Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rules are made to be broken [TH] » Rules are made to be broken [TH] *1*

Rules are made to be broken [TH]

17 sep 2009 - 16:02

185

1

221



Rules are made to be broken [TH] *1*

--

Schreeuwend en lachend fietsen we richting school. Mensen werpen afkeurende blikken naar ons, maar het kan me allemaal niks schelen. Je leeft maar één keer toch? We smijten een voor een onze fietsen in de fietsenrekken op school, en lopen nog steeds lachend naar binnen. Yuuki en Jade lopen meteen door naar de aula waar de rest zit. Yasmin gaat nog even snel naar Levi, haar vriend, zelf loop ik dan maar achter Yuuki en Jade aan, en schuif bij aan een tafeltje. Jimmy slaat meteen een arm om me heen en drukt een zoen op me wang.Lachend duw ik ze arm weg en kijk op me gemak de aula rond. De vakantie is net weer voorbij en er lopen allemaal nieuwe mensjes rond. Brugklassers die de weg zoeken in welk lokaal ze straks moeten zijn, leraren die gehaast nog snel hun koffie pakken voordat ze naar hun lokalen vertrekken, en nog een paar kinderen die hun tas checken of ze al hun boeken bij zich hebben. Zuchtend laat je je hoofd op tafel zakken en kreunt.Het was nu echt officeel... school is weer begonnen.


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 17 sep 2009 - 16:24:
Zuchtend laat je je hoofd op tafel zakken en kreunt.

Dat doe ik ook altijd als school weer begint

Mooi geschreven, ik ga nu de andere deeltjes lezen