Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » crazy little thing called love CB (gestopt) » 76 going home

crazy little thing called love CB (gestopt)

27 okt 2009 - 13:13

1605

0

320



76 going home

jason pov.
ik word wakker van de zon die in mijn ogen schijnt en voel een arm om me heen geslagen. ik voel jasper's warme lichaam achter me liggen en glimlach. hij is zo lief en beschermend. ik draai me op mijn andere zij en kijk in zijn gezicht. zo te zien heeft hij al lang geen make-up op gehad. ik druk een kus op zijn mond en voel hoe hij begint te glimlachen.
''hmm, jason.'' mompelt hij en slaapt gewoon verder. ik kriebel met mijn nagels over zijn borst en zie de schammen, krassen en sneden weer. ik zucht en druk een kusje op zijn borst. hij wordt langzaam wakker en kijkt me aan.
''goeie morgen.'' fluistert hij lief en glimlacht.
''goeie morgen.'' fluister ik terug en geef hem een kus. de verpleger van gisteravond is onder tussen in de deuropening verschenen en kucht een paar keer.
''ik kom je harstslagmeter los koppelen!'' roept hij.
''eindelijk! die draatjes zijn irritand!'' roep ik. de verpleger zet het apparaat uit en maakt de draatjes los.
''je mag zelf de pleisters er af halen.'' zegt hij dan.
''zijn het hetropleisters of homopleisters?'' vraagt jasper dan droog.
''huh? wat voor pleisters?''
''of het pijn doet wanneer je ze er af trekt.'' zeg ik dan.
''ja, daarom doe ik het ook niet!'' zegt de verpleger en hij loopt weg. jasper kijkt me aan en komt op mijn schoot zitten.
''no fucking way!'' roep ik maar hij trekt een van de pleisters er in een beweging af en ik schreeuw het uit van de pijn.
''fuck jou! klootzak!'' roep ik dan. er komt een verpleger binnen stormen met een dokter en jasper ligt dubbel van het lachen.
''uhm, wat gebeurd hier?'' vraagt de dokter dan.
''niks, niks, we halen de pleisters er af!'' lacht jasper als antwoord. ik rol met mijn ogen en zucht.
''oke, volgende!'' roept hij dan hyper en hij veert weer omhoog.
''no fucking way! rot op! jasper! ik doe het zel... GODVERTERINGTYFUS!'' roep ik uit.
''wow dat is helemaal zacht!'' roept hij dan droog.
''je meent het!!! flikker een end op man!''
''sorry liefje! je mag het zelf doen!'' zegt hij en hij geeft me een kus. ik voel zijn hand op mijn borst en hij trekt weer een pleister los, ik bijt hard op zijn tong waardoor hij naar achter schiet.
''fuck jou!'' roep ik dan.
''klootzak!'' roept hij terug. en net dan komen mijn ouders en de jongens binnen.
''gaat weer lekker tussen jullie!'' roept mijn moeder dan.
''die klootzak trekt zo die pleisters eraf!'' roep ik.
''jij bijt op mijn tong!'' roept hij dan.
''dude, dat klinkt heel fout!'' zegt shin dan en ik en yu schieten in de lach.
''die lijken echt zo op elkaar!'' zegt jasper dan tegen kiro.
''ja soms wel he!'' zucht kiro en nu schiet roy in de lach. jasper zucht en kijkt me aan.
''wat?'' vraag ik hem.
''lieve, lieve, lieve, jason? kun je mij vergeten dat ik je enige 3 borst haren er uit heb getrokken?'' zegt hij met moeite om niet te gaan lachen.
''wat krijg ik er voor?''
''als je niet nog een keer mijn tong eraf wil bijten met je vampieren acties een kus!'' zegt hij droog.
''tuurlijk kan ik je vergeven!'' roep ik en trek hem naar me toe. hij drukt zijn lippen op de mijne en ik zoen vol overgaven terug. ik voel zijn koude vingers over mijn borst glijden en krijg er meteen kippenvel van.
''rot op met die koude hand!'' sis ik dan en hij schiet weer in de lach.
''ik heb geen koude handen!'' roept hij lachend.
''neu! alsof je ze een jaar in de vriezer hebt gehouden!''
''echt niet! want dan zou ik jou nooit kunnen af....'' roept hij maar ik onderbreek hem door hem te zoenen. ''trekken!'' roept hij dan. iedereen schiet in de lach op ik, mijn ouders en jasper na.
''fuck jou man!'' roep ik dan.
''dat moet wachten tot vanavond liefje!'' grijnst hij. ik rol met mijn ogen en zucht. de heletijd blijft jasper door gaan met zijn grapjes en hyper gedrag tot dat iedereen weer naar huis gaat. jasper komt dicht tegen me aan zitten en drukt zijn neus in mijn nek holte.
''ben je boos?'' vraagt hij dan zachtjes. ik schud van nee en kijk uit het raam.
''kom op jason, kijk me aan.'' zegt hij dan.
''wat wil je? dat ik tegen je zeg dat ik fucking pissig ben!'' vlieg ik naar hem uit.
''nou, als dat zo is, wel ja!'' roept hij.
''dus je wilt dat ik je zeg wanneer ik je gewoon kan uit kotsen! best! nu, nu kan ik je gewoon helemaal uit kotsen!'' roep ik boos. hij pulkt aan het shirt dat hij aan heeft en kijkt weg. ik hoor hem snuiven en zie een traan op het dekbed vallen.
''oke, goed dat ik het weet.'' zegt hij met moeite om niet te gaan huilen.
''jasper, ik weet dat je het leuk vind om grapjes te maken en ik vind het goed met de jongens er bij maar toe, niet met mijn ouders!'' zucht ik.
''geen zorgen, van mij heb je nu echt geen last meer.'' zegt hij, staat op en loopt weg.
''jasper! wacht nou!'' roep ik en ren hem achter na. hij draait zich om en kijkt me recht in mijn ogen aan. hij neemt mijn gezicht vast en begint me te zoenen. ik sla mijn armen om hem heen en zoen hem terug.

