Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rules are made to be broken [TH] » Rules are made to be broken [TH] *14*

Rules are made to be broken [TH]

17 sep 2009 - 17:07

227

0

186



Rules are made to be broken [TH] *14*

--

De dag vloog voorbij. Ik had nog een sms gestuurd naar Yuuki dat we de hele dag waarschijnlijk zouden optrekken met ''oude kennisen'', Yuuki had natuurlijk meteen begrepen dat het niet zomaar ''oude kennisen'' waren, maar had er verder niet op doorgevraagd. We laten ons uitgezakt op een terrasje vallen en bestellen allemaal nog wat drinken. We voelden allemaal dat het eind er bijna was. Het was een heerlijke dag geweest. Alleen maar lachen, gieren, brullen. Dit had ik echt weer even nodig gehad. Na kort nog wat te hebben gedronken, staat iedereen op. Ik werp een moeilijke blik naar Yasmin, die me begrijpend aankijkt. We wilden allebei niet dat deze dag zou ophouden. Het was écht gezellig geweest. Ik zie dat Tom met een twinkeling in zijn ogen naar me zit te kijken. Ik kijk ondeugend terug, en hij pakt mijn hand vast, geeft me een knuffel, kus op mijn wang en loopt vervolgens naar Yasmin. Ik voel hoe er iets aan in mijn handpalm zit. Onopvallend open ik mijn hand, en zie dat daar een klein papiertje in ligt, met het nummer van Tom. Ik kijk hem grijnzend aan. Met zijn beruchte wenkbrauw wiebel kijkt hij terug. Ik omhels nog snel Bill, Georg en Gustav. Yasmin doet hetzelfde en we stappen langzaam richting het station. Nog één blik achteruit werpend kijk ik de jongens na..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.