Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rules are made to be broken [TH] » Rules are made to be broken [TH] *4*

Rules are made to be broken [TH]

17 sep 2009 - 16:06

251

0

220



Rules are made to be broken [TH] *4*

--

[POV Syl]

Ik zie nog net hoe Levi en Malini door de poort van de school, richting het park lopen. De tweede bel galmt door de school. Zuchtend staat iedereen op, zwaaien nog even naar Jade, die nu Natuurkunde heeft. Haastig lopen we allemaal naar wiskunde. Bij die man hoef je dus echt niet te laat te komen. Hij stuurt je zonder pardon het lokal weer uit, en je kan je gaan melden. Ik kijk nog even snel om me heen of ik Yasmin zie, maar die loopt met Jimmy te klooien. Yuuki pakt me hand en lacht naar me. 'We kunnen maar beter opschieten voordat die drol van een Van Wessel ons allemaal laat melden' zegt ze. Ik knik, en we zetten het op het lopen. Yuuki was altijd wel in voor een wedstrijdje. Hijgend laten we ons op onze plaatsen vallen in het lokaal. Van Wessel zit ons al minachtend aan te kijken, maar besteed er verder geen aandacht aan.
Als de les eindelijk voorbij is, raap ik snel me spullen bij elkaar, en wacht buiten het lokaal op de rest. Yuuki en Yasmin lopen als eerst naar buiten. Jimmy krijgt nog een preek van Van Wessel. Even later lopen we dan allemaal riching de kluisjes. De dag zat er weer op. Levi en Malini hadden we de rest van de dag niet meer gezien. Niet dat me het zoveel boeide. Die 2 spijlbelden zo vaak, vorig jaar precies hetzelfde. Ik hijs me tas op me schouders, en loop naar buiten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.