Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » BANG~relation » ~My flying cushion~

BANG~relation

13 sep 2009 - 18:56

1646

6

301



~My flying cushion~

Ik hou van berichtjes~<33333333333333 Please, plaatje er één. Of twee... of drie... OF OF OF TIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEE BETER DAN TIEN!!!!!!!!! HONDERD!!!!!!!!!!!!!!!! xD

Iedereen behalve Kisame, Itachi en Kakuzu lijken teleurgesteld. Ik weet niet of ik blij of teleurgesteld moet zijn. Kisame is sterk, maar het is beter dan Zetsu.
“Wanneer beginnen we?!”ť vraagt Kisame enthousiast.
“We geven jullie allebei 1 uur de tijd om jullie voor te berijden”ť zegt Pain.
Kisame pakt zijn zwaard.
“Klaar, beginnen we nu?”ť vraag Kisame.
“Zodra Kumo zich ook voorberijd heeft”ť zegt Pain.
“Is het verplicht om te kijken?”ť vraagt Kakuzu.
“Ja, het is verplicht en dat weet je heus wel Kakuzu”ť zegt Pian een beetje boos.
Kakuzu doet alsof hij niets heft gehoord en gaat verder met zijn geld tellen.
“De vergadering is gesloten. Ik zie jullie allemaal hier weer terug om half 12”ť zegt Pain.
Hij staat op uit zijn stoel en loopt de kamer uit. De rest volgt zijn voorbeeld. Ik blijf als enige over. Wat moet ik doen?! Ik heb nog maar 1 uur de tijd voor dat ik volledig word ingemaakt door Kisame. Ik zie dat Pain de zwarte bak met de lootjes erin heeft laten staan. Ik kan het niet laten om even te kijken hoe iedereen zijn naam heeft geschreven. Ik draai de bak om en de lootjes dwarrelen er uit. Ik vouw ze allemaal open en vergelijk de handschriften. Wat ik al dacht. Op Deidara na heeft iedereen zijn naam er maar op gekalkt. Ik pak Deidara’s lootjes en kijk er naar. Ik voel erg de neiging om hem in mijn zak te steken.
“Wat doe je daar nou, un?”ť vraag Deidara die plotseling achter me staat.
“Wha!”ť
Ik schrik me dood en laat het lootje vallen.
“Je moet mij niet zo laten schrikken!”ť zeg ik boos.
“Dat is niet het antwoord op mijn vraag, un. Wat doe je?”ť vraagt hij plagend.
“Ik.. ik ruim de lootjes op.”ť
Deidara haal een wenkbrouw op.
“Ja, ja…”ť
Hij kijkt naar de lootjes de over de tafel verspreid zijn.
“Je maakt er juist meer troep van, un.”ť
Ik negeer hem en buk om Deidara’s lootje te pakken maar Deidara is mij voor.
“Van wie is deze, un?”ť
Hij grist het lootje voor mij hand weg en kijkt naar de naam. Hij trekt weer een wenkbrouw op.
“Vertel. Wat deed je echt, un?”ť
“Oké. Ik was jou handschrift met die van de anderen aan het vergelijken”ť zegt ik.
Ik kan er niets aan doen dat ik een beetje rood word.
“Waarom?”ť
Hier weet ik zelf eigenlijk ook geen antwoord op.
We staan beiden op en kijken elkaar even aan.
“Het is in ieder geval niet het eerste dat ik zou doen als ik of niet zo lange tijd tegen Kisame moest vechten, un.”ť
Hij geeft het lootje aan mij terug.
“Hier. Hang het maar boven je bed, un.”ť
Ik weet niets terug te zeggen. Hij draait zich om en loopt naar de deur.
“Wacht!”ť roep ik.
Hij stopt.
“Wat, un?”ť
“Als eerste, sorry.”ť
“Waarvoor?”ť
“Alles.”ť
Er valt en korte stilte.
“En als tweede, heb je misschien wat tips voor mij als ik tegen Kisame moet vechten?”ť
“Sorry, dat is tegen de regels, un.”ť
Deidara loopt verder de kamer uit. Hij slaat rechtsaf en verdwijnt uit het zicht.
Ik scheur zijn lootje door tweeën.
“Daar heeft Pain anders niets over gezegd bitch”ť zeg ik tegen niemand.

