Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Will your voice smile again? TC (House M.D. Ft. TH) (Afgelopen) » *8*

Will your voice smile again? TC (House M.D. Ft. TH) (Afgelopen)

9 sep 2009 - 17:12

367

5

259



*8*

[Tom pov]

Zuchtend kijk ik naar een foto van Bill terwijl ik naar het liedje Vergessene Kinder luister. Zijn stem, zijn lach, 3 dagen heb ik ze niet meer gehoord of gezien en ik mis ze al. Een warme traan voel ik over mijn wang glijden, maar dat kan me niets schelen. Ineens voel ik een warme hand mijn pols vastnemen. Ik kijk op en zie dat Bill wakker is en zijn bordje omhoog houd. 'Wat doe je?' "Niets." zeg ik terwijl ik de traan wegveeg. Dr. Cameron komt de kamer binnen en ik ga op de gang op een stoel zitten met mijn gezicht in mijn handen. Waar ben ik toch mee bezig?! Ik zit naar een foto van hem te kijken terwijl hij gewoon naast me ligt!! "Ben je oke?" Ik kijk op en zie dat Dr. Cameron naast me komt zitten. "Ja, ik ben oke." zeg ik om haar gerust te stellen. "Het is niet jou schuld, hij heeft je nodig." "Wat moet ik doen?" vraag ik terwijl ik haar aankijk. "Ik luister naar onze eigen muziek omdta ik zijn stem mis. Ik kijk naar foto's omdat ik zijn lach mis, maar wat moet ik doen als ik HEM mis?" Ze slikt, omdat ook zij het antwoord niet weet. "Ik heb nooit om iemand veel gegeven, maar Bill, hij betekent alles voor me. Hij, hij is veel meer als mijn tweelingbroer." Zeg ik zacht en weer rolt er een traan over mijn gezicht. "Zal ik hem ooit nog horen zeggen dat hij van me houd? Of hem kunnen zoenen terwijl hij het voelt?" "Ik hoop het voor jullie." Ik zucht. "Hij heeft zijn stem nodig, meer dan ik." "Het is perfect mogelijk om te leven zonder stem en-" "Maar niet voor Bill!!!" onderbreek ik haar. "Bill leeft om te zingen. Met zijn stem heeft hij de droom van 4 personen in vervulling laten gaan. Als hij niet meer kan zingen zal hij niet meer de jongen zijn waar ik mee opgegroeit ben of waar ik verliefd op werd. Hij zal veranderen, maar ik wil dat hij blijft wie hij is." Ik voel een hand op mijn schouder. "Alles wordt weer zoals vroeger, dat beloof ik."

[reacties??]


Reacties:


SunShine
SunShine zei op 21 dec 2009 - 15:59:
Aaah, liefig! ^^
x.


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 8 dec 2009 - 16:27:
Aaaaawwwhhhhhh!


VampireFangs zei op 9 sep 2009 - 21:37:
Cute X3
verder <3


jorinloveth
jorinloveth zei op 9 sep 2009 - 20:34:
zo awesomeee!
zo goed verhaal!

echt wieleren!


LoveTwincest
LoveTwincest zei op 9 sep 2009 - 17:28:
Wauw geweldig

Hoe Tom het uitlegt...
of eigelijk hoe jij het uitlegt ...
Ik weet zeker dat Bill het echt zo voelt..

Geweldig meid