Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rules are made to be broken [TH] » Rules are made to be broken [TH] *5*

Rules are made to be broken [TH]

17 sep 2009 - 16:06

308

1

186



Rules are made to be broken [TH] *5*

--

[POV Malini]

'HOU JE KOP!IK DOE WAT IK ZELF WIL!'schreeuw ik naar me ouders.Ik wist dat ik nu wel iets te ver was gegaan, maar hallo?! ik ben toch al 14! Okee, ik zelf ook kunnen bedenken dat ze helemaal uit hun dak zouden gaan als ze zouden zien dat ik een piercing had laten zetten. Die stunt had ik al een x uitgehaald en dat leverde me een maand huisarrest op. Ik had vandaag samen met Levi een anti-eyebrow piercing laten zetten, toen we spijbelden. Ik heb bij deze dus een neuspiercing, anti-eyebrow piercing, en een tongpiercing. Alleen dat van die tongpiercing wisten me ouders nog niet. 'Dit is de druppel jongedame!' schreeuwt me vader naar me. 'We gaan verhuizen!' schreeutw me moeder nu. 'Al die aso vrienden van je hebben een slechte indruk op je!' 'Kijk nou hoe je erbij loopt!' gilt ze nog steeds hysterisch. Al de kleur trekt weg uit mijn gezicht, ik wist dat me ouders het liever niet hadden hoe ik er nu bij liep, maar dat mocht ik toch zeker zelf weten! En komop.. VERHUIZEN?! Ik liet toch zeker niet me vrienden in de steek? En zeker niet nu Yasmin het thuis zo moeilijk had. En dan ook nog onze band! hoe zou het daar dan verder mee moeten? We stonden bijna op het punt om door te breken, ik voelde het gewoon. Kwaad draai ik me om, en ren naar me kamer.'JULLIE KUNNEN ALLEMAAL DE POT OP! STIK ERIN!' gil ik nog naar ze. Ik ruk de deur van me kamer open en pak een grote tas onder me bed vandaan. Al me kleren gooi ik erin, schoenen en de andere nodige spullen. Me gitaar doe ik nog snel in een andere koffer en laat me dan zuchtend op bed vallen. Als ze zo gaan spelen.. kunnen ze het krijgen ook!


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 17 sep 2009 - 16:35:
'HOU JE KOP!IK DOE WAT IK ZELF WIL!'schreeuw ik naar me ouders.

Dat is dan ook weer duidelijk

'Al die aso vrienden van je hebben een slechte indruk op je!'

Pfff.. das niet echt aardig

'Kijk nou hoe je erbij loopt!' gilt ze nog steeds hysterisch.

Nooit beoordelen op uiterlijk

Doooor<33

xx