*2 weken later*
jasper pov
vandaag mag jason weg uit het ziekenhuis en geloof me ik kan er een feest over vieren. ik heb geluk dat ik gewoon verder mag in het school jaar omdat de school al de gemiste uren invult als extra werk. ik spring van bankje naar bankje en dan over het hek.
''haha, je bent weer helemaal de oude he!'' roept martin lachend.
''echt wel! allemaal omdat jason vannacht naast mij ligt!!'' grijns ik.
''en dat heb je al wel milioenen keren gezegt!'' lacht yalee.
''danm ik heb bier nodig!'' herriner ik me dan.''momentje!'' roep ik en bel naar huis.
''strify?''
''hey man! hebben wij bier?''
''uhm, yu is er bier?''
''...''
''ja de koeling staat vol.''
''oke, bye!'' roep ik en hang op.
''waarom heb je bier nodig?''vraagt yalee.
''wat denk jij? ik moet z'n bokser zien uit te krijgen he!'' lach ik.
''jonge! ranzig!'' roep ze dan. ik haal mijn schouders op en start mijn scooter. ik rijd richting het ziekenhuis en ben er binnen 10 minuten.

ik stap de kamer van jason binnen en geef hem een kus.
''eindelijk! kom mee! ik wil hier weg!'' roept hij en pakt zijn tas en sleept me mee weg. ik loop lachend achter hem aan en bij mijn scooter zoen ik hem langdurig.
''hmmm, eindelijk zonder gestoord te worden.'' fluister ik dan. hij glimlacht en geeft me nog een kus.
''homo's!'' roept een jongen van links. ik zie nigel met een jongen staan die veel op hem lijkt.
''negers!'' roep ik terug en geef jason nog een kus.
''wojo discriminatie!'' roept de jongen dan.
''dat is het zelfde als jij homo's naar ons roept dus houd je bek want ik sla toch harder! maar je bent al vlak bij het ziekenhuis dus heel hard hoef ik niet te slaan!'' zeg ik chill. de jongen komt op me af en kijkt me recht in mijn ogen. ik kijk droog terug en zucht.
''denk je echt dat je gaat winnen?'' grijns ik.
''ik win wel van een homo'tje.'' grijnst hij.
''jasper, doe normaal!'' sist jason. nigel komt naast jason staan en kijkt toe.
''en nu?'' vraagt hij dan.
''geen idee, als jasper eenmaal bezig is kan hij niet meer stoppen.''
''fijn, tiger dus ook.''
''hoezo, voor mij is het geen moeite hoor!'' grijns ik.
''grote bek voor een homo, en jou naam is??''
''jasper gimbrere.'' zucht ik.
''haha jasper gimbrere! ik stomp je op je smoel!'' roept hij luid
''nee, hoor dat doen zij!'' zeg ik chill en wijs naar het groepje jongens dat cinthia al een maan of twee achter me aan stuurd om me in elkaar te slaan.
''laat hem alleen! hij is van ons!'' roepen de jongens en gaan uit eindelijk met tiger op de vuist. ik druk een helm in de handen van jason en pak een tweede, we stappen op mijn scooter en rijdenweg. als we thuis aankomen en tussen de oudjes in de lift staan blijft hij me aan kijken.
''wat nou?''
''ze hadden je bijna kapot geslagen!''
''doe niet zo hystirisch! je bent homo, geen wijf!''
''jasper! straks sloegen ze jou het ziekenhuis in, kan ik op en neer!''
''hmm, niet zo handig.''
''klopt!'' fluistert hij en hij geeft me een zoen. een paar van de mensen kijken afkeurent of kuchen.
''ich liebe dich!'' fluister ik dan en druk een kus op zijn hand.
''ich liebe dich auch!'' fluistert hij terug en glimlacht. de lift stopt en de deuren gaan open. iedereen behalve ik en jason stapt uit en kijkt ons afkeurend aan. de deuren gaan weer dicht en jason begint me meteen te zoenen.
''jij maakt me zo geil!'' fluister ik in zijn oor en probeer niet te kreunen.
''dat hoor ik!'' fluistert hij terug en begint me te zoenen. als we op onze etage zijn lopen we zoenend naar de voordeur. we lossen onze lippen en lopen de woonkamer in.
''wat is het stil trouwens!'' merk ik dan op.
''ja man! oh een briefje!'' roept hij. ik ga achter hem staan en lees over zijn schouder mee.

lieve jason en jasper,
we hadden een onverwachte fotoshoot en interview. er staan kant en klaar maaltijden en er ligt geld om wat te bestellen of te gaan halen. maak er geen bende van en geen sex op de bank.
X. S, S, L, R, K ,Y.


''danm, ze kennen ons goed.'' grijns ik en trek hem mee de trap op. we laten ons zoenend op het bed vallen en kleden elkaar uit.
''elke keer ben ik weer verbaast hoe jij aan zo'n sexy buik komt!'' grijnst hij. ik rol grijnzend met mijn ogen en zoen hem weer.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.