Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » ...Unwished angel...[TH]-o° » back to earth and rejected by heaven...

...Unwished angel...[TH]-o°

2 nov 2008 - 12:29

382

1

161



back to earth and rejected by heaven...

zoals gewoonlijk ben je weer aan het ruziën met je ouders over hun dood.
Je vond dat ze beter moesten opletten wat er gebeurde in plaats van elkaar commanderen(-_-‘)
Jij: waarom doen jullie nu zo moeilijk!!!!!pap: omdat we nu graag rustig willen verder leven!!!!mam: ja idd je vader heeft gelijk astrid waarom doe je steeds zo moeilijk over onze dood!!!???
Jij: goh alsof het ook nix voorstelt om dood te gaan, jullie moesten eens weten wat ik heb meegemaakt!!!!!!
(in de onderwereld )
(duivel pov) jij: hmm dus dat meisje wil niet bij haar ouders zijn hea
dan zorgen we er tog gewoon voor dat ze weer sterfelijk word.
(BL= black angel)
BL: heeft u geroepen meester?
Jij: ja idd zorg ervoor dat dit meisje van de hemel weer sterfelijk word en wel nu!!
BL: zoals u wilt meester, en hij vloog weer weg.
(BL pov) *pfff wat een zelfvoldane z*k * denk je.
Je ging naar je speciale lab waar je een drankje maakte die astrid weer sterfelijk maakte.
je vloog zo snel je kon naar de ‘boven’ wereld, en zocht haar je had alleen maar een vage foto van haar toen ze nog maar 11 jaar oud was.
*ze is nu al 15* dacht je, je hoorde geruzie achter je en luisterde hun gesprek af.
Meisje: WTF hou tog op met al die vragen!!, als jullie niet gestorven waren was dit ook niet gebeurd!!!!!!!, ik wou maar dat ik weer in mijn eigen kamer kon gaan zitten msn’en samen met men vrienden maar dat kan nu niet meer dankzij jullie!!!!!!!!!
Je zag haar kwaad wegvliegen van haar ouders, haar moeder had tranen in haar ogen staan en haar vader keek haar hoofdschuddend na.
Je vloog rustig naar de ouders toe en vroeg: weet u mss wel waar eehm astrid is ze is een beetje mijn vriendin zei je zo onschuldig mogelijk zonder enig emotie.
(astrid pov) je keek even achterom en zag een jongen met je ouders praten,
*hmm hij mag er wel wezen* dacht je en je ging op een wolk zitten.
Toen je nog maar even zat kwam de naast je zitten en zei: heey astrid, vriendinnetje van me.
Jij: waar heb jij het over? vroeg je lichtelijk geïrriteerd??
Hij: ow nix ik moest gewoon een goede smoes hebben zei hij met een duivelse lach, je kreeg er kippenvel van die enge blik in zijn ogen

reacties??


Reacties:


BitchXTH
BitchXTH zei op 2 nov 2008 - 17:15:
goed orr ma da heb ik al gelezen