Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rules are made to be broken [TH] » Rules are made to be broken [TH] *3*

Rules are made to be broken [TH]

17 sep 2009 - 16:04

374

0

175



Rules are made to be broken [TH] *3*

--

'Hahaha, zag je die kop van Smids toen we binnenkwamen!' lacht Levi. Ik brom wat terug en denk meteen weer aan dat pak strafwerk dat ik zojuist had gekregen. Die man was een ware psygopaat.. Eerste schooldag en meteen strafwerk! Het zou afgeschaft moeten worden.. Jimmy geeft me nog snel een aai over me hoofd als troostend gebaar. Hij wist maar al te goed hoe mijn ouders hierop zouden reageren. Vorig jaar waren er ook al genoeg problemen geweest op school. Eerst dat gedoe met die Serina en haar clubje huppelkutten, toen die schorsing van een week, en daarna nog die tig x melden bij de rector. Het verbaast me eigenlijk dat ze me nog niet van school hebben gestuurd. Achja.. om al die dingen heen, haalde ik dan nog wel goede cijfers. In de verte zie ik Jade al aan komen rennen. 'En wat heb je nou weer gedaan?' vraagt ze als ze mijn veel te chagrijnige kop ziet. 'Strafwerk' mompel ik, en schuif naast Yasmin aan onze tafel in de aula. Het was al vrij druk, vreselijk gewoon, al die bruggers die het helemaal geweldig vinden nu ze eindelijk op de middelbare school zaten. Wacht maar tot ze Smids voor Frans krijgen, dan piepen ze wel anders. Ik zat zelf nu in de 3e samen met Levi, Yasmin, Syl, Jimmy en Yuuki. De jongens waren allemaal blijven zitten vorig jaar, dus van het een kwam het ander. Het valt me nu pas op dat Levi me met ondeugende ogen zit aan te kijken. Je snapt meteen wat hij bedoelt..Spijbelen. De volgende 2 lesuren hadden we Van Wessel. Wiskunde dus. En die man was echt onuitstaanbaar, hij stonk, had altijd net de foute kleur t-shirts aan, en zijn haar was altijd vet.. Ik wierp een blik naar Levi dat ik het best vond en stond alvast op om een absentieformulier te pakken. Even invullen wat je naam was, reden van absenstie, nagemaakte handtekening van je vader en klaar. Levi volgde me voorbeeld en we liepen daarna meteen naar buiten. De zon scheen fel in me ogen, ik moest even knipperen voor ik echt wat kon zien. Levi sloeg een arm om me heen en zo liepen we richting het hek van de school.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.