Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Alex Evans » How to servive a life with Alex evans as your brother </3 ? » Eindelijk thuis (: deel 4.

How to servive a life with Alex evans as your brother </3 ?

2 nov 2008 - 10:32

396

5

323



Eindelijk thuis (: deel 4.

Michelle ligt nog steeds met buikpijn en misslijkheid op de bank, terwijl Daphne.&Alex op hun kamer hun dingen doen.
Daphne is bezig soals gewoonlijk met verhaaltjes maken/schrijfen, en Alex verveeld zich.. daarom gaat hij even bij Daphne kijken. Hij gaat naar haar kamer en klopt een paar keer.. en vraagt dan als die binnen mag komen.

Daphne vind het niet erg dus ze laat hem maar binnen. 'Ik ben wel bezig met een verhaal hoor' zegt Daphne. 'Owh.. dat geeft niet hoor' Antwoord Alex. 'Vind je het erg als ik er ben dan' zegt hij er agteraan. 'Neej hoor.. als je maar een beetje voor inspiratie sorgt haha' zei Daphne. 'is goed hoor' zei Alex..

Daphne: 'vertel' Alex zei dat je een verhaal moest bedenken waarin je naar een bos gaat enzo. Daphne: 'Joh dat is hartstikke saai' Alex: 'iets anders weet ik ook niet hoor sis' Daphne: 'Nja.. Oke ik ga het dat well een klein stukje over dat bos van je doen dan ok?..' Alex: 'Is goed'

Moeder: 'ETEN!'

-Daphne deed haar laptop dicht en samen gingen ze naar beneden. Ze aten de pizza op die moeder had besteld [vispizza]. Michelle: 'Mam,, mag ik een glaasje water want die tonijn is yeg en zout' Moeder: 'Ja Hoor.. maar de volgende keer haal je het maar mooi zelf !' Michelle: 'Yo..'

Moeder pakte een glas en deed die vol met water. Gaf die aan Michelle, en at verder die pizza op. Later toen het op was zagen ze dat er een groote vrachtwagen bij de buren stond.

Alex: 'Wat doet dat grote ding hier..?' Daphne: 'Zullen ze verhuis plannen hebben??' Michelle: 'of ze geven gewoon een paar kleding stukken ect aan Het Leger Des Heils.. ' Daphne: 'Omgosh,, die zijn egt gek als ze dat doen.. geef ze dan aan mij ofseu..' Moeder: 'Daphne, jij hebt wel genoeg kleding hoor!' Daphne: 'Maar ik kan togh behoefte hebben aan nieuwe/of gebruikte maar nog mooie kleding..?!' Vader: 'Oké ... nu is het wel even genoeg hoor. Daphne ga jij je maar even omkleden, en Michelle jij moet nog je tanden poetsen. En Alex dan kan jij mooi afruimen ' Alex: 'Ja daag ! ,, Kunnen jullie ook wel doen.' Vader: Nee, wij gaan boodschappen doen. En morgen is Michelle aan de beurt, daarna Daphne..' Alex: 'Oke.. '

- Alex deed de tafel en de meiden de dingen die ze moesten doen. Vader.&Moeder gingen boodschappen doen.




W.v
Reactie's??


xx MaritCupCake <'3


Reacties:


LiekeLithium
LiekeLithium zei op 2 nov 2008 - 15:10:
leuwkk..

snel verder..

Xoxo


BitchXTH
BitchXTH zei op 2 nov 2008 - 11:16:
geweldig


vleermuisje
vleermuisje zei op 2 nov 2008 - 10:37:
supeerr goed meiss


BitchXTH
BitchXTH zei op 1 nov 2008 - 22:24:
supprr goed snel verder gaan orr

xxYour the Best


vleermuisje
vleermuisje zei op 1 nov 2008 - 21:23:
okee dat was bijna helemaal hetselfde en stil houden voor mij hea wheheheheheeee