Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » ...Unwished angel...[TH]-o° » saved by who?

...Unwished angel...[TH]-o°

2 nov 2008 - 12:33

339

1

179



saved by who?

Hij kwam dichterbij en je dacht dat hij je ging zoenen maar in plaats daarvan duwde hij een flesje met iets groens in je mond.
Hij: drink op b*tch!!!!
Je perste je lippen dicht maar hij trok ze weer open en je kreeg bijna alles binnen, op een slokje na dan. De jongen zijn grip verzwakte en je vloog zo snel je kon weg van hem. (BL pov) *op dit druppel na heeft ze alles op gedronken alles gaat nu volgend plan* dacht je met een brede grijns.
Je vloog weer terug naar hell(ik: hell yeah ^^)
Daar aangekomen kreeg je de wind van voren vn de duivel, D: ze had alles moeten opdrinken!!!!!ga terug en zorg dat ze die druppel binnen krijgt!!!!!
Jij: tuurlijk meester,denkt* zak -_-*
(astrid pov) je was erg verzwakt en zonk door de wolken heen.
Jij denkt: nee dit kan niet, ik kan tog niet weer naar aarde !!!
Je zakte verder en verder weg, tot je flauwviel en naar de aarde viel, door het suizend geluid van de wind werd je weer wakker en zag dat je recht op een meer afviel.
Je zag nog vaag een jongen lopen maar zeker wist je niet, een paar meter van het water vandaan kon je nog een energie bol maken die je val een beetje brak maar je viel alsnog in het ijskoude water en viel weer flauw.
(jongen pov) je zag iemand uit de lucht vallen je kon het niet goed zien door het donker maar voordat die persoon het water raakte gloeide er iets.
Je rende naar het meer en zag dat het een meisje was en ze zonk naar de bodem.
Jij: ik moet haar helpen!!!, je trok je schoenen,T-shirt uit en haalde je mobiel uit je broekzak en zwom naar haar toe.
Toen je haar uit het water had gered bracht je haar snel naar je huis en legde haar op de bank, je trok met een rode kop haar kleren uit en pakte een grote deken en een oud shirt van je broer en deed die bij haar aan. De volgende morgen…


reacties??


Reacties:


BitchXTH
BitchXTH zei op 2 nov 2008 - 17:15:
suprr verder!!!