Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WORDKILLER » Hoofdstuk 11

WORDKILLER

1 april 2010 - 10:20

410

6

457



Hoofdstuk 11

Ik ga met speedy in mijn handen in de zetel tussen Tom en Bill zitten. Op de televisie is er een film bezig die de jongens blijkbaar volgen. "Waar gaat het over?"
"Die ene gast is een huurmoordenaar en heeft de vrouw van die andere gast vermoord die hem nu wil vermoorden en is daarom op de vlucht geslagen en heeft ingebroken bij die politieagent die hij vasthoud voor onderdak." Zegt Tom zonder op te kijken.
"Euh, juist, ja." Van Tom's uitleg heb ik niet begrepen dus negeer ik verder de film en aai Speedy over haar kop. Ineens vliegt de deur open en komt Amy het appartement binnengestormd.
"Romy!" Ik zet Speedy op Bill's schoot, die daar blijkbaar niets van merkt, en sta recht.
"Ja, dat ik nog altijd." Ze vliegt op me af en trekt me aan mijn pols mee naar de logeerkamer.
"Oke, wat heb jij in godsnaam?!"
"Ga zitten."
"O-ke..." zeg ik terwijl ik Amy raar aankijk en langzaam op mijn bed ga zitten. Ze zucht.
"Goed, hoe heette het eerste slachtoffer in je boek?" "Leandro, waarom?"
"Wacht, hoe heet de tweede?"
"Euh, Sander geloof ik."
"En de derde?"
"Ella, ga je me nu nog zeggen wat er is?"
"Wacht even, want ik denk dat we een groot probleem hebben."
"Amy! Zeg nu gewoon wat er is!"
"Een week geleden werdt Lennert vermoord, en ik geloof dat hij de jongen is waar je Leandro op gebaseerd hebt. En hij is ook op dezelfde manier vermoord als Leandro. Een paar dagen geleden is Leander vermoord, de jongen waar je Sander op gebaseerd hebt, en ook hij is op dezelfde manier vermoord. Gisteren is Ellen vrmoord, -"
"Het meisje waar ik Ella op gebaseerd heb en- OH MY GOD!!!" De deur vliegt open en Tom en Bill komen binnen.
"Wat is er?!"
"Waarom riep je zo?!" vragen ze half in paniek.
"Er loopt een creep rond die mijn boek werkelijkheid maakt!!" Zeg ik angstig. Aan hun gezichten zie ik dat ze me niet begrijpen. "Er is iemand die de personen vermoord waarop ik mijn slachtoffers baseerde en op dezelfde manier als in mijn boek!"
"Eng!" roept Bill meteen.
"Ja, dat wel, " Zegt Tom, "maar dan kan je toch voorspellen wie het volgende slachtoffer wordt. Je zegt het tegen Peter en hij kan die creep gemakkelijk oppakken. Simpel! Dus wie is het volgende slachtoffer?" Ik denk na en, oh shit!
"Phil" Zeg ik bang. "En die is gebaseerd op, Bill......."

[Reacties???]


Reacties:

1 2

Sanctuary zei op 29 sep 2009 - 20:18:
NEEEEEEEE niet onze Bill
maar ze kunnen hem wel tegen houden toch?
wat creepy!
snel verder schrijven!


Xpam05
Xpam05 zei op 13 sep 2009 - 12:37:
Neeeee! OOOOOO Bill mag niet dood!
Je moet snel verder schrijven!


snoezepoez
snoezepoez zei op 12 sep 2009 - 23:39:
weiters <3


Quendoline
Quendoline zei op 12 sep 2009 - 18:49:
door,ik moet het weten en snel een beetje want hier krijg ik slapeloze nachten van.


MCRx30STM
MCRx30STM zei op 12 sep 2009 - 17:27:
Het is echt geméén om op zo'n stuk te stoppen!!
Maar wel heeeeel goed geschreven
bye bye