Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » What do you mean 'Twins' » fourteen

What do you mean 'Twins'

16 sep 2009 - 19:36

572

2

187



fourteen

asseblief mensen X

'Strify?' 'hmm ja wat is er?' zielig kijk ik hem aan 'Ik denk dat ik onderhand naar huis moet, ik bedoel, ik meot Lizz ook nog thuisbrengen aangezien die helemaal dronken is en.' 'sjjj' werd ik afgekapt door Strify die zijn vinger op mijn mond legde. 'Waar zou je vanacht eigenlijk slapen?' liefdevol kijkt hij me aan 'euhm, bij Lizz' vragend kijk ik op in zijn prachtige ogen. 'en denk je niet dat Lizz nu ook liever bij Kiro blijft?' vraagt hij en kijkt me met een scheef lachje aan. 'Jah, maar Niji dan?' ik laat mijn hoofd weer op zijn borst rusten. 'die is samen met Luminor ergens heengegaan en ik geloof dat hij daarna naar huis ging' hij drukt een kusje op mijn voorhoofd en kijkt me weer heel leif aan 'wil je bij mij blijven slapen?' ik lach om zijn kinderstemmetje en gezicht en knik zachtjes. 'maar eerst even kijken wat Kiro en Lizz allemaal uitspoken' lach ik en trek hem overeind. Hij komt dicht bij me staan en zijn lippen raken zacht de mijne. Daarna lopen we richting de deur waar Kiro en Lizz door verwenen waren. Met één oor luister ik of ik toevallig gekreun hoor, als ik niks hoor duw ik zachtjes de deur open. Daar liggen Kiro en Lizz heel schattig in elkaars armen. 'zo te zien hebben ze niks uitgespookt en izjn ze gewoon emteen in slaap gedonderd' lach ik en doe de deru weer dicht. ik loop weer naar Strify's kamer maar word ineens tegen de deur aangedrukt. glimlachend kijk ik in zijn ogen en voel dan zijn warme lippen op de mijne. Liefdevol zoen ik terug en speel met zijn lippiercing, hij opent zijn mond gewillig en mijn tong glijd naar binnen. Nog dichter komt hij tegen me staan en zijn handen glijden naar mijn onderrug. lachend laat ik mijn handen ook naar beneden glijden en knijp plagend in zijn kond. lief kijkt hij me aan. 'ah dus jij wilt spelen hè' lachend tilt hij me op en gooit me op bed om me daar te gaan kietelen. 'whaah nee stop daar kan ik niet tegen' uitgeput laat ik me op bed neervallen en Strify zich bovennop mij. 'zullen we maar gaan slapen?' vraagt hij en kijkt me aan. 'euhm ja is goed, maar ik heb geen slaapkleding mee.' moeilijk kijk ik hem aan. 'leen maar een boxer en een shirt van mij' zegt hij lief en trekt me omhoog. ik duw hem de badkamer in en ga me dan omkleden. als ik net het shirt aan wil trekken komt Strify binnenlopen, meteen draait hij ich om 'Oh sorry, ik wist niet dat je nog in je BH stond' mompeld hij verlegen. 'Geeft niet, je bent nu toch mijn vriendje en het is hetzelfde als een bikini.' ik loop naar hem toe en sla mijn armen om hem heen. Zo neem ik hem mee naar het bed en we gaan onder de dekens liggen. Nog een zoen en dan doet hij het licht uit. 'Slaap lekker schatje' 'jij ook liefje' met een glimlach op mijn gezicht val ik in slaap.


euhm hoop dat jullie 'm een beetje goed vonden.. ik weet dat het best lang geleden is dat ik het vorige deel schreef maar ik heb het heel druk met huiswerk enzo en ik was ziek en al die shit..

ik probeer zovaak mogelijk te schrijven en lieve reacties helpen daarbij ^^

X LifelessChou


Reacties:


Cuppycake
Cuppycake zei op 17 sep 2009 - 18:16:
maakt niks uit,,,
And i love it
Verder


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 16 sep 2009 - 20:05:
It doesn't matter
I likkeeeeee it ^^
Heeeel erg veel
Verder? -kijkt erg schattig en lief-
Xx. <3