Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Onbereikbare liefde (gestopt) » hoofdstuk 13: een nieuw begin (deel 2)

Onbereikbare liefde (gestopt)

10 sep 2009 - 23:14

1470

1

240



hoofdstuk 13: een nieuw begin (deel 2)

ik weet het.. dubbel 13 XD maar dat komt omdat het eigenlijk het zelfde hoofdstuk is.. het werd anders een beetje lang XD

'Wat is er dan?' Vraagt Yu. 'Shin is..' Michelle en Fenna lopen de woonkamer weer in. 'Sorry, storen we?' Vraagt Michelle. Ik laat Yu los. 'Ja, maar dat maakt niet uit hoor.' Zegt Yu. Ik loop naar de keuken. Yu loopt ook de keuken in. 'Wat wilde je zeggen over Shin?' Vraagt Yu. 'Shin is verliefd op me en Kiro en Romeo hebben waarschijnlijk sex in de badkamer.' Zeg ik en klim op het aanrecht. 'Shin is verliefd op jou?' Vraagt Yu ongelovig. 'Ja, en hij is nog wel mijn beste vriend.' Zeg ik overstuur. 'Dat had ik nou echt nooit achter hem gezocht.' Zegt Yu nog steeds ongelovig. De deurbel gaat en Yu loopt er heen. Ik loop naar de woonkamer. 'Ik zal laten zien waar jullie slapen.' Zeg ik en loop naar de gang. ik open de deur van Yu's kamer. 'Michelle, jij slaapt hier.' Zeg ik. 'Maar we hebben geen spullen.' Zegt Michelle. 'We kunnen die wel halen. Het hotel is dichtbij.' Zegt Fenna. 'Jullie kunnen ook spullen van ons lenen.' Zeg ik en loop door naar mijn kamer. 'Fenna, jij slaapt bij mij.' Zeg ik en schuif een extra bed onder mijn bed vandaan. We lopen weer naar de gang. 'Is dit de badkamer?' Vraagt Michelle en pakt de deurklink van de badkamer. 'Niet open doen!' Zeg ik snel. Ze schrikt en laat de deurknop los. 'Waarom niet?' Vraagt Michelle. 'Het is al bezet door Kiro en Romeo.' Zeg ik kalm. We lopen weer naar de woonkamer. Daar staat Yu met Shin te praten. 'Kiyoko.' Zegt hij, zucht diep en schud zijn hoofd. 'De bank is nog vrij.' Zegt Yu. 'Ik ga slapen, wat doe jij?' Vraag ik aan fenna. 'Ik ga mee.' Zegt ze We lopen naar de badkamer, die gelukkig alweer vrij is. Ik geef haar een nieuwe tandenborstel. Na het tandenpoetsen lopen we de gang op en komen we Romeo tegen. 'Waar moet dit bed heen?' Vraagt hij. 'Naar yu's kamer.' Zeg ik kortag en loop naar mijn kamer. Fenna gaat op haar bed liggen. Onhandig spring ik over haar heen, om vervolgens op mijn bed te landen. 'Slaapshirt nodig?' Vraag ik. Ze knikt. Ik klim wer over ht bed heen en loop naar mijn kast. Ik trek er een groot shirt uit en gooi die naar Fenna. Ik pak een jogginbroek en doe die aan. Fenna glimlacht. 'Wat?' Vraag ik. 'Wel een joggingbroek maar geen shirt.' Zegt ze. 'Vindt je het erg?' Vraag ik. 'Nee hoor. Het is wel leuk.' Zegt ze. Ik spring weer op mijn bed en klik het lampje uit. 'Weltrerusten.' Zeg ik. 'Welterusten.' Zegt Fenna. Ik ben alweer half in slaap. 'Strify?' Vraagt Fenna. 'Ja?' Vraag ik. 'Mag ik naast je komen liggen?' Vraagt ze. Rozig sla ik de dekens open. Ze kruipt naast me in bed en kruipt tegen me aan. Ik glimlach tevreden en sla mijn armen om haar heen. Haar gezicht komt voorzichtig dichterbij en haar lippen raken de mijne, net zoals haar lippiercing op mijn lippiercing. Ik zoen terug en val daarna tevreden in slaap.