Ik ijsbeer in mijn kamer. Ik ga na van wat ik weet over Kisame.
Zijn element is water, ik weet niet of hij er nog meer heeft. Verder heeft hij een zwaard en… en… Dit is alles wat ik van hem weet.
Ik plof op mijn bed en leg mijn kussen op mijn hoofd. Ik ga die gevecht zo verliezen. Ik weet het nu al.
“Het staat je goed, un.”ť
Zo te horen is dat Deidara. Wat moet die bitch nou weer.
“Wat staat me goed?”ť
“Dat kussen op je voorhoofd,un. Moet je vaker dragen, un.”ť
“Ha-ha. Maar wat mot je van me?”ť
Ik hoor dat Deidara op mij af komt en voel dat hij op het voeteneind van mijn bed gaat zitten. Ik ga rechtop zitten op mijn bed en gooi mijn kussen naar zijn hoofd.
“Wat geeft jou het recht om op mijn bed te gaan zitten?!”ť zegt ik boos.
“Geen zorgen. Ik heb geen vieze plannen met je, un.”ť
Hij gooit het kussen terug naar mijn hoofd.
“Je heb nog niet mijn vraag beantwoord”ť zeg ik.
“Wat, un?”ť vraagt hij.
“Wat mot je van me?”ť herhaal ik.
“O, dat, un. Ik kwam kijken hoe het gaat met je strategieën om Kisame te verslaan, un. Zo te zien is je hoofd onder een kussen leggen voor jou belangrijker, un.”ť
“Ik dacht na”ť zeg ik beledigd.
“Over wat, un?”ť vraagt Deidara terwijl hij zijn wenkbrouw ophaalt.
Ik rol met mijn ogen.
“Kisame, duhh.”ť
“Dus je vind hem leuk, un? Ik wist het, un!”ť zegt Deidara plagerig.
Ik gooi mijn kussen weer naar zijn hoofd.
“Natuurlijk niet blondje! Ik dacht eraan hoe ik hem in vredesnaam ging verslaan.”ť
“Dat straalde je ook echt uit, un”ť zegt Deidara spottend.
Hij gooit mijn kussen nu iets harder naar mijn hoofd.
“Hou nou eens op met mijn kussen naar mijn hoofd te gooien”ť zegt ik boos.
“Wat? Jij begon, un!”ť verdedigd Deidara zich.
“Ik hoop niet dat ik jullie stoor.”ť
Ik en Deidara kijken op naar Pain die in de deuropening staat.
“Maar jullie moeten in de vergader kamer zijn over 5 minuten.”ť
Zodra Pain uit het zicht is flip ik.
“Ik ben dood over 5 minuten!”ť
“Nee joh. Dat is tegen de regels weet je nog, un?”ť
“En wie zegt dat Kisame zich daar aan houd?”ť
Deidara lacht me uit.
“In dat geval, veel succes, un.”ť
Deidara loopt mijn kamer uit maar net voor hij de hoek om is weet ik nog mijn kussen naar zijn hoofd te gooien. Hij gooit mijn kussen twee keer zo hard terug maar niet naar mijn hooft maar naar mijn duren fotolijstje, hij valt mijn nachtkasje af en breekt.
“Kak jou! Je hebt mijn fotolijstje gemold!”ť roep ik hem nog na.
Hij loopt gewoon door.
“Je betaalt we een nieuwe bitch!”ť
Ik blijf even zitten maar wil het hier niet bij laten. Ik springt van mijn bed en ga hem achterna. Ik ren een stuk door de gang tot ik naast Deidara loop.
“Meid! Ik krijg geld van je!”ť
Deidara reageert niet.
“Hé?! Ben je doof?! Dokken!”ť
“Kan het zachter daar!”ť schreeuw Kakuzu uit zijn kamer.
Deidara stopt voor de kamerdeur van Kakuzu met lopen. Ik stop automatisch ook.
“Moet je niet alvast naar de vergadering Kakuzu, un? Hij begint zo”ť zegt Deidara niet op mij lettend.
“O, dus als Kakuzu iets zegt reageer je wel?!”ť
Deidara en Kakuzu negeren beiden mijn aanwezigheid.
“Ik kom niet. Heb wel beter dingen te doen”ť zegt Kakuzu.
“Pain gaat het niet leuk vinden als je niet komt kijken naar zijn lievelingetje, un”ť zegt Deidara op zijn bekende verveelde ouder broer manier.
“Je bent de jongste hier dus praat niet tegen mij alsof je alles het beter weet”ť zegt Kakuzu boos.
“Maar ik ben de jongste…”ťzegt ik verbaast.
Geen van de twee reageren om mijn reactie dus bedenk ik maar zelf dat ik nog niet de jongste ben omdat ik nog niet “echt”ť in de Akatsuki zit.
