Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rules are made to be broken [TH] » Rules are made to be broken [TH] *2*

Rules are made to be broken [TH]

17 sep 2009 - 16:04

285

0

194



Rules are made to be broken [TH] *2*

--

Vlak na de 3e bel komen we allemaal de klas ingelopen. Nou.. ingelopen kan je het niet echt noemen, ik zit bij Jimmy op zijn rug terwijl hij achteruit loopt, al pratend met Levi. Yuuki komt stoeiend met Syl de klas in, en daarachter loopt Yasmin, die nog net niet omvalt van het lachen. De leraar snauwt meteen al dat we moeten gaan zitten en onze kleppen moeten dichthouden. Alsof dat ook maar enig verschil maakt.. Ik blijf demonstratief op Jimmy zijn rug zitten, terwijl die nog doorpraat met Syl. Ik ken die jongens al mijn hele leven, Syl, Levi en Jimmy. We waren met ze alleen dus een heel close groep geworden, natuurlijk ook met Jade, Yasmin en Yuuki. Jade was vorig jaar helaas afgezakt naar Tl, en zat daarom niet meer bij ons in de klas. Gelukkig zagen we haar nog wel veel in de pauzes. Opnieuw kijkt de leraar ons drijgend aan, maar ik doe net alsof ik het niet zie. Syl is ondertussen toch maar gestopt tegen Jimmy te lullen en ging op zijn plaats zitten, linksachterin. Hij had geen zin in problemen toen hij vorig jaar geschorst was voor 3 dagen. Jimmy laat mij dan ook maar van zijn rug zakken en volgt het voorbeeld van Syl. Ik haal mijn schouders op en plant me op de stoel naast Yasmin. De leraar kijkt woedend van Jimmy, naar Syl en zijn blik blijft dan uiteindelijk rusten op mij. 'Nog een woord.. en je kan direkt weer naar buiten..' sist hij.
Ik rol met me ogen en open mijn tas om me boeken eruit te halen. Die er dus opeens niet in blijken te zitten.. Gott dit gaat echt een lange dag worden..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.