Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » What do you mean 'Twins' » thirteen

What do you mean 'Twins'

9 sep 2009 - 17:35

742

2

237



thirteen

whaha als ik thirteen zeg spreek ik het altijd uit als dirtyeen ;p misshien dat dees ook wel een beetje 'dirtymind' wordt ;p nah weet nog neit ligt eraan hoe lang die word;p Xx

Aan het eind van de film gaan Yu en Shin slapen, en Lizz en Kiro zitten een beetje te klooien. Stiekem sluipen Strify en ik naar een aparte kamer en gaan daar wat zitten praten. 'waar woon je eignelijk?' vraagt Strify opeens. 'Enschede' zeg ik zachtjes en kijk hem verlegen aan. 'Echt? dat is toch best dicht bij Gronau?' zegt hij verbaasd. 'Ja? hoezo.' ik kijk hem verbaasd aan. 'Daar heb ik een huis.' zegt hij blij. 'maar niemand weet dat of mag dat weten' zegt hij er vlug achteraan. 'waarom vertel je het dan aan mij?' grijns ik. Hij kijkt me verlegen aan en pakt langzaam mijn hand vast. 'omdat ik je leuk vind, en ik denk dat ik verliefd ben' piept hij en kijkt vlug naar de grond. Ik kan mijn oren niet geloven, de jongen, de man, waar ik al zo lang van droom zegt me dat hij verliefd op me is. Maar ben ik wel verleifd op hem, ik bedoel ik was altijd maar verliefd op de Strify die de media neerzette, ben ik wel verliefd op Strify? Ik vraag het mezelf af maar weet het niet zeker. 'Strify ik, ik weet niet of ik verliefd op jou ben' mompel ik 'ik bedoel ik droomde altijd van jou maar dat was neit de echte jou, dat was hoe ik je kende van TV en de media' ik kijk hem verontschuldigend aan en kijk weer naar beneden. plots voel ik twee vinger onder mijn kin die mijn hoofd omhoog tillen. 'Misschien helpt dit wat' zegt hij en drukt zijn lippen op de mijne. Ik schrik even maar zoen dan zachtjes terug. Ik voel mijn onderbuik gloeien en lik over zijn lippen. Speels bijt hij op mijn onder lip en houd zijn mond gesloten. Zachtjes druk ik hem neer op het bed waarop we zitten. Hij schrikt even waardoor ik de kans zie zijn mond te openen en onze tongen beginnen een gevecht. Zachtjes laat ik me op hem liggen en leg mijn hoofd op zijn borstkast als hij wegtrekt. 'Sorry, dit had ik niet moeten doen.' mompel ik en wil opstaan maar zijn hand dwingt me te blijven liggen. Voorzichtig kijk ik hem aan 'Hoe voelde het toen ik je zoende?' vraagt hij en kijkt me een beetje teleurgesteld aan. 'Zou je terugzoenen als je wist dat je niet van me hield?' vragend kijkt hij me aan. 'Ik, ik weet het niet Strify, ik ken je pas een dag, nog niet eens. Hoe moet ik nu beslissen of ik verliefd ben.' ik staar naar zijn shirt en voel hem door mijn haren wrijven. 'Liefde op het eerste gezicht?' Zegt hij zachtjes. Ik kijk hem aan en zie dat hij huilt. Een steek van pijn gaat door mijn hart om hem zo te zien. en ik denk na over wat ik voelde tijdens de zoen.


-Strify pov-

Zachtjes strijk ik door haar haren, het voel alsof ik haar al jaren ken. Ik weet dat het voor haar lastig is, 2 gevoelens door elkaar, voor de media Strify en voor de echte Strify. tranen glijden over mijn wangen terwijl ik ze probeer te stoppen. Oppeens voel ik dezelfde zachte lippen, ik proef de zoete smaak van een vleugje lipcloss en mijn hart brand bijna uit zijn borstkast. Zachtjes zoen ik terug maar trek dan weg. 'Houd je van me?' smekend kijk ik haar aan. 'Al vanaf de eerste keer dat ik je ontmoette' ze glimlacht en drukt haar lippen weer op de mijne. Weet trek ik weg, 'waarom zei je net dan van niet?' verward staar ik in haar prachtige groene ogen. 'Ik wist het niet zeker, maar de pijn die ik voelde toen je huilde versterkte het gevoel van warmte toen je me zoende' ze glimlacht en ik durk mijn lippen op die van haar. Zacht zoent ze terug en mijn hand glijd door haar haar, langzaam open ik mijn mond en onze tongen gaan, alweer, een gevecht aan.



---------------------

whaha jah ik weet het het klopt niet helemaal maar ik heb er maar van gemaakt dat ze in het concertgebouwding slapen ;p de meiden wonen neit zo verweg want het concert was in oldenzaal

je zult deze namen wel niet kennen [enschede en oldenzaal[ maar dat is dicht bij waar ik woon en ik was inspiratie loos voor steden en ik vond dat het in de buurt van duitsland moest want dat ze een huis in NL hebben is wel erg ongeloofwaardig ;p

Xx


Reacties:


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 16 sep 2009 - 16:26:
oeh :3
Me like iiittt! ^^


Cuppycake
Cuppycake zei op 10 sep 2009 - 18:41:
Jaa frans suckt en bij mij soms engels ook maar niet altijd ik heb het meer op duits maar goed ik probeer een goede reactie te geven maar ik ben een beetje boel depri door school :'( Maar super gedaan en snel verder gaan hea