Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rules are made to be broken [TH] » Rules are made to be broken [TH] *11*

Rules are made to be broken [TH]

17 sep 2009 - 17:06

325

0

176



Rules are made to be broken [TH] *11*

--

Yasmin had het al door en begon als een gek op een neer te springen, in de hoop een flits te zien te krijgen van de 4 jongens. Me ogen hadden me niet bedrogen. Het waren ze echt. Tokio Hotel. Omringt door paparazzi en allemaal hysterische fans. Op dat moment zie ik nog net hoe 4 jongens door de menigte naar achteren geduwd worden, en 4 andere juist in het middelpunt verschenen. Het ging allemaal snel, en het viel eigenlijk niet eens op. De 4 jongens die naar achteren geduwd werden verdwenen nu richting een klein straatje. Ik trok Yasmin aan haar arm mee, en we volgden de jongens op een afstandje. Even later trokken die hun mutsen en zonnebrillen van hun hoofd. Mijn mond zakt open van verbazing.. Daar stonden de Kaulitz-twins, Georg en Gustav. Mijn hoofd word rood als ze omkijken en mij en Yasmin hun zien staan aangapen. Ik zie meteen de twinkeling in Tom zijn ogen. Bill kijkt nu ook om en laat zijn blik langzaam over Yasmin en mij gaan. Ik hoor Georg zachtjes vloeken, 'We kunnen het beter weer op het lopen zetten' zegt hij nog zachtjes maar net hoorbaar voor ons, tegen Bill. Tom daarentegen loopt op ons af, terwijl hij zijn tong langs zijn piercing streelt. Ik weet zeker dat mijn hoofd knalrood is, en bij Yasmin zal het niet veel anders zijn. Hij steekt zijn hand uit, 'En wat doen 2 mooie meiden hier in Berlijn?' vraagt hij grijnzend. Mensen konden meteen aan ons zien dat we nederlands waren, noem het maar een duits-instinct ofzo. Grijnzend pak ik zijn hand aan. 'Naar van die knappe jongens als jullie kijken' grijns ik terug. Even zie ik hem verbaasd kijken door mijn antwoord, maar hersteld zich dan snel. 'En hebben deze dames zin om ergens te gaan drinken?' Ik wissel een blik met Yasmin en we knikken dan. Dit kon nog wel eens een hele leuke dag worden..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.