard op de deur gebonkt.
‘Bitches! Laat me naar binnen. Open! Open! Open!’ horen ze Dennis dan gillen.


Reacties:


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 9 sep 2009 - 20:51:
Geniaal!
Verder.


Kayley
Kayley zei op 9 sep 2009 - 14:25:
Wauw
Ik zit in een verhaal met de overgeweldige Nicole
en het wordt geschreven door de overgeweldige Kelsey
YAY!
Kelsey, ik lieft yoe en yoet verhaal! ='
En ik wil dat je snel verder gaat
Nee, dat moet gewoon!


missxangel
missxangel zei op 8 sep 2009 - 23:13:
Whaha humor!!!
Ga please snel verder kben benieuwd wat se7en gaat doen met gabi in haar kamer
Laat me even weten als je verder bent ok?
xx.