Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Broken-hearted » #5

Broken-hearted

9 sep 2009 - 21:17

603

3

193



#5

Se7en grinnikt en haalt dan de deur van het slot.
Gaby richt haar blik naar de grond , en Dennis vliegt haar kamer binnen.
Blijkbaar was hij tegen de deur aan het leunen en had hij niet verwacht dat deze open zou gaan. Se7en krijgt een grijns op zijn gezicht en met een pijnlijk gezicht krabbelt Dennis weer overeind. Gaby richt haar blik van de grond naar haar beste vriend en glimlacht zwakjes.
‘En.. wat gaan we nu doen?’ wil Dennis weten.
Gaby haalt haar schouders op , en volgt Dennis met haar ogen als hij zijn wandeling door haar kamer begint. Hij laat zijn vingers liggen op 1 van Gaby’s schrijfboeken en even houd ze haar adem in. Als hij het boek oppakt en openslaat schiet Gaby naar hem toe en trekt het schrijfboek uit zijn handen. Ze voelt hoe het bloed naar haar wangen stroomt en snel richt ze haar blik weer naar de grond. Dennis haalt ongemakkelijk zijn hand door zijn haren maar draait zich dan om alsof er niks gebeurt is. ‘Laten we naar beneden gaan’ beveelt hij meer dan hij het voorstelt terwijl hij de kamer alweer uitloopt.
Gaby knikt en legt het boek weer terug terwijl ze achter Dennis aanloopt.
Als ze langs Se7en loopt kijkt deze haar even aan maar snel went ze haar blik weer af.
Beneden aangekomen laat het drietal zich op de bank vallen.
‘Ik denk dat wij zo maar eens gaan’ deelt Dennis dan mee.
Gaby knikt. ‘Waar wil je heen dan?’ hoort ze Se7en’s stem de stilte dan verstooren.
Dennis haalt zijn schouders op , en gaat dan recht staan.
‘In ieder geval , wij peeren hem dus’ Gaby hoort een ongemakkelijke toon in zijn stem.
Ergens diep in haar vind ze het raar. Vrienden horen toch gewoon tegen elkaar te kunnen zeggen dat ze weg gaan ,zonder zich er ongemakkelijk bij te voelen.
Ze voelt hoe Dennis haar knuffelt en dan staat ook zei op.
Ze loopt achter de jongens aan naar de deur en blijft in de deuropening staan tot ze de hoek zijn omgefietst.
Gaby zucht even en slaat dan de deur dicht. Een doodse stilte vult het huis , maar dan hoort ze weer gestommel van boven komen. Met ingehouden adem blijft ze stil staan.
Een rilling van angst schiet door haar lichaam. Gaby is niet iemand die snel schrikt van films , of het feit dat ze ooit zal sterven , maar ze is wel bang voor pijn , en dus ook voor inbrekers aangezien die haar echt niet zonder blauwe plekken laten gaan.
Snel schud ze de gedachte van zich af. Ze stelt zich vast aan.
Maar als ze voetstappen op de overloop hoort verstijft ze.
Het liefst wil ze zich omdraaien en het huis uitrennen , maar ze is verlamt door angst.
Ze ziet hoe het licht in de gang aan gaat , en enkele seconden daarna weer uit.
In haar hoofd vliegen haar gedachte’s door elkaar. Ze weet best dat ze nu weg zou moeten rennen , of de politie zou moeten bellen , maar door de angst kan ze niet eens meer fatsoenlijk ademen , laat staan een nummer intoetsen , zelfs als deze maar 3 cijfers telt.
Gaby’s handen beginnen te trillen als ze merkt dat iemand de trap afloopt , en voor ze helemaal goed beseft wat er gebeurt word ze ruw tegen de grond geslagen.
Heftig verzet ze zig maar ze heeft al snel door dat de man een stuk sterker is dan haar.
Hoeveel klappen daarna nog volgen weet ze al niet meer. Ze verliest het besef van tijd , in haar hoofd lijkt het een eeuwigheid te duuren. Ze proeft de smaak van haar eigen bloed op haar tong en alles om haar heen begint langzaam te vervagen.
Dan word alles zwart.


Reacties:


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 9 sep 2009 - 22:03:
Kayley heeft gelijk dit moet met dennis te maken hebben
zie je wel dat ik dom ben
anders had ik het zelf bedacht maar dat heb ik niet


missxangel
missxangel zei op 9 sep 2009 - 21:53:
OMG..
Dit is zó zielig voor Gaby
En ik weet bijna zeker dat Dennis er iets mee te maken heeft..
Volgens mij heeft hij die persoon gezien ofzo..
Maar waarom zegt die l*l dan niks tegen Gaby?
Je zou maar zo'n vriend hebben...
Maar je moet snel verder gaan!!
xx.


Kayley
Kayley zei op 9 sep 2009 - 21:23:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Poor Gabby
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Dennis heeft er iets mee te maken.
Hij voelde zich ongemakkelijk, hij wou ineens
weg. Nee, Dennis is de schuldige.
Zegt inspecteur Kayley Heymans en hulpje Elias Oueslatie ()
Maar euhh... Ik vind jou niet lief. Je moet nog een deel hebben!
Of schrijven. Of tekenen. Of dromen. Of euhh... Kelseyen