“Ik heb je gewaarschuwd, un”ť zegt Deidara.
Hij zucht en loopt verder door.
“Ga je nog geld geven of hoe zit het?!”ť zegt ik boos.
“Misschien, misschien niet, un”ť zegt hij plagerig.
Boos en geïrriteerd loop ik achter hem aan.
“Wat denk je wat Pain met Kakuzu gaat doen?”ť vraag ik.
“O, dat word de geldverbrander, un.”ť
“Denk je?”ť
“Wel iets in die richting ja, un.”ť
Hidan’s kamerdeur gaat plotseling open. Deidara weet nog net opzij te stappen maar ik krijgt de deur tegen mijn hoofd.
“AU!”ť
Ik val naar achteren op mijn kont. Ik weet niet of er iets als kontpijn bestaat maar ik ben er wel zeker van dat ik het voel. Deidara zucht en helpt mij met opstaan. Hidan komt uit zijn kamer gestapt alsof er niets gebeurd is.
“Hé, Deidara, Kumo. Ik verheug me nu al op het gevecht. De laatste keer dat ik iemand van Akatsuki zag vechten was met Itachi en Kakuzu,en dat was echt facking slecht. Itachi gebruikte één keer Mangekyou Sharingan, Kazuku pleurde op de grond en het was over. Dit word stukke beter. Dat weet ik zeker. Veel meer bloed en geweld. Ja, daar hou ik van. Alleen jammer dat je alleen mijn niet getrokken hebt.”ť
“Ja, echt héél jammer”ť zeg ik sarcastisch terwijl ik over mijn hoofd wrijf.
“Hé, Deidara. Denk je dat ze wint?”ť zegt Hidan alsof ik niet naast hem sta.
“Misschien, misschien niet, un”ť zegt Deidara plagerig.
“Als ik nu een kussen had, had ik die zeker naar je hoofd gegooid”ť zegt ik terwijl ik Deidara boos aankijken.
Deidara begint weer verder te lopen om te verkomen dat we te laat zijn. Ik en Hidan lopen mee.
“Maar Kumo. Wat kan je eigenlijk?”ť vraagt Hidan nieuwsgierig.
“Uhm… wat ik kan?”ť vraag ik.
“Ja, Pain heeft ons daar niets over verteld.”ť
“Uhm… eens zien… ik kan… best veel… denk ik…”ť
“Er mogen ook wel iets meer details bij.”ť
“Uhm…”ť
Gelukkig hoef ik Hidan’s vraag niet te beantwoorden want we zijn als bij de vergader kamer. Ik vlug snel naar binnen en ga op de plek staan waar ik eerst ook stond. Omdat ik zo gehaast binnen kwam zag ik niet dat Pain en Konan al binnen waren. Konan zit bijna bij Pain op schoot en haar hoofd is gevaarlijk dicht bij de zijne. Ik weet niet wat ze deden voor ik binnen kwam maar zo te zien heb ik het verstoort. Hoe ik dat weet? Omdat Konan mij een blik geeft die zou kunnen doden.
“Deze keer hoef je niet te staan hoor”ť zegt Pain lachen.
“Kom haar hier zitten.”ť
Met zijn hand tikt hij op de stoel aan de kant waar Konan niet zit.
“Oké, leider”ťzegt ik vrolijk terwijl ik snel op de stoel ga zitten.
Pain kijkt mij stralend aan terwijl Konan mij aankijkt alsof ik het lelijkste schepsel ben dat ze ooit gezien heeft. Ik kan het niet laten om naar beiden mijn tong uit te steken.


Reacties:

1 2

MightGuy
MightGuy zei op 22 feb 2010 - 19:44:
“Hé, Deidara, Kumo. Ik verheug me nu al op het gevecht. De laatste keer dat ik iemand van Akatsuki zag vechten was met Itachi en Kakuzu,en dat was echt facking slecht.

lol, zou lachen als ze echt allemaal zo met elkaar omgingen


SonadowLover
SonadowLover zei op 20 nov 2009 - 20:33:
Dit berichtje, is 100 berichtjes waard.

AWESOMEKAKEPICWIN VERHAAL, GANGSTAHH.


LiekeLithium
LiekeLithium zei op 27 sep 2009 - 15:07:
weetje

jij meot verder..

want dit verhaal is geweldig

dus snel verder

[wil je melden als de volgende er is ?]
Xxx


xInnocence
xInnocence zei op 24 sep 2009 - 21:10:
ghehe, snel verder :]


DreadQueen
DreadQueen zei op 13 sep 2009 - 21:27:
nicenicenicenicenicenice

SNEL verder!!
Xx.