Als ik wakker word denk ik dat ik alles gedroomd heb, maar nee. Als ik mijn ogen open doe, zie ik Fenna vredig naast me slapen. Ik sla mijn armen om haar heen en geef een kusje op haar wang. Ze opend haar ogen en glimlacht. 'Goedemorgen, lieverd.' Zegt ze. 'Goedemorgen.' Zeg ik en geef haar een zoen. 'Hoe laat is het?' Vraagt ze ineens. '6 minuten voordat de wekker zou gaan. Je bent op tijd.' Stel ik haar gerust terwijl ik op de klok kijk. 'O, oké. Dan heb ik nog 6 minuten om dit te doen.' Zegt ze en drukt haar lippen weer op de mijne. Ik druk mijn tong tegen haar lippen aan en zij opend haar mond. Na een lange zoen laten we elkaar los en lopen we zonder ons om te kleden naar de woonkamer. De enige die er zit is Romeo. 'Goedemorgen.' Zegt hij. 'Hoi.' Zeg ik. 'Goede morgen, o Romeo. Waar zeit uw Julia? Nog steeds in bed?' Vraagt Fenna vrolijk. Romeo knikt lachend. 'Ik loop naar de keuken. 'Wat gaan we eten?' Vraag ik. 'Jou, je bent om op te vreten.' Zegt ze en geeft me een zoen. 'Hm, laten we dat maar even overslaan.' Zeg ik lachend. 'Jammer, dat zou wel lekker zijn. Nee, geintje. Doe maar wentelteefjes.' Zegt ze en springt vrolijk door de keuken. Ik lach en loop naar de koelkast om ei, melk en de andere spulletjes te pakken. Als de wentelteefjes klaar zijn lopen we met warme chocomel, de broodjes en bestek naar de woonkamer en ploffen neer op de bank naast Romeo. 'Moet je eens proeven.' Zegt Fenna en propt een stukje wentelteef in mijn mond. 'Mmm, lekker. Dat hebben wij goed gemaakt. Nu jij!' Zeg ik vrolijk en snij een stukje voor haar af. 'Die van mij zijn lekkerder.' Zegt ze pesterig. Ik neem een hapje van mijn broodje. 'Mocht je willen.' Zeg ik lachend als ik het heb doorgeslikt. Romeo kijkt ons lachend aan. Kiro komt binnen lopen met een ochtendhumeur. 'Goedemorgen lieverd.' Zegt Romeo. Kiro mompeld wat en ploft naast hem neer. Romeo wil Kiro een zoen geven, maar hij wijst hem af en loopt boos naar de keuken. 'Heb ik iets fout gedaan? Zo'n ochtendhumeur komt zelfs nooit bij jou voor, Strify.' Zegt hij met één opgetrokken wenkbrauw. 'Het ligt vast niet aan jou.' Zeg ik en neem nog een hap. 'Maar hij is nog nooit, nog nooit zo saggo geweest in de tijd dat ik hem ken, en dat is een lange tijd.' Zegt hij. '4 jaar.' Zeg ik droog. 'Precies, 4 jaar. Dat is lang hoor!' Zegt hij. 'Hèhè, hoe oud ben je nu? 19.' Zeg ik. 'O ja, dat is niet zo lang.' Zegt hij. We hebben alles opgegeten en zetten het afwas in de vaatwasser. 'Je kan douchen als je wilt.' Zeg ik. 'Ja, dat zou lekker zijn.' Zegt ze. Ik pak handdoeken en een washand voor haar. Ze loopt naar de badkamer en ik loop weer naar de bank in de woonkamer. Kiro is weg. 'Waar is Kiro?' Vraag ik. 'Hij is weer in zijn bed gedoken.' Zegt Romeo en zucht. 'Gaat het wel goed tussen jullie?' Vraag ik. 'Niet echt de laatste tijd. Gisteren hadden we zelfs ruzie in de badkamer, omdat ik perongeluk op zijn tong beet!' Zegt Romeo en gooit zijn armen in de lucht. 'Het komt wel goed hoor.' Zeg ik. Ik schrik even als Romeo zijn armen om me heen slaat. De woonkamerdeur gaat open. 'Romeo!' Gild Kiro. Romeo laat me los en springt overeind. 'Wat is er nou? Je wordt boos op me omdat ik per ongeluk op je tong bijt. En dan wordt je boos op mij dat ik Strify knuffel, omdat ik nodig behoefte had aan een knuffel? Dat is heel egoïstisch van je!' Flapt Romeo er uit en rendt dan naar de voordeur. Die klapt dicht. Kiro staat in de grond genageld te kijken. 'Hij heeft gelijk.' Zegt hij zacht. Kiro loopt naar de bank en ploft naast me neer. 'Hij heeft gewoon gelijk. Ik ben egoïstisch geweest.' Zegt hij. 'Maar ik was gewoon in de war. Ik dacht dat hij ook verliefd op jou was.' Zegt hij. 'Ik begrijp het, maar je moet er aan geloven. Dit was echt heel egoïstisch.' Zeg ik. 'Je hebt gelijk. Ik ga hem maar achterna.' Zegt hij en zucht diep. 'Laat hem maar even.' Zeg ik. 'Maar ik wil..' Begint hij maar ik onderbreek hem. 'Luister nou eens, Kiro. Hij wil even rust hebben. Hij komt wel weer terug. Dan kan jij je woord doen.' Zeg ik. 'Maar wat nou als hij niet terug komt?' Vraagt hij. 'Zeg dat niet.' Zeg ik.

Als Fenna klaar is met douchen, loopt ze de woonkamer in en gaat op mijn schoot zitten. De bel gaat. 'Ik ga wel.' Zegt Kiro, in de hoop dat het Romeo is. Later komt hij terug met kimberley en Saskia. 'Goede morgen. Zijn jullie klaar? Waar is Michelle?' Vraagt Saskia. 'O! Michelle!' Zegt Fenna en springt van mijn schoot af. Kiro gaat weer teleurgesteld op de bank zitten. 'Hij komt wel terug hoor Kiro.' Fluister ik en ga onderuit zitten. Even later komen Yu en Michelle binnen stormen. 'Sorry! Verslapen.' Zegt Michelle. Fenna loopt ook weer de woonkamer in. 'Wij gaan. We zien jullie wel weer. Vanavond ofzo.' Zegt Kimberley. Ik loop naar Fenna en sla mijn armen om haar heen. 'Tot vanavond.' Zegt ze en drukt haar lippen op de mijne. 'Tot vanavond.' Zeg ik. Ze laat me los en ze lopen weg. Ik plof neer op de bank en verdrink alweer in mijn gedachtes. 'STRIFY! Waarom luisterd er niemand naar me?' Zegt Kiro boos. Ik schrik op en zie dat Kiro boos naar zijn kamer rendt. Woeps.


Reacties:


Shinnie95
Shinnie95 zei op 15 sep 2009 - 17:34:
Oeooeoeoeoeoe!! Snel verder Bitte!!