Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Broken-hearted » #6

Broken-hearted

10 sep 2009 - 15:48

363

6

327



#6

Moeizaam opent Gaby haar ogen. Als ze overeind probeert te komen schiet er een pijn scheut door haar heen en valt ze net zo hard weer naar beneden.
Ze bijt op haar lip om niet te schreeuwen wanneer ze met haar hoofd hard tegen de grond klapt. Ze probeert zich te herrineren wat er gebeurt is , maar zelfs denken doet pijn.
Om haar heen is het donker , maar Gaby herkent de vormen van de kapstok en zijn jassen.
Ze vecht om bij bewustzijn te blijven , maar verliest.

‘Se7en , heb jij mn mobiel?’ wil Dennis weten. Se7en wenkt zijn blik van de Tv af en schud dan zijn hoofd. ‘Misschien heb je hem bij Gaby laten liggen of zo’ antwoord hij.
Dennis haalt zijn schouders op ‘Misschien’.
Hij laat zich naast Se7en op de bank vallen. ‘Wat kijken we’ vraagt hij dan.
Se7en haalt zijn schouders op ‘Dit’.
Dennis haalt zijn wenkbrauw op. ‘En dit is..?’
‘Weet ik het. Kijk op teletext of zo’
Dennis krijgt een grijns op zijn gezicht.
‘Wat?’ wil Se7en weten.
‘Je zat zeker met je gedachten bij Gaby. Ik zag je wel kijken’ grinnikt hij.
‘Flikker op ,man’ reageert Se7en fel terwijl hij Dennis een duw tegen zijn schouder geeft.
‘Weetje dat het bewezen is dat wanneer je ontkent dat je op iemand bent je het meestal wel bent’ verteld Dennis terwijl hij overeind springt om een andere duw te ontwijken.
Dennis legt zijn vinger op zijn lip. ‘Weetje, we kunnen nu ook wel kijken of mijn mobiel nog bij Gaby ligt’ Dennis lijkt even na te denken , maar maakt dan toch zijn zin af ; ‘En dan kun je je liefje weer zien’
Se7en richt zijn blik weer op de tv en negeert Dennis verder , tenminste , tot hij begint te zingen. ‘Gaby en Se7en zaten in een boompje te z.o.e...’ verder komt hij niet want Se7en vliegt van de bank af boven op zijn vriend.
‘Ik zei toch dat je haar leuk vind’ grijnst hij dan.
Se7en antwoord niet maar kijkt Dennis alleen aan.
‘Staar niet zo.’ Roept Dennis na enkele minuten uit ,maar Se7en blijft kijken.
‘Dat is heel engig’ maakt hij zijn zin af.
Se7en krijgt een grijns op zijn gezicht.
‘Jij je zin. We gaan je mobiel ophalen’ grinnikt hij dan.


Reacties:

1 2

Lisaa
Lisaa zei op 29 dec 2009 - 17:51:
Meeeer<3
x


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 18 sep 2009 - 23:46:
Ga nou verder D:


MyReflection
MyReflection zei op 10 sep 2009 - 21:41:
verder sgat,
xx


missxangel
missxangel zei op 10 sep 2009 - 21:10:
Leuk!
ga snel verder..
Dat eis is
Kwil weten wat Se7en en Dennis bij Gaby thuis zien..
En hoe Se7en reageert als hij hoort dat Gaby hem ook leuk vind!!
Maar ga maar snel verder!!!

xx.


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 10 sep 2009 - 21:08:
dit verhaal is geniaal
snel verder