Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Autumn days will fade away!!! » Hoofdstuk 1:

Autumn days will fade away!!!

20 sep 2009 - 15:18

260

0

225



Hoofdstuk 1:

aurora:haarkleur:bruin voor hara wedergeboorte waren haar ogen groen,maar darana worden ze bloedrood. eigenschap:de toekomst zien. leeftijd:16

Aurora pov:

Ik werd wakker op de verharde weg,mijn jurk helemaal onder de modder.
Ik vroeg me af wat er gebeurt was,ik keek om me heen,het was helemaal donker.
In mijn veel te lange en veel te diepe slaap had ik gezien dat een vreemdeling mijn pad zou kruisen.
Mijn lange haar dat eerst in een knot onder mijn hoed zat was naar beneden gezakt in een vlecht en mijn hoed was verdwenen.
Ik besloot om te kijken of me iets mankeerde en ik probeerde op te staan.
Ik voelde geen pijnscheut,Ik liep een stukej naar ene plas dat er lag van de vorige regenbui,ik had geen schrammetje,alleen mijn huid was lijkbleek,alsof ik dood was,en mijn tanden leken wel wapens.
en mijn voorheen groende ogen waren nu kleurloos.en ik had dorst en honger tegelijk.
Ik besloot te gaan rennen opzoek naar eten.
Alleen ik rende harder dan ik normaal deed.
Ik keek om me heen en zag een amn lopen,hij zag er uit als ene lakei van het koningshuis.
Er kwam een soort gegrom weg uit mijn keel en ik viel de man aan,ik zette mijn lippen op zijn keel en zoog zij bloed.
En ik liet hem dood in het steegje liggen,niemand zou denken dat ik zijn bloed had genomen,hij was toch dood.
Ik ging op zoek naar een verblijf plaats en vond een herberg iets buiten de stad.
Ik stapte de herberhg binnen en het was bijna leeg en de herbergier stapte met een glimlach op me af.
Welcom wezen van de nacht.
Ik:wezen van de nacht?

Daarna viel mijn oog op een meisje dat bij de bar zat en ik liep naar haar toe